Hop til indhold

Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...

Gryn
 Share

Recommended Posts

Fordi der gentagene gange bliver skrevet om disse gruperinger i en nedladende tone. Når man så prøver at få svar på hvem der er i disse gruperinger bliver der tavst.

ja.. og måske har folk ikke lyst eller mod til at udstille sig selv eller andre, og det er vel fair nok? måske er de også lidt bekymret for om "h-f's store hammer" falder hvis de skyder et navn eller to ved siden af? (og det er der jo absolut ingen tvivl om at den gør, hvad er ellers årsagen til at lokke folk ud af busken) :blink::slem:

hvorfor ikke bare acceptere at der er gruperinger her som der også er alle mulige andre steder - også slut prut finale? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 271
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nåmn, så fortryder jeg faktisk lidt at jeg bliver ved med at afvise hendes venneanmodninger :mrgreen:

Hvis det er dig er det jo noget andet, for grunden til at jeg har afvist adskillige gange nu er, at jeg ikke rigtigt gider at være venner med folks kæledyr :genert:

haha jamen altså Petrine HAR kun vovsens profil :lol:

Fordi der gentagene gange bliver skrevet om disse gruperinger i en nedladende tone. Når man så prøver at få svar på hvem der er i disse gruperinger bliver der tavst.

Jeg fatter altså stadig ikke hvilke grupperinger der er tale om :vedikke::genert: er det grupper der er oprettet? eller er det folk der kender hinanden udenfor der går dig på??

Link til indlæg
Del på andre sites

TAK.

Jeg har ikke lavet denne tråd for at latterliggøre nogen, og kan heller ikke se jeg har gjort det i nogle af mine indlæg.

Jeg vil bare så gerne vide hvem det er man mener der er populære og/eller styrer det her inde.

Det var vist også henvendt til Birgitta.

Gryn er vist det sidste menneske herinde som man kan beskylde for at latterliggøre og mobbe! Synes det er en hård beskyldning at være ude med, og slet ikke sådan jeg forstod denne tråd.

Birgitta skrev vist ikke om startindlægget, men om de mennesker der har skrevet i tråden?.

Hold da op hvor jeg blander mig i andre menneskers forehavende lige nu, men siden de implicerede ikke forsvarer sig selv, gør jeg det da gerne for dem. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg læste den som henvendt til Gryn.

Det her lyder da ikke til at være en lussing til Gryn i mine ører:

Det ser man jo i denne tråd, der til trods for at den er oprettet i "debat" så løber den totalt ud i "hat og briller" og den går kun ud på at latterliggøre de medlemmer, der føler sig dårligt behandlet på en eller anden måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den der kloge, alvidende, rolige, velovervejede moder-gruppe (hvor Kennel-Löwchen også er og hvor Lykkeliv og Pinpointer snart ender deres dage, men som Linda-hvid har undgået)

Jeg er det mest fordomsfulde medlem af HF :klap:

Jeg elsker Petrine for den kommentar, altså ikke fordi jeg har noget imod de kloge alvidende rolige og velovervejede men synes altså det er sjovere at være bindegal og hoppe i vandpytter og spsie slik også selv om det ikke er fredag og jeg ikke har regntøj på :banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker Petrine for den kommentar, altså ikke fordi jeg har noget imod de kloge alvidende rolige og velovervejede men synes altså det er sjovere at være bindegal og hoppe i vandpytter og spsie slik også selv om det ikke er fredag og jeg ikke har regntøj på :banan::banan:
enten har du bygget den sætning forkert op eller også er vi ikke ens :mrgreen: jeg spiser sjældent slik med regntøj på..og hopper sjældent i vandpytter om fredagen..Alle andre dage men ikke fredag :engel:ok ok jeg ER en flueknepper mht den slags fniiiiiiiiis sorry kunne bare ikke lade være :slem:
  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Det klæder virkelig ikke HF.....det trækker os jo ned på HG-niveau! (ja, undskyld udtrykket!) :fornaermet:

Føj...det var da lige godt det værste...så vil jeg gerne bestille tid til en sletning, Mr. Admin...:mrgreen:(svar til dig slut-generelt svar starter nedenfor:engel:)

Kan jeg evt. få en liste over 13 navngivne personer vi kan give håndjern og fodlænke på?

