Hop til indhold

Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...


Gryn
 Share

Recommended Posts

men enhver der sad igennem min upassende "sprøjteorgasme" historie, med dertilhørende grove kommentarer fra Tweesa og lydeffekter fra Ekat, må afgjort være æres-sabrotrunte :mrgreen:

 

Åh ja, dét bør vel næsten være noget værd :5up: :mrgreen:

 

Men jeg var nu ganske godt underholdt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 271
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Der er ikke nogen grupper der går mig på. Nogle debatører mener der er sammenspiste grupper og/eller gruperinger som holder andre uden for. Men ingen vil fortælle hvem der er i disse grupper.

 

jeg tror desværre folk misforstår din gryn :ae:

 

som jeg forstår dig, vil du gerne have folk står frem og siger hvem de mener tilhører "cirklen" som folk mener styre Hf.

Og hvis folk ikke kan sætte navne på dem (enten offentligt eller over for dem selv), så skal de klap kaja med spydige kommentarer om inder og ydercirkler og HF-bandemedlemmer.

Og bare acceptere at folk med ens meninger og holdning oftest snakker bedre sammen i "løst snak".

Og der er ingen andre end admin gruppen der styre hf :lol: hellere ikke trunterne fra sabro :klap::lol:

 

Og at IKKE at du føler dig ramt at folks grupperinger og/eller folks beskyldninger omkring grupper/cirkler?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror desværre folk misforstår din gryn :ae:

 

som jeg forstår dig, vil du gerne have folk står frem og siger hvem de mener tilhører "cirklen" som folk mener styre Hf.

Og hvis folk ikke kan sætte navne på dem (enten offentligt eller over for dem selv), så skal de klap kaja med spydige kommentarer om inder og ydercirkler og HF-bandemedlemmer.

Og bare acceptere at folk med ens meninger og holdning oftest snakker bedre sammen i "løst snak".

Og der er ingen andre end admin gruppen der styre hf :lol: hellere ikke trunterne fra sabro :klap::lol:

 

Og at IKKE at du føler dig ramt at folks grupperinger og/eller folks beskyldninger omkring grupper/cirkler?

 

Gruppe 1 er du med i! :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeeeeps :5up:

 

Se, se det handler om at mænge sig med de rigtige :klap:

 

Eiii....

 

Jeg tør sgu' godt lave en "de gamle" liste.

 

Min liste indeholder de personer som jeg husker fra debatter, de personer der har hjulpet mig, de personer der får mig til at grine uden de nødvendigvis ved det og de personer der er trofaste HF brugere og bidrager med hver deres ting.

 

Så min liste skal forstås meget positivt - Altså kun positivt, fordi jeg helst ikke vil undvære én eneste af dem på listen, uanset om jeg nogensinde har skrevet i samme tråd som dem - Så har de tilført HF noget jeg husker dem positivt for:

 

- Lonny

- Buddha

- Guanomo

- Ascha

- Nollike

- JeanetteH

- A9

- Ida

- Stinne

- Jane

- Hundenesven

- Umulia

- Aslan

- Sonja

- Lykkeliv

- Kennel-Lowchen

- Malene

- Gryn

- Freya

- Hundefar

- Twessa

- Petrine

- Ninjamor

- Splint

- Tonks

- Pinpoynter

- Lillefod

- DKW

- Freudika

- Pricemann

- Fox

Alle dem med Aussie navne :5up:

 

Ihh... Det værste ved sådan en liste, er at man altid glemmer nogen, så venligst tilføj jeg selv eller brok jer, hvis jeg har glemt nogen :engel:

 

 

:megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man skal gå efter hvem der skriver rigtigt meget, MÅ Chuck da være den vildeste herinde, dagligt har han oprettet 1.058.739.944,39 indlæg :shock: Han går nok ledig for tiden...

 

 

Se profil: chuck

 

 

Derudover ser jeg lige, at jeg er enormt takket?! (Der er en hit liste over top forfattere osv), holddaop føler mig helt populær lige et øjeblik :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man skal gå efter hvem der skriver rigtigt meget, MÅ Chuck da være den vildeste herinde, dagligt har han oprettet 1.058.739.944,39 indlæg :shock: Han går nok ledig for tiden...

 

 

Se profil: chuck

 

 

Derudover ser jeg lige, at jeg er enormt takket?! (Der er en hit liste over top forfattere osv), holddaop føler mig helt populær lige et øjeblik :mrgreen:

 

 

Buddha du mener ikke dagligt vel, bare sådan i det hele? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dagligt, han har været her i en 3-4 dage, i alt har han skrevet 4.294.967.295 indlæg :mrgreen: Tjek selv linket :klap:

Ah kiggede link før, så ikke lige han kun havde været her så kort tid hehe :mrgreen:

 

Tjaa usynlig må han være og hans indlæg også :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dagligt, han har været her i en 3-4 dage, i alt har han skrevet 4.294.967.295 indlæg :mrgreen: Tjek selv linket :klap:

 

Han har heller ingen venner :slem:

 

Buddha du bør have din egen gruppe for dem med særlig humor. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, der er allerede lige skrevet 11 sider i denne tråd :shock: Orker ikke at pløje mig igennem. men mon ikke det i virkeligheden er ufatteligt enkelt og ligetil: kliken/gruppen består af de personer der har skrevet flest indlæg OG som deltager fast i 'løs snak'-tråden. Er man deltager her, gælder reglen at jo flere indlæg man har skrevet, desto mere 'in' er man.

 

Hvorfor denne definition? Jo, for det første: mange indlæg = megen snak frem og tilbage med alle mulige = kendis. Tillægskravet om 'løs snak'-tråden skyldes, at mange gode råd ikke nødvendigvis behøver betyde, at man 'kender' mange, sådan kender-kender. Det opnår man kun ved at sidde halve og hele nætter og snakke, nå ja: løs snak om alt og ingenting.

 

Ud fra dette kriterie vil det være uhyggeligt simpelt at finde ud af hvem der er 'med'... bare gå ind på løs snak tråden, se hvem der skriver og hvor mange indlæg hver enkelt har skrevet. Du kan nu placere deltagerne på 'rangstigen' så let som ingenting.

 

Ja, dette indlæg er skrevet lidt i pjat, men også en smule i alvor, for mon ikke det svarer nogenlunde til hvem det er der bliver regnet for 'inderkreds'?

 

Det store spørgsmål er så? Hvad er der egentlig galt i det? :vedikke: Hvis nogen nyder at sidde og småsludre i timevis (og dermed blive 'rystet sammen'), er det så noget væmmeligt noget?

 

Jeg spiller af og til inde på komogvind, de har nogle 'dagens ranglister' for points i hvert enkelt spil. Det er aldrig lykkedes mig at komme på disse ranglister, for det kræver, at man stort set spiller fra man står op til man går i seng... det gider jeg ikke, så derfor ingen rangliste til mig. På samme måde med den famøse 'inderkreds'. Den er ikke lukket, man skal bare tilbringe rigtigt, rigtigt lang tid dagligt i 'løs snak' ELLER i det mindste komme der næsten dagligt i en lang periode.

 

Der er nogle herinde der 'hygger' sig rigtigt meget på bl.a. den tråd, så er der andre der synes det er 'træls' de ikke er med i gruppen/kliken (hvad de nu kalder det), men hvordan kan man være utilfreds med ikke at være med i en gruppe, der elsker at lave noget som man ikke selv interesserer sig for overhovedet? Med andre ord: Hvorfor være utilfreds med ikke at være på fodboldholdet, hvis man hader fodbold??? :vedikke:

 

Håber ikke det blev alt for snørklet :lol:

 

Præcis!

Hvor er du bare go' Thomas:mrgreen:!

 

Alle:

 

Jeg har da heller ikke noget imod at folk hyggesnakker her på HF:mrgreen:. Men hvis man hyggesnakker i alle tråde, så KAN man ikke føre et sammenhængende emne i NOGEN gruppe:???:.

Det er som om nogle af dem, der hyggesnakker meget her på HF, absolut HELE tiden og i ALLE tråde og grupper, skal vise, hvor meget de kender hinanden og hvor indforståede de er. Hvorfor?? :confused:

 

Se denne tråd. Der er før mit tidligere indlæg ganske få indlæg fra brugere, der måske ønsker en reel debat om hvad der kan være galt.

OG de få indlæg bliver fuldstændig druknet i smalltalk.

 

Som jeg skrev i mit indlæg for 100 sider siden, ca. -så har jeg ikke spor imod tråde med smalltalk, hvis de bliver holdt i de tråde, der er beregnet til det. F.eks. hyggesnak-tråde

 

Alt andet er nærmest at opfatte som "troll", altså indlæg, der er lavet uden andet formål end at ødelægge det oprindelige emne.

Det er respektløst BÅDE overfor de der har noget på hjerte om emnet, OG --ikke mindst-- er det respektløst overfor den, der har oprettet en tråd med et debat emne.

 

HVIS nogen skulle ønske at debattere omkring hvad det er der gør at nogle her på HF (incl. mig selv) føler sig dårligt behandlet, så synes jeg at nogen fra inderkredsen skulle oprette en debattråd hvor der er totalforbud mod smalltalk.

Det må nødvendigvis være et inderkredsmedlem af høj rang (mange indlæg i småsnakketråden:roll:), for ellers vil forbudet næppe blive respekteret.

 

Se, nu er jeg spændt på, hvor mange tåbelige troll-indlæg der kommer inden der måske kommer relevant respons på mit indlæg:evil:.

 

Sidste gang kom der 8.

 

Jeg vil ikke svare på de relevante svar, jeg har fået på mit tidligere skrappe indlæg. Men det er simpelthen fordi jeg ikke mener det er muligt at føre en debat under disse forhold.:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor bliver det ikke bare indført, at hvis folk nævner inderkredsen, grupper, klikker osv, så SKAL de pine død også nævne navne. Det her halløjsa kommer op sådan ca hver 6. måned og forårsager en masse ævl og kævl, fordi ingen aner, hvad og hvem, der egentlig snakkes om.

 

Var det ikke lettere om man bare sagde, hvad man mente...klart og tydeligt...i stedet for alle de hentydninger ? Det er ligesom lidt for let at klage sig over, at man ikke er velset, populær, bliver overset eller hvad folk ellers har gang i. Det har jo ingen omkostninger at lukke den slags ud og det er lidt træls at høre på. Sådan lidt; Jeg har det ikke fedt herinde og tænk det er de andres skyld, men jeg vil ikke sige hvem. Intet under at nogle har lidt svært ved at tage det seriøst.

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor bliver det ikke bare indført, at hvis folk nævner inderkredsen, grupper, klikker osv, så SKAL de pine død også nævne navne. Det her halløjsa kommer op sådan ca hver 6. måned og forårsager en masse ævl og kævl, fordi ingen aner, hvad og hvem, der egentlig snakkes om.

 

Var det ikke lettere om man bare sagde, hvad man mente...klart og tydeligt...i stedet for alle de hentydninger ? Det er ligesom lidt for let at klage sig over, at man ikke er velset, populær, bliver overset eller hvad folk ellers har gang i. Det har jo ingen omkostninger at lukke den slags ud og det er lidt træls at høre på. Sådan lidt; Jeg har det ikke fedt herinde og tænk det er de andres skyld, men jeg vil ikke sige hvem. Intet under at nogle har lidt svært ved at tage det seriøst.

 

bare fordi du har din egen klike "kirken" :fornaermet: med en total hemmelig chef og eget klubhus ...

 

 

ellers har du ret og er enig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor bliver det ikke bare indført, at hvis folk nævner inderkredsen, grupper, klikker osv, så SKAL de pine død også nævne navne. Det her halløjsa kommer op sådan ca hver 6. måned og forårsager en masse ævl og kævl, fordi ingen aner, hvad og hvem, der egentlig snakkes om.

 

Var det ikke lettere om man bare sagde, hvad man mente...klart og tydeligt...i stedet for alle de hentydninger ? Det er ligesom lidt for let at klage sig over, at man ikke er velset, populær, bliver overset eller hvad folk ellers har gang i. Det har jo ingen omkostninger at lukke den slags ud og det er lidt træls at høre på. Sådan lidt; Jeg har det ikke fedt herinde og tænk det er de andres skyld, men jeg vil ikke sige hvem. Intet under at nogle har lidt svært ved at tage det seriøst.

 

Du vil jo ikke have karma, så du få lige sådan en i stedet: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Præcis!

Hvor er du bare go' Thomas:mrgreen:!

 

Alle:

 

Jeg har da heller ikke noget imod at folk hyggesnakker her på HF:mrgreen:. Men hvis man hyggesnakker i alle tråde, så KAN man ikke føre et sammenhængende emne i NOGEN gruppe:???:.

Det er som om nogle af dem, der hyggesnakker meget her på HF, absolut HELE tiden og i ALLE tråde og grupper, skal vise, hvor meget de kender hinanden og hvor indforståede de er. Hvorfor?? :confused:hvem er det - der har været ytret at man meget gerne vil have navne på, for ingen aner hvem du snakker om her ?

 

Se denne tråd. Der er før mit tidligere indlæg ganske få indlæg fra brugere, der måske ønsker en reel debat om hvad der kan være galt. og en hel bunke fra bruger, der ikke mener at der er noget galt - og dem kan man ikke få omvendt til at sige, at der er noget galt ....

OG de få indlæg bliver fuldstændig druknet i smalltalk.

 

Som jeg skrev i mit indlæg for 100 sider siden, ca. -så har jeg ikke spor imod tråde med smalltalk, hvis de bliver holdt i de tråde, der er beregnet til det. F.eks. hyggesnak-tråde

 

Alt andet er nærmest at opfatte som "troll", altså indlæg, der er lavet uden andet formål end at ødelægge det oprindelige emne.

Det er respektløst BÅDE overfor de der har noget på hjerte om emnet, OG --ikke mindst-- er det respektløst overfor den, der har oprettet en tråd med et debat emne.

 

HVIS nogen skulle ønske at debattere omkring hvad det er der gør at nogle her på HF (incl. mig selv) føler sig dårligt behandlet, så synes jeg at nogen fra inderkredsen HVEM ER INDERKREDSEN ?skulle oprette en debattråd hvor der er totalforbud mod smalltalk.

Det må nødvendigvis være et inderkredsmedlem af høj rang (mange indlæg i småsnakketråden:roll:), du behøver ikke