Hop til indhold

Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...

Gryn
 Share

Recommended Posts

med fare for at blive den vildeste partypooper, må jeg sige, at jeg synes, det er en ret ufrugtbar idé at ville have navn på eventuelle grupperinger.

at italesætte stridspunkter der måske/måske ikke eksisterer, fører sjældent andet med sig end at køre den aktuelle konflikt op i en spids - og for de der ikke synes, at der er et problem på h-f, synes jeg, at det ville være klogest at efterleve denne opfattelse ved at tie disse i jeres øjne indbildte problemer ihjel frem for at italesætte dem og dermed holde dem i live eller ligefrem skabe dem.

jeg ved godt, at det nok mest er en joke, og der er ok for mig, jeg kan jo godt lide at være her - men jeg bliver også lidt træt og meget konfliktsky ved tanken om at h-f skal oversvømmes med disse dramatiske metatråde i den næste periode - det er slet ikke noget for mig og ikke særlig hyggeligt :???:

Jeg synes det er fint du kommer med din mening, og er ærlig omkring du er konfliktsky.

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 271
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes det er fint du kommer med din mening, og er ærlig omkring du er konfliktsky.

gryn, jeg håber ikke, at du synes, jeg var for meget. det var selvfølgelig ikke personligt møntet på dig. og på sin vis forstår jeg også godt behovet for at få svesken på disken, hvis man føler, at der er blevet hentydet til nogle ting tidligere.

min pointe var bare, at det nok ikke fører så meget konstruktivt med sig. men nu hvor tråden har udviklet sig til ren pjatrøv (og det kan jeg vist sige uden at fornærme nogen), er den jo helt uskadelig.

og som du ganske rigtigt påpeger, er konflikter ikke rigtigt noget for mig, så jeg tror bare at jeg daffer ud af tråden igen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

gryn, jeg håber ikke, at du synes, jeg var for meget. det var selvfølgelig ikke personligt møntet på dig. og på sin vis forstår jeg også godt behovet for at få svesken på disken, hvis man føler, at der er blevet hentydet til nogle ting tidligere.

min pointe var bare, at det nok ikke fører så meget konstruktivt med sig. men nu hvor tråden har udviklet sig til ren pjatrøv (og det kan jeg vist sige uden at fornærme nogen), er den jo helt uskadelig.

og som du ganske rigtigt påpeger, er konflikter ikke rigtigt noget for mig, så jeg tror bare at jeg daffer ud af tråden igen :genert:

Du er på ingen måde for meget

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt bud - godt nok er Amocca og jeg sådan under uddannelse til træner i Sabro.. Men ellers godt ramt :mrgreen:

Jeg synes at de populære er dem jeg allerbedst kan lide herinde :engel: Sabro-trunterne, Petrine, Aslan, HundensVen, PinPoynter, Buddha..og sikkert også nogen jeg har glemt :genert: nå ja og så Lillen da :lol:

hvor er det sødt af dig at kunne lide mig, selvom jeg altid har været så grim ved dig! :lol: :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

I en anden tråd bliver der snakket meget op "De populære i klassen" og "kredse".

Er jeg den eneste som synes det er på tide der bliver sat navne på så vi alle ved ved hvem der snakkes/skrives om? Jeg ved det ikke, så er nysgerrig efter at vide det.

Nu er muligheden for at I kan få sat navne på, og så kan der måske blive lidt fred igen.

Den "anden tråd" har sikkert været en "løst snak-tråd" som jeg næsten altid holder mig langt væk fra. For det er som regel i de tråde, popularitet og "kredse" bliver cementeret:badr:.

Problemet har været her i årevis, sikkert altid. Problemet var her for 3 år siden, da jeg meldte mig ind, og det er her selvfølgelig stadig.

Men som det var dengang, så er der ikke interesse for at debattere på en saglig måde, hvad der er årsagen til at nogle brugere føler sig udenfor.

Det ser man jo i denne tråd, der til trods for at den er oprettet i "debat" så løber den totalt ud i "hat og briller" og den går kun ud på at latterliggøre de medlemmer, der føler sig dårligt behandlet på en eller anden måde.

Det viser jo bare, at der (stadig) er meget om snakken.

Men indtil der er en bred vilje og et ærligt ønske om at forstå og måske ændre på problemerne, så sker der ikke mere.

Jeg håber bare, at jeg er ofte nok på HF til at jeg når at fange de situationer, hvor frustrerede nye medlemmer mere eller mindre føler sig mobbede og latterliggjorte af de gamle brugere.

---Det ER altså medlemmer, der har opgivet at komme her på grund af den sammenspiste tone.

Jeg synes det er synd, at det er sådan.

Vi har en fin, fin opdeling i grupper til de forskellige spørgsmål. OGSÅ en gruppe til hyggesnak.

Og jeg tror at mange misforståelser ville kunne undgås, hvis man holdt småsnakkeriet til "løst snak" tråden.

JEG følte mig i hvert fald stærkt provokeret dengang, fordi jeg nærmest blev bebrejdet at jeg ikke vidste hvad der blev snakket om i hyggetrådene:confused:. Og fordi jeg tillod mig at modsige folk i inderkredsen.

Ikke alene skal man lade være med at småsnakke i en debat-tråd, men man skal altså heller ikke trække elementer fra hyggeriet ind i debatten.

Hvis der er relle ting i andre tråde, der har relevans for debatten, så kan man jo linke til dem.

Jeg er ikke konfliktsky, men jeg HAR set hvordan ethvert ord man skriver kan blive mistolket til ukendelighed. Overhældt med nogle solide portioner spam er det helt umuligt at føre en debat hvis der er modstand imod det.

Og det var der dengang.

Er der mon stadig det:shock:?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle lige til at skrive det samme :mrgreen:

Amocca og Tweesa er jo fakkertalt instruktører lige om lidt-agtigt, Moesgaard er godt på vej og Freudika... Hun er godt nok instruktør i en anden afdeling men... hører bare med af en eller anden årsag. Muligvis fordi hun deler den syge humor? :hmm:

Måske vi skulle omdøbes til instruktør-banden? xD

Bare luk mig ud af gruppen! Jeg laver bare min helt egen gruppe helt alene så :fornaermet:

Jeg kan nemlig godt være sej, selvom jeg ikke er instruktør eller elev :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også godt lide Lillen, selvom han af-vennede mig på facebook :engel:

Ey!! Jeg af-vennede din hund... Ikke dig :drille:

Jeg vil da gerne give mit bud på hvem JEG synes Sabro-banden er:

SMM, Lykkeliv, Lillefod (selvom han ikke er en pige, og sabrobanden er lidt et tøse-gang i mit hoved :genert:), Mosgaard (kun fordi jeg ved det, hun skriver jo ikke så meget herinde), Amocca, Freudika og Tweesa, selvom de vistnok ikke sådan rigtig træner fast derude? og Ida-Asta.

Sorry.. men er vist kun supporter (og oliekonge) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser man jo i denne tråd, der til trods for at den er oprettet i "debat" så løber den totalt ud i "hat og briller" og den går kun ud på at latterliggøre de medlemmer, der føler sig dårligt behandlet på en eller anden måde.

Edderråjme en grim beskyldning du får strikket sammen her :evil:

...og særdeles off-topic i øvrigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Edderråjme en grim beskyldning du får strikket sammen her :evil:

...og særdeles off-topic i øvrigt!

TAK.

Jeg har ikke lavet denne tråd for at latterliggøre nogen, og kan heller ikke se jeg har gjort det i nogle af mine indlæg.

Jeg vil bare så gerne vide hvem det er man mener der er populære og/eller styrer det her inde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den "anden tråd" har sikkert været en "løst snak-tråd" som jeg næsten altid holder mig langt væk fra. For det er som regel i de tråde, popularitet og "kredse" bliver cementeret:badr:.

Problemet har været her i årevis, sikkert altid. Problemet var her for 3 år siden, da jeg meldte mig ind, og det er her selvfølgelig stadig.

Men som det var dengang, så er der ikke interesse for at debattere på en saglig måde, hvad der er årsagen til at nogle brugere føler sig udenfor.

Det viser jo bare, at der (stadig) er meget om snakken.

Men indtil der er en bred vilje og et ærligt ønske om at forstå og måske ændre på problemerne, så sker der ikke mere.

Jeg håber bare, at jeg er ofte nok på HF til at jeg når at fange de situationer, hvor frustrerede nye medlemmer mere eller mindre føler sig mobbede og latterliggjorte af de gamle brugere.

---Det ER altså medlemmer, der har opgivet at komme her på grund af den sammenspiste tone.

Jeg synes det er synd, at det er sådan.

Vi har en fin, fin opdeling i grupper til de forskellige spørgsmål. OGSÅ en gruppe til hyggesnak.

Og jeg tror at mange misforståelser ville kunne undgås, hvis man holdt småsnakkeriet til "løst snak" tråden.

JEG følte mig i hvert fald stærkt provokeret dengang, fordi jeg nærmest blev bebrejdet at jeg ikke vidste hvad der blev snakket om i hyggetrådene:confused:. Og fordi jeg tillod mig at modsige folk i inderkredsen.

Ikke alene skal man lade være med at småsnakke i en debat-tråd, men man skal altså heller ikke trække elementer fra hyggeriet ind i debatten.