Jeg håber ikke nogen synes jeg er medlem af nogen grupperinger? Så skulle det da lige være kamphundeejergruppen...bedre kendt som rundkredsen, hvor Lonny, Guanomo og jeg holder hinanden i hånden? :engel:

Men jeg vil som udgangspunkt gerne have lov at være et dumt svin for egen regning, og håber ikke det går ud over nogen af mine fellow dogowners...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja.. og måske har folk ikke lyst eller mod til at udstille sig selv eller andre, og det er vel fair nok? måske er de også lidt bekymret for om "h-f's store hammer" falder hvis de skyder et navn eller to ved siden af? (og det er der jo absolut ingen tvivl om at den gør, hvad er ellers årsagen til at lokke folk ud af busken) :blink::slem:

hvorfor ikke bare acceptere at der er gruperinger her som der også er alle mulige andre steder - også slut prut finale? :blink:

jeg mener at hvis man offentligt skriver nedladende om gruperinger så bør man vel også stå offentligt frem og fortælle hvem disse debatører er. Det er så bare min mening.

Link til indlæg
Del på andre sites

haha jamen altså Petrine HAR kun vovsens profil :lol:

Jeg fatter altså stadig ikke hvilke grupperinger der er tale om :vedikke::genert: er det grupper der er oprettet? eller er det folk der kender hinanden udenfor der går dig på??

Der er ikke nogen grupper der går mig på. Nogle debatører mener der er sammenspiste grupper og/eller gruperinger som holder andre uden for. Men ingen vil fortælle hvem der er i disse grupper.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ikke nogen grupper der går mig på. Nogle debatører mener der er sammenspiste grupper og/eller gruperinger som holder andre uden for. Men ingen vil fortælle hvem der er i disse grupper.

hmm...så tror jeg der er tale om Sabro gruppen :hmm: men det er nok bare fordi de har det med at overtage alt om intet når de først kommer igang, og ingen andre har en chance for at skrive noget uden at det blir glemt i farten :engel: sys det er fair nok! Lad dog børnene! hvem skader det?

Det er da klart at folk der kender hinanden udefra, holder øje med hinandens tråde og klapper hinanden lidt på skuldrene.

Og HVOR i forummets reglement står der at man SKAL besvare alle tråde?? og interessere sig for alle nye. For hvis det er en del af det, så melder jeg mig altså ud af nazi forummet :fornaermet:

Kan godt forstå det er frustrende ikke at blive svaret i en tråd, har tit oplevet det selv. Men ak altså! vi skriver jo det samme og det samme om og om og om og om og om igen :rolleyes: er det SÅ svært at bruge søgefunktionen?? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går hjemme, narturligvis KUN for at bruge mest mulig tid på H-F :mrgreen: Og alligevel er jeg ikke i nogen gruppe :megaked: helt vildt for dårligt er det :megaked:

Hårh - du har da været i Sabro :mrgreen:

:mrgreen: Det er selvfølgelig rigtigt :klap: Men det var jo bare den ene gang :???: :blink:

men enhver der sad igennem min upassende "sprøjteorgasme" historie, med dertilhørende grove kommentarer fra Tweesa og lydeffekter fra Ekat, må afgjort være æres-sabrotrunte :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man ikke lige få et referat....for det lød godt nok frigjort!

hahaha - det var ikke "min" historie - men en genfortælling :mrgreen:

En kammerat var blevet single efter 10 års ægteskab og havde fået sig en scor-profil... han fortalte glædeststrålende om de ting han oplevede derinde og insisterede på at jeg så en video af en sprøjteorgasme... da blev jeg totalt sippet og nægtede, så derfor fik jeg lov til at "høre" den istedet... for opleves skulle det... :shock:

Stærkt traumatiseret af oplevelsen blev jeg nødt til at dele den med andre... tilfældigvis var der et par "fremmede" på besøg udover de sædvanlige sabrotrunter... er ret sikker på, at disse mennesker håber de aldrig møder mig igen :lol:

Det var den korte version. Den version der blev fortalt over middagen var langt bedre - både grundet kommentarerne og lydeffekterne, men også grundet "publikums" reaktioner :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Nå, der er allerede lige skrevet 11 sider i denne tråd :shock: Orker ikke at pløje mig igennem. men mon ikke det i virkeligheden er ufatteligt enkelt og ligetil: kliken/gruppen består af de personer der har skrevet flest indlæg OG som deltager fast i 'løs snak'-tråden. Er man deltager her, gælder reglen at jo flere indlæg man har skrevet, desto mere 'in' er man.

Hvorfor denne definition? Jo, for det første: mange indlæg = megen snak frem og tilbage med alle mulige = kendis. Tillægskravet om 'løs snak'-tråden skyldes, at mange gode råd ikke nødvendigvis behøver betyde, at man 'kender' mange, sådan kender-kender. Det opnår man kun ved at sidde halve og hele nætter og snakke, nå ja: løs snak om alt og ingenting.

Ud fra dette kriterie vil det være uhyggeligt simpelt at finde ud af hvem der er 'med'... bare gå ind på løs snak tråden, se hvem der skriver og hvor mange indlæg hver enkelt har skrevet. Du kan nu placere deltagerne på 'rangstigen' så let som ingenting.

Ja, dette indlæg er skrevet lidt i pjat, men også en smule i alvor, for mon ikke det svarer nogenlunde til hvem det er der bliver regnet for 'inderkreds'?

Det store spørgsmål er så? Hvad er der egentlig galt i det? :vedikke: Hvis nogen nyder at sidde og småsludre i timevis (og dermed blive 'rystet sammen'), er det så noget væmmeligt noget?

Jeg spiller af og til inde på komogvind, de har nogle 'dagens ranglister' for points i hvert enkelt spil. Det er aldrig lykkedes mig at komme på disse ranglister, for det kræver, at man stort set spiller fra man står op til man går i seng... det gider jeg ikke, så derfor ingen rangliste til mig. På samme måde med den famøse 'inderkreds'. Den er ikke lukket, man skal bare tilbringe rigtigt, rigtigt lang tid dagligt i 'løs snak' ELLER i det mindste komme der næsten dagligt i en lang periode.

Der er nogle herinde der 'hygger' sig rigtigt meget på bl.a. den tråd, så er der andre der synes det er 'træls' de ikke er med i gruppen/kliken (hvad de nu kalder det), men hvordan kan man være utilfreds med ikke at være med i en gruppe, der elsker at lave noget som man ikke selv interesserer sig for overhovedet? Med andre ord: Hvorfor være utilfreds med ikke at være på fodboldholdet, hvis man hader fodbold??? :vedikke:

Håber ikke det blev alt for snørklet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hahaha - det var ikke "min" historie - men en genfortælling :mrgreen:

En kammerat var blevet single efter 10 års ægteskab og havde fået sig en scor-profil... han fortalte glædeststrålende om de ting han oplevede derinde og insisterede på at jeg så en video af en sprøjteorgasme... da blev jeg totalt sippet og nægtede, så derfor fik jeg lov til at "høre" den istedet... for opleves skulle det... :shock:

Stærkt traumatiseret af oplevelsen blev jeg nødt til at dele den med andre... tilfældigvis var der et par "fremmede" på besøg udover de sædvanlige sabrotrunter... er ret sikker på, at disse mennesker håber de aldrig møder mig igen :lol:

Det var den korte version. Den version der blev fortalt over middagen var langt bedre - både grundet kommentarerne og lydeffekterne, men også grundet "publikums" reaktioner :lol:

Lydeffekterne var fantastiske... og har været det lige siden :mrgreen: Tror aldrig helt det hus er blevet det samme igen.... det var jo stort set jomfrueligt før du - og ekatten :cool: - trådte ind i det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites