Hop til indhold

Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...


Gryn
 Share

Recommended Posts

Størsteparten af forum tolker den som sarkastisk :blink: Men nogle nye brugere (du er absolut ikke den første), synes, at den ser sød og venlig ud (synes jeg ikke). Det har haft ført til et par grimme misforståelser en gang :lol:

 

For pokker da :lol:. For mig er det bare en sød smiley :klap:.

Men skal nok bruge den med omhu :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 271
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Størsteparten af forum tolker den som sarkastisk :blink: Men nogle nye brugere (du er absolut ikke den første), synes, at den ser sød og venlig ud (synes jeg ikke). Det har haft ført til et par grimme misforståelser en gang :lol:

 

Jeg fik også en :roll: af en bruger i dag (ikke dig Daniella :blink:) jeg blev egentlig lidt provokeret, men valgte at det ikke var en konflikt værd selv hvis personen rullede øjne af mig for jeg havde jo ret i det jeg havde skrevet :engel::mrgreen:

Nå min pointe er at det er så pokkers svært at tolke folks mening når man kun udtrykker sig på skrift. Nogle vælger at tage konflikten og andre vælger at det gider de ikke bruge deres tid på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik også en :roll: af en bruger i dag (ikke dig Daniella :blink:) jeg blev egentlig lidt provokeret, men valgte at det ikke var en konflikt værd selv hvis personen rullede øjne af mig for jeg havde jo ret i det jeg havde skrevet :engel::mrgreen:

Nå min pointe er at det er så pokkers svært at tolke folks mening når man kun udtrykker sig på skrift. Nogle vælger at tage konflikten og andre vælger at det gider de ikke bruge deres tid på :-D

 

Godt det ikke var mig :-D.

Jeg mener virkelig intet ondt med den smiley...

for mig er det som sagt bare en glad smiley, men dropper den fra dags dato..

Da folk ikke skal tro det værste om mig (bare pga. en skide smiley altså:vedikke:)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ohh yes..

Jeg overvejer også helt at droppe den smiley :-D.

Folk skal da ikke tro jeg er sådan en sarkastisk en, for jeg er faktisk meget sød ;-):oops:

 

Det kan ikke betale sig at ændre noget nu.. Det er alligevel for sent :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt det ikke var mig :-D.

Jeg mener virkelig intet ondt med den smiley...

for mig er det som sagt bare en glad smiley, men dropper den fra dags dato..

Da folk ikke skal tro det værste om mig (bare pga. en skide smiley altså:vedikke:)

 

haha det kommer jo også an på konteksten hvis du er i fuld gang med at rose en person så tror jeg ikke at nogen tænker ondt om dig :-D men hvis i diskuterer noget og du så bruger den her :roll: så kan det da godt være du ryger ind i en konflikt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste gang vi diskuterede inderkreds var jeg i tvivl om jeg var een af dem der blev talt negativt om,.. det er jeg ikke denne gang, så nu kan jeg spytte lige ud af posen. :slem:

 

Jeg synes det er ærgerligt at folk ikke kan finde ud af at scrolle nedad, når de støder ind i ting de synes er ligegyldig snak. Jeg synes det er ærgeligt at folk partout vil have at andre skal mene, tænke og ønske de nøjagtig samme ting vedr. HF som dem selv....... Og frem for alt synes jeg at det er ærgerligt at folk føler at de skal udtrykke deres irritation over andres måde at være medlem på. Det skaber en endnu dårligere stemning herinde end alle cirkler, kredse, bander, klikker osv. gør tilsammen.

 

Tag dog for fa**** det I selv synes er godt og lad andre gøre det samme. Er der nogen der spammer, så pip dog op i de enkelte tråde istedet for at samle til bunke så det kommer ud på et tidspunkt hvor I rammer en masse der egentlig ikke har generet jer. Det virker på mig som noget misundelses-noget man burde have lært at håndtere i folkeskolen og DET ødelægger HF.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor bliver det ikke bare indført, at hvis folk nævner inderkredsen, grupper, klikker osv, så SKAL de pine død også nævne navne. Det her halløjsa kommer op sådan ca hver 6. måned og forårsager en masse ævl og kævl, fordi ingen aner, hvad og hvem, der egentlig snakkes om.

 

Var det ikke lettere om man bare sagde, hvad man mente...klart og tydeligt...i stedet for alle de hentydninger ? Det er ligesom lidt for let at klage sig over, at man ikke er velset, populær, bliver overset eller hvad folk ellers har gang i. Det har jo ingen omkostninger at lukke den slags ud og det er lidt træls at høre på. Sådan lidt; Jeg har det ikke fedt herinde og tænk det er de andres skyld, men jeg vil ikke sige hvem. Intet under at nogle har lidt svært ved at tage det seriøst.

 

For det første... Dette begreb: inderkredsen er noget der blev nævnt i den tråd angående at nogle føler sig dårligt behandlet osv. Inderkredsen blev ikke nævnt af dem der følte sig dårligt behandlet, men den blev nævnt som en joke (for at gøre grin med om du vil) af nogle af dem der syntes det var en mærkelig tråd.

Og Thomas har svaret, tror jeg, meget præcist på hvori forskellien ligger mellem folk herine på HF

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor skal der rulle øjne ad små-snak? Tror jeg vil være lidt småfornæmet!

 

Hvis man ude i den virkelige verden diskuterer et emne, så sker det, at man bevæger sig over i andre emner, det er ikke respektløst, det er en naturlig udvikling af en samtale.

 

Gad godt nok ikke et rigidt system, hvor alt, der ikke holder sig stramt til emnet skulle fjernes - fx han søges til parring, så må man KUN komme med tilbud om hanner, det er helt forbudt at komme med andre inputs?

 

 

Fordelen ved småsnak er, at os der sludrer, kan gå hårdere til hinanden, kalde en spade for en spade, uden at bekymre os om modparten nu får et mentalt sammenbrud, fordi jeg har glemt at pakke alt ind i vat. Fair at rulle øjne af småsnak, men det har en funktion, både på HF og ude i den virkelige verden.

 

Nu må I lige finde ud af hvordan det skal fungere på det her forum for det er åbentbart forkert uanset hvad man gør eller siger...

 

I den tråd der egentlig var skyld i at denne tråd blev startede Spurgte TS om ikke folk ville være søde at stoppe small talken fordi hun dårligt unne følge med, men hun blev spist af med at hun jo havde lavet tråden i "løst snak". Og hvis hun ikke ille have at folk small talkede (spamede) hendes tråd skulle hun have startet den i DEBAT!!! Men det nytter jo åbentbart ikke noget.

 

Det kan da ikke være rigtigt at man starter en tråd med et reelt emne og så snakker folk privat og om alt muligt andet...Hvorfor så skrive i den tråd?!? Som der er blevet sagt tidligere så lav en tråd m alt muligt mærklig snak i "løst snak".

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu må I lige finde ud af hvordan det skal fungere på det her forum for det er åbentbart forkert uanset hvad man gør eller siger...

 

I den tråd der egentlig var skyld i at denne tråd blev startede Spurgte TS om ikke folk ville være søde at stoppe small talken fordi hun dårligt unne følge med, men hun blev spist af med at hun jo havde lavet tråden i "løst snak". Og hvis hun ikke ille have at folk small talkede (spamede) hendes tråd skulle hun have startet den i DEBAT!!! Men det nytter jo åbentbart ikke noget.

 

Det kan da ikke være rigtigt at man starter en tråd med et reelt emne og så snakker folk privat og om alt muligt andet...Hvorfor så skrive i den tråd?!? Som der er blevet sagt tidligere så lav en tråd m alt muligt mærklig snak i "løst snak".

 

Folk synes vel at der er både svaret og tærsket langhalm nok på sagen...kunne man måske tro. Dunno, det er bare en formening. Den kan jo være en fejl...

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså. I der flipper ud over at nogen (jeg) brokker over at mange tråde bliver overspammet med plidderpladder, de skulle jo liiiige tage og se på, hvilken tråd vi ER i lige nu?

 

Tråden handler jo om "kredse" og "ude" og "inde" og hvad der definerer de forskellige placeringer her i HF-verden..

 

Og så ER brok over smalltalk altså rimeligt relevant:roll::roll::mrgreen:.

 

For netop småsnakketråden tror jeg vi er "næsten enige":hmm: om indeholder definitionen på, om man hører til inderkredsen eller ej.

 

OG denne tråd er oprettet i gruppen "Debat"?

Hvad skal der mere til for at stoppe small-talken i denne tråd, eller i hvilkensomhelst anden debattråd for den sags skyld:damn:??

 

Myldrer det virkelig med skabsanarkister her på HF, der bare ikke VIL følge nogle regler? Måske mennesker, der ikke tør gøre oprør IRL??

Patetisk, synes jeg egentlig:roll::roll::stupid:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså. I der flipper ud over at nogen (jeg) brokker over at mange tråde bliver overspammet med plidderpladder, de skulle jo liiiige tage og se på, hvilken tråd vi ER i lige nu?

 

Tråden handler jo om "kredse" og "ude" og "inde" og hvad der definerer de forskellige placeringer her i HF-verden..

 

Og så ER brok over smalltalk altså rimeligt relevant:roll::roll::mrgreen:.

 

For netop småsnakketråden tror jeg vi er "næsten enige":hmm: om indeholder definitionen på, om man hører til inderkredsen eller ej.

 

OG denne tråd er oprettet i gruppen "Debat"?

Hvad skal der mere til for at stoppe small-talken i denne tråd, eller i hvilkensomhelst anden debattråd for den sags skyld:damn:??

 

Myldrer det virkelig med skabsanarkister her på HF, der bare ikke VIL følge nogle regler? Måske mennesker, der ikke tør gøre oprør IRL??

Patetisk, synes jeg egentlig:roll::roll::stupid:.