Hvis der er relle ting i andre tråde, der har relevans for debatten, så kan man jo linke til dem.

Jeg er ikke konfliktsky, men jeg HAR set hvordan ethvert ord man skriver kan blive mistolket til ukendelighed. Overhældt med nogle solide portioner spam er det helt umuligt at føre en debat hvis der er modstand imod det.

Og det var der dengang.

Er der mon stadig det:shock:?

Undskyld jeg spørger, men hvorfor håber du at du er på så du kan fange mobberi af nye? Prøver du at hjælpe dem. Spørger af ren nysgerrighed ikke for at latterliggøre dig.

Så er der igen den der indekreds som ingen ved hvem er? Er jeg en del af inderkredsen?

Jeg har ikke oprettet denne tråd for at latterliggøre nogen. Jeg synes det er noget af et postulat at komme med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg forstår det altså ikke helt :vedikke:

- hvorfor er det sådan en dødssynd at der skulle være nogle grupperinger herinde?!

er det ikke meget naturligt på et sted med så mange mennesker, man kan jo ikke forholde sig til samtlige medlemmer på en gang alligevel :hmm:

og hvorfor er det så bydende vigtigt at vide hvem der er i hvilke grupperinger :vedikke:

- er det ikke i bund og grund ubrugelig viden?

ja det er ikke for at fornærme nogen, men jeg forstår det bare ikke :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg forstår det altså ikke helt :vedikke:

- hvorfor er det sådan en dødssynd at der skulle være nogle grupperinger herinde?!

er det ikke meget naturligt på et sted med så mange mennesker, man kan jo ikke forholde sig til samtlige medlemmer på en gang alligevel :hmm:

og hvorfor er det så bydende vigtigt at vide hvem der er i hvilke grupperinger :vedikke:

- er det ikke i bund og grund ubrugelig viden?

ja det er ikke for at fornærme nogen, men jeg forstår det bare ikke :blink:

Fordi der gentagene gange bliver skrevet om disse gruperinger i en nedladende tone. Når man så prøver at få svar på hvem der er i disse gruperinger bliver der tavst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da den mest underlige tråd jeg længe har set herinde, og sikke dog en gang mudderkastning på kryds og tværs! :skraek:

Det klæder virkelig ikke HF.....det trækker os jo ned på HG-niveau! (ja, undskyld udtrykket!) :fornaermet:

Selv er jeg forholdsvis ny (fra juli 2010) og har da godt lagt mærke til at mange kender hinanden herinde og skriver lidt "indspist" ind imellem....men jeg tager det da ikke for mere end det er - nemlig et forum, hvor alle har lov at ytre deres mening og skrive om løst og fast ;-)

Men det er da bestemt ikke noget jeg anser som et problem, og jeg mener jeg altid er blevet godt behandlet på HF uanset af hvem og hvor længe vedkommende har været her :-D

Så alle jer "gamle" og indspiste - fortsæt I bare med at gøre præcis som I altid har gjort.....I skal ikke høre et ondt ord fra mig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da den mest underlige tråd jeg længe har set herinde, og sikke dog en gang mudderkastning på kryds og tværs! :skraek:

Det klæder virkelig ikke HF.....det trækker os jo ned på HG-niveau! (ja, undskyld udtrykket!) :fornaermet:

Selv er jeg forholdsvis ny (fra juli 2010) og har da godt lagt mærke til at mange kender hinanden herinde og skriver lidt "indspist" ind imellem....men jeg tager det da ikke for mere end det er - nemlig et forum, hvor alle har lov at ytre deres mening og skrive om løst og fast ;-)

Men det er da bestemt ikke noget jeg anser som et problem, og jeg mener jeg altid er blevet godt behandlet på HF uanset af hvem og hvor længe vedkommende har været her :-D

Så alle jer "gamle" og indspiste - fortsæt I bare med at gøre præcis som I altid har gjort.....I skal ikke høre et ondt ord fra mig :5up:

Jeg synes bestemt ikke der er noget der bare minder om mudderkastning i denne her tråd.

Og jeg kan skam sagtens forstå behovet for at vide hvem "inderkredsen" er, når det jævnligt bliver hevet frem i forskellige diskussioner, hvor det bliver brugt negativt og hvor det påståes, at denne gruppering forsøger at udelukke andre fra forummet og bevidst undlader at besvare indlæg fra nye brugere. Det er da ikke en rar beskyldning.

Nogle må have gjort sig nogen iagtagelser, som de jo ligeså godt kan komme frem med her i tråden. Jeg synes det er lidt.. fesent at nogle brugere poster indlæg med sådan nogle påstande, hvis de ikke kan stå ved det bagefter og ikke kan argumentere for det.

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites