Gæst Malene Nielsen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Er vi? Nej du, for jeg er formand og jeg skal godkende alle medlemmer det er jo ikke nok bare at være gravid/have baby - man skal ligesom også have en god oprtion irriterende i sig, for at opnå medlemskab Altså Lykkeliv - kig indad.. indad :blink: (Lykkeliv, tror hun mener os to + vores øgler) :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 aner ikke hvad jeg er men er man en af de populære hvis man har mere end 60.000 i karma? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Åh gud hvor er jeg langsom :damn: Nå men, jeg tænker ikke min som værende en øgle. Min er en baby-gator selvfølgelig, hvordan kunne jeg være så dum :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 aner ikke hvad jeg er men er man en af de populære hvis man har mere end 60.000 i karma? :slem: Medlidenhedskarma så nej, du skal over 133.454 for at være accepteret 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Medlidenhedskarma så nej, du skal over 133.454 for at være accepteret æv hvor er du tarvelig! Andre må også lege med nå! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Mig mig mig forhelvede! Jeg er populær og sjov og kan drikke virkelig meget på alle ugens dage! SKAL man være i en gruppe? Eller må man godt bare være.. sådan.. sej alene Du slipper fanme ikke for mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Du slipper fanme ikke for mig Du er jo også det sejeste HF har at byde på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Du er jo også det sejeste HF har at byde på så nu rotter sabro banden sig sammen igen ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 okay fatter hvad JEG laver herinde på denne tid af dagen, da jeg er syg. Men burde alle andre ikke være på sådan noget arbejde hvor de arbejde seriøst og ikke render på nettet?? :hmm: eller er det prisen for at være populær? Er HF virkelig et fuldtidsjob? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg vil da gerne give mit bud på hvem JEG synes Sabro-banden er: SMM, Lykkeliv, Lillefod (selvom han ikke er en pige, og sabrobanden er lidt et tøse-gang i mit hoved ), Mosgaard (kun fordi jeg ved det, hun skriver jo ikke så meget herinde), Amocca, Freudika og Tweesa, selvom de vistnok ikke sådan rigtig træner fast derude? og Ida-Asta. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 okay fatter hvad JEG laver herinde på denne tid af dagen, da jeg er syg. Men burde alle andre ikke være på sådan noget arbejde hvor de arbejde seriøst og ikke render på nettet?? :hmm: eller er det prisen for at være populær? Er HF virkelig et fuldtidsjob? man finder et fuldtids job der giver en mulighed for at sidde her og spamme alle tråde til .. de værste indspiste grupper er admin og mod gruppen... de er så hemmelige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 okay fatter hvad JEG laver herinde på denne tid af dagen, da jeg er syg. Men burde alle andre ikke være på sådan noget arbejde hvor de arbejde seriøst og ikke render på nettet?? :hmm: eller er det prisen for at være populær? Er HF virkelig et fuldtidsjob? jeg er ikke populær, til gengæld har jeg fri hver mandag :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 okay fatter hvad JEG laver herinde på denne tid af dagen, da jeg er syg. Men burde alle andre ikke være på sådan noget arbejde hvor de arbejde seriøst og ikke render på nettet?? :hmm: eller er det prisen for at være populær? Er HF virkelig et fuldtidsjob? Altså jeg sidder faktisk og arbejder... i min sofa godt nok... Men stadig. Er semi-færdig med katalog number one og går om straks videre til næste. Multi-tasking Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Medlidenhedskarma så nej, du skal over 133.454 for at være accepteret GOSH... der er langt vej så:shock:.... Jeg har besluttet mig at læne mig tilbage, tage i sommerhus (helt bogstaveligt) og så håbe på at have mega meget karma når jeg kommer hjem:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 man finder et fuldtids job der giver en mulighed for at sidde her og spamme alle tråde til .. de værste indspiste grupper er admin og mod gruppen... de er så hemmelige Jeg vil da gerne give mit bud på hvem JEG synes Sabro-banden er:SMM, Lykkeliv, Lillefod (selvom han ikke er en pige, og sabrobanden er lidt et tøse-gang i mit hoved ), Mosgaard (kun fordi jeg ved det, hun skriver jo ikke så meget herinde), Amocca, Freudika og Tweesa, selvom de vistnok ikke sådan rigtig træner fast derude? og Ida-Asta. Okay Sabro-banden er de populære/dem der overtager verdensherredømmet på forum? Og Admin er den stille men troldmand bag gardinet, der sender sine håndlangere/moderatere ud for at gøre sine bud og dirty jobs Hvad så med alle de seje men udenfor kategori medlemmer?? Er vi bare sådan nogle rebeller uden sag?? Den der undergrundsbevægelse? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 jeg har aldrig sagt de overtager noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 jeg har aldrig sagt de overtager noget Det behøver du heller ikke :slem: du har jo mini poynter at tænke på! Så jeg stiller mig i skudlinjen og forventer likvidering pga. min ærlighed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 okay fatter hvad JEG laver herinde på denne tid af dagen, da jeg er syg. Men burde alle andre ikke være på sådan noget arbejde hvor de arbejde seriøst og ikke render på nettet?? :hmm: eller er det prisen for at være populær? Er HF virkelig et fuldtidsjob? Jeg sidder i et klasseværelse i Ikast og r*vkeder mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Hvad så med alle de seje men udenfor kategori medlemmer?? Er vi bare sådan nogle rebeller uden sag?? Nu siger du godt nok vi? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg vil da gerne give mit bud på hvem JEG synes Sabro-banden er:SMM, Lykkeliv, Lillefod (selvom han ikke er en pige, og sabrobanden er lidt et tøse-gang i mit hoved ), Mosgaard (kun fordi jeg ved det, hun skriver jo ikke så meget herinde), Amocca, Freudika og Tweesa, selvom de vistnok ikke sådan rigtig træner fast derude? og Ida-Asta. Godt bud - godt nok er Amocca og jeg sådan under uddannelse til træner i Sabro.. Men ellers godt ramt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Godt bud - godt nok er Amocca og jeg sådan under uddannelse til træner i Sabro.. Men ellers godt ramt Jeg skulle lige til at skrive det samme Amocca og Tweesa er jo fakkertalt instruktører lige om lidt-agtigt, Moesgaard er godt på vej og Freudika... Hun er godt nok instruktør i en anden afdeling men... hører bare med af en eller anden årsag. Muligvis fordi hun deler den syge humor? :hmm: Måske vi skulle omdøbes til instruktør-banden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Nu siger du godt nok vi? :hmm: :fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 :fornaermet: Du ka' ta' det :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg skulle lige til at skrive det samme Amocca og Tweesa er jo fakkertalt instruktører lige om lidt-agtigt, Moesgaard er godt på vej og Freudika... Hun er godt nok instruktør i en anden afdeling men... hører bare med af en eller anden årsag. Muligvis fordi hun deler den syge humor? :hmm: Måske vi skulle omdøbes til instruktør-banden? Uuhh det lyder så.. elitært. I like it! F hører med fordi.. at.. det gør hun bare? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts