Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Du ka' ta' det :kys: så skidt da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Uuhh det lyder så.. elitært. I like it! F hører med fordi.. at.. det gør hun bare? Elitært? Jamen passer det så til os? Jeg mener, når folk møder os skal de jo gerne forvente fisse snak med lydeffekter-ish, ikke... andet? Vil så nødigt skuffe 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Elitært? Jamen passer det så til os? Jeg mener, når folk møder os skal de jo gerne forvente fisse snak med lydeffekter-ish, ikke... andet? Vil så nødigt skuffe Helt ærligt, det tror jeg også.. at vi gør! Skuffer IRL.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Helt ærligt, det tror jeg også.. at vi gør! Skuffer IRL.. SKuffer VILDT!!! I gider jo ikke engang hilse...tror ikke jeg er med i nogen populær inderkreds Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Helt ærligt, det tror jeg også.. at vi gør! Skuffer IRL.. Åbenbart Har lige fået karma-skældud over at jeg ikke opfører mig tilstrækkeligt gravidt når jeg skriver fisse men altså... Jeg farver stofbleer imens jeg skriver det... Det hjælper vel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Åbenbart Har lige fået karma-skældud over at jeg ikke opfører mig tilstrækkeligt gravidt når jeg skriver fisse men altså... Jeg farver stofbleer imens jeg skriver det... Det hjælper vel? Jeg synes du er sjovere sådan! Og alt er sjovere med lydeffekter! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 SKuffer VILDT!!! I gider jo ikke engang hilse...tror ikke jeg er med i nogen populær inderkreds Nej det er du ikke, slet ikke når du ikke giver dig til kende når man møder dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Nej det er du ikke, slet ikke når du ikke giver dig til kende når man møder dig Jeg synes til gengæld Petrine skuffer IRL.. Jeg forventede en burkaklædt, højråbende, togfører-i-uniform-med-hysterisk-hund-på-arm.. Det får man slet ikke. Bare en salami-uddelende kvinde. Hun er sjovere på indersiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Hun er sjovere på indersiden jeg skal tage anstændigt tøj på næste gang så! Frygter bare at nogle måske bliver lidt skræmte...især hvis noget begynder at tikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 jeg skal tage anstændigt tøj på næste gang så! Frygter bare at nogle måske bliver lidt skræmte...især hvis noget begynder at tikke Det er ok - jeg har set dig og nordmanden til en udstilling engang.. før dine HF dage, må det ha' været.. Kan huske jeg tænkte "hvad.. fanden i helvede?".. Så du KAN godt gøre indtryk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Kan huske jeg tænkte "hvad.. fanden i helvede?".. Så du KAN godt gøre indtryk :hjerte: Fniiiiiiiiiiis - helt præcis HVAD fik den tanke frem :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Mig mig mig forhelvede! Jeg er populær og sjov og kan drikke virkelig meget på alle ugens dage! SKAL man være i en gruppe? Eller må man godt bare være.. sådan.. sej alene Jeg er sej helt selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Dobbelt post Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Fniiiiiiiiiiis - helt præcis HVAD fik den tanke frem :hmm: Kombi af nordmand - måske med flettet skæg? Og lillebitte hund.. Helt ærligt? Så tænkte jeg om du måske.. ligesom.. passede ham. 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 okay fatter hvad JEG laver herinde på denne tid af dagen, da jeg er syg. Men burde alle andre ikke være på sådan noget arbejde hvor de arbejde seriøst og ikke render på nettet?? :hmm: eller er det prisen for at være populær? Er HF virkelig et fuldtidsjob? Jeg går hjemme, narturligvis KUN for at bruge mest mulig tid på H-F Og alligevel er jeg ikke i nogen gruppe helt vildt for dårligt er det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg går hjemme, narturligvis KUN for at bruge mest mulig tid på H-F Og alligevel er jeg ikke i nogen gruppe helt vildt for dårligt er det Hårh - du har da været i Sabro Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Hårh - du har da været i Sabro Det er selvfølgelig rigtigt :klap: Men det var jo bare den ene gang :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Gryyyn, du er jo selv medlem af den, kan jeg se: http://www.hunde-forum.dk/groups/inderkredsen.html Værsgod. Svar på dit spørgsmål Hmmm :hmm: Det synes jeg er en særdeles mangelfuld og utilstrækkelig liste - Er det ikke bare dem der tror de er det, men egentlig ikke er Er helt sikker på den ægte "inderkreds" består af små-mystiske personer der aldrig lader sig sætte i forbindelse med en offentlig gruppe - Lidt ala. frimurerene :5up: Eiii... Spøg til side... Men det kunne da være sjovt at se, hvem der bliver opfattet som "de gamle" og "inderkredsen" - Då ved jeg hvem jeg skal mænge mig med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg sidder i et klasseværelse i Ikast og r*vkeder mig Jeg læste Ikast - Så er du Sej og med i en eller anden inderkredsen! Nu er vi i hvertfald 4 på HF der en gang imellem sætter vores ben i Ikast, så faktisk bør vi være de nye Sabro tøser :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg synes at de populære er dem jeg allerbedst kan lide herinde Sabro-trunterne, Petrine, Aslan, HundensVen, PinPoynter, Buddha..og sikkert også nogen jeg har glemt nå ja og så Lillen da Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg læste Ikast - Så er du Sej og med i en eller anden inderkredsen!Nu er vi i hvertfald 4 på HF der en gang imellem sætter vores ben i Ikast, så faktisk bør vi være de nye Sabro tøser :5up: hehe denne uge er den sidste jeg skal være her - inden fagprøven i oktober (næste år ) men ligemeget - vi er Ikast-tøserne er vi! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 nå ja og så Lillen da Jeg kan også godt lide Lillen, selvom han af-vennede mig på facebook Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 hehe denne uge er den sidste jeg skal være her - inden fagprøven i oktober (næste år ) men ligemeget - vi er Ikast-tøserne er vi! Jeeeeps :5up: Se, se det handler om at mænge sig med de rigtige :klap: Eiii.... Jeg tør sgu' godt lave en "de gamle" liste. Min liste indeholder de personer som jeg husker fra debatter, de personer der har hjulpet mig, de personer der får mig til at grine uden de nødvendigvis ved det og de personer der er trofaste HF brugere og bidrager med hver deres ting. Så min liste skal forstås meget positivt - Altså kun positivt, fordi jeg helst ikke vil undvære én eneste af dem på listen, uanset om jeg nogensinde har skrevet i samme tråd som dem - Så har de tilført HF noget jeg husker dem positivt for: - Lonny - Buddha - Guanomo - Ascha - Nollike - JeanetteH - A9 - Ida - Stinne - Jane - Hundenesven - Umulia - Aslan - Sonja - Lykkeliv - Kennel-Lowchen - Malene - Gryn - Freya - Hundefar - Twessa - Petrine - Ninjamor - Splint - Tonks - Pinpoynter - Lillefod - DKW - Freudika - Pricemann - Fox Alle dem med Aussie navne :5up: Ihh... Det værste ved sådan en liste, er at man altid glemmer nogen, så venligst tilføj jeg selv eller brok jer, hvis jeg har glemt nogen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg sidder i et klasseværelse i Ikast og r*vkeder mig Det gør jeg også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Det gør jeg også Hurra for os :klap: Eller - kedeligt for os gaaaaab Sidder og lytter til dem bagved: typisk unge tøser, der kun tænker på det materielle osv "ej altså, har du så ikke set den nye butik de har åbnet..." "nej guuud det gjorde hun da vel ikke?" føler mig - gammel? ved siden af dem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts