Hop til indhold

Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 271
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Men jeg forstår det altså ikke helt :vedikke:

 

- hvorfor er det sådan en dødssynd at der skulle være nogle grupperinger herinde?!

er det ikke meget naturligt på et sted med så mange mennesker, man kan jo ikke forholde sig til samtlige medlemmer på en gang alligevel :hmm:

 

og hvorfor er det så bydende vigtigt at vide hvem der er i hvilke grupperinger :vedikke:

- er det ikke i bund og grund ubrugelig viden?

 

 

ja det er ikke for at fornærme nogen, men jeg forstår det bare ikke :blink:

 

 

 

....16 sider længere og fatter det stadig ikke :vedikke::blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, jeg må indrømme at jeg heller ikke helt forstår det der med inderkreds og yderkreds og hvad der nu ellers findes af kredse herinde.

 

Især fordi jeg ikke er med i en :fornaermet::mrgreen:

 

:megaked: ingen har peget fingere af mig:megaked: er jeg så utydelig på forum:megaked:

 

VI ER ALLESAMMEN ÈN STOR INDERKREDS!!! :kys: undtagen alle dem der er sure over den. For er man sur over en kreds kan man jo ikke være med :mrgreen::slem:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Undskyld :oops: men hvad handler denne tråd om ? måske jeg er uvidende fordi jeg endnu ikke helt har fundet ud af det der med gruppemedlemskaber og hvad man bruger grupperne til. Faktisk er rubrikken med gruppemedlemskaber lige så gabende tom som rubrikken med vennelisten :genert: Er der derfor nogle som kan belære mig ?

 

(Har dog ikke læst hele tråden. vil jeg få svar på mine spørgsmål, hvis jeg gjord det ?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld :oops: men hvad handler denne tråd om ? måske jeg er uvidende fordi jeg endnu ikke helt har fundet ud af det der med gruppemedlemskaber og hvad man bruger grupperne til. Faktisk er rubrikken med gruppemedlemskaber lige så gabende tom som rubrikken med vennelisten :genert: Er der derfor nogle som kan belære mig ?

 

Grupper er ja, oprettede grupper. Engang var der en der hed Inderkredsen, oprettet for sjov efter en debat lidt ala denne.

 

Men det er ikke de grupper der tales om, det er en unavngiven gruppe som - jeg ved ikke, styrer HF? Skriver for meget off topic? Skriver for mange interne jokes? :vedikke: Skriver for meget sammen, måske?

Kan ikke rigtigt sige det, da jeg er uenig, men det er sådan det jeg får ud af det.

 

 

 

(Har dog ikke læst hele tråden. vil jeg få svar på mine spørgsmål, hvis jeg gjord det ?)

Jeg tvivler :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld :oops: men hvad handler denne tråd om ? måske jeg er uvidende fordi jeg endnu ikke helt har fundet ud af det der med gruppemedlemskaber og hvad man bruger grupperne til. Faktisk er rubrikken med gruppemedlemskaber lige så gabende tom som rubrikken med vennelisten :genert: Er der derfor nogle som kan belære mig ?

 

(Har dog ikke læst hele tråden. vil jeg få svar på mine spørgsmål, hvis jeg gjord det ?)

 

Den handler ikke om grupper :blink: men om at der er nogen der har ondt i røven, over at nogen er gode venner herinde. At der foregår en hel del i alt og intet tråden som de åbenbart går glip af fordi de ikke vil være med i legen. Men forventer alligevel at være en del af det fællesskab de ikke deltager i :engel::lol:

 

Og så er der noget med nogen der er sure over at folk ikke svarer i deres tråde, snak om sammensværgelser og aliens :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

aargh så slap dog af for helvede :rolleyes:

 

Det er ikke raketvidenskab det her! Det er et fricking F O R U M !!!

 

Vil folk ikke have "spam"/små snak, så må de squ da sige det! INGEN herinde er tankelæsere!

 

Fatter hat af hvorfor det her emne skal tæskes igennem hele tiden :damn: der er jo ingen der blir enige og HVORFOR sku vi dog også det? Det er et debat forum og tænk hvor kedeligt det ville være hvis vi alle var en flok kaffesniffende regelryttere :rolleyes:

 

Der er jo for fanden da ikke nogen der små snakker i en tråd, for at såre nogen. Jeg synes det er en sød vej en tråd kan tage som viser at folk kommer til at tænke på noget og synes det er værd at snakke om og hovsa pludselig løber tråden lidt en anden retning. Men folk er generelt gode til at sige undskyld for ot.

 

Men JEG synes så det er skide irriterende når folk undskylder for ot i en af MINE tråde! For jeg synes det er hyggeligt og føler mig som en værtinde der har skabt et godt sted/tråd for folk at hygge og diskutere.

 

Slap nu for fanden da af og prøv at tage den der lange hårde kæp ud af røven engang imellem, og vær med på lidt sjov. For vi har det faktisk ret sjovt herinde, hvis nu der var nogen der gad lægge mærke til det. Og det er ikke en lukket club. Det er bare heller ikke en børnehave! ("hun startede! Han sloooooog" "Det var hans skyld!" "NEJ HAAAAANS SKYLD!" "Det var ikke mig der kastede med sand først!" osv osv :roll: )

 

Vi er ikke ens og hvis man kigger i reglerne for HF står der også noget om spam.

Desuden så har jeg et par gange frabedt mig spam, det var ikke populært.

Fordi DU synes det er hyggeligt er det jo ikke sikkert alle andre synes det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...