 

Det lyder interssant...oprør mod hvad derude i den store stygge virkelighed ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste gang vi diskuterede inderkreds var jeg i tvivl om jeg var een af dem der blev talt negativt om,.. det er jeg ikke denne gang, så nu kan jeg spytte lige ud af posen. :slem:

 

Jeg synes det er ærgerligt at folk ikke kan finde ud af at scrolle nedad, når de støder ind i ting de synes er ligegyldig snak. Jeg synes det er ærgeligt at folk partout vil have at andre skal mene, tænke og ønske de nøjagtig samme ting vedr. HF som dem selv....... Og frem for alt synes jeg at det er ærgerligt at folk føler at de skal udtrykke deres irritation over andres måde at være medlem på. Det skaber en endnu dårligere stemning herinde end alle cirkler, kredse, bander, klikker osv. gør tilsammen.

 

Tag dog for fa**** det I selv synes er godt og lad andre gøre det samme. Er der nogen der spammer, så pip dog op i de enkelte tråde istedet for at samle til bunke så det kommer ud på et tidspunkt hvor I rammer en masse der egentlig ikke har generet jer. Det virker på mig som noget misundelses-noget man burde have lært at håndtere i folkeskolen og DET ødelægger HF.

 

 

Orrk, jeg scroller og scroller. Og finder et indlæg der er interessant nok til at svare på... Og må scrolle igen og igen fordi indlægget måske indeholder et "citat" fra et andet indlæg. Som jo forsvinder ved en ny gang citat.

 

Og samtidig skal man navigere mellem en masse ligegyldige bemærkninger, som gør at et debattråd måske fylder 10 sider i stedet for tre.

Og samtidig med at selve tonen i tråden virker som en latterliggørelse af selv emnet, uanset hvor seriøst DET måtte være eller ej.

--Hvis man er væk fra debatten i et par timer, så kan der være kommet 5 nye SIDER med indlæg. Det er altså mere end træls at skulle sortere før man kan se om der overhovedet ER kommet mere relevant i tråden.

 

Jeg er gudhjælpemig ikke en dyt misundelig på de ****(redigeret:oops:), der kun kan finde ud af at begå sig ved at skide højt og flot på alle andre. Og jeg kommer kun i småsnakketråden hvis jeg er kommet til at forvilde mig derind på grund af et umiddelbart alvorligt emne.. Og så forvilder jeg mig ud igen så snart jeg opdager DET.

 

Hvorfor KAN vi ikke bare dele os op efter hvad vi vil?

Og tale det sprog, der hører til i diverse tråde?

 

Så kan NYE brugere jo selv vælge, hvad de helst vil deltage i? Det er jo tit de nye, der føler sig noet overvældede.. --og så lige mig.. :oops:

 

Der er jo faktisk en hel overgruppe, der hedder "hyggehjørnet". Måske skal der flere undergrupper i DEN? En "Hyggedebat" måske:mrgreen:?

--Eller måske skal nogle af de andre undergrupper bare føres derover?

 

Så man kan sige, at de tråde, der oprettes udenfor "hyggehjørnet" ikke må spammes..

Og de der ikke kan lade være med at boble spam ud:banan:, de kan jo bare holde sig væk fra de seriøse:shock: grupper? De er jo alligevel ikke interesserede i at deltage i debatten.. Begge parter vil da trives bedre uden den anden. Eller i hvert fald med mulighed for at VÆLGE.

 

Umiddelbart ville jeg synes at man kunne flytte en masse grupper ned i "Hyggehjørnet".

Og i "Spamfri zone" kunne man beholde grupperne Debat, Hvalpe, adfærd, træning, sygdomme, foder, udstillinger-foredrag-kurser, kennel/hundepension, hanhundelisten, bogforum, produkter, Hunde m. stamtavle, Hunde u. stamtavle, omplaceringshund, og til minde om...

 

Det ville stadig give mindst 9 grupper til at småsnakke i.. mod kun 3 lige nu.

 

Det ER da træls med de her tråde, der vil blive ved med at dukke op så længe problemet ikke er løst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Folk synes vel at der er både svaret og tærsket langhalm nok på sagen...kunne man måske tro. Dunno, det er bare en formening. Den kan jo være en fejl...

 

Og det skal de da også have lov til at synes... Men derfor behøver de jo ikke at skrive alt muligt ligegyldig i tråden. Og hvis de synes der er brugt for meget tid på emnet kunne de jo bare lade være med at spilde deres tid på udenomsnak i tråden...

 

Eller er det i virkeligheden for at gøre sig bemærket :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det skal de da også have lov til at synes... Men derfor behøver de jo ikke at skrive alt muligt ligegyldig i tråden. Og hvis de synes der er brugt for meget tid på emnet kunne de jo bare lade være med at spilde deres tid på udenomsnak i tråden...

 

Eller er det i virkeligheden for at gøre sig bemærket :hmm:

 

Det tror jeg faktisk ikke, at du skal regne med....

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg faktisk ikke, at du skal regne med....

 

Hvad er så pointen i at spame tråde med snak der ikke har noget med emnet at gøre?

 

Og jeg synes om ikke andet at man som TS selv skulle have lov til at bestemme om man vil have at folk spamer tråden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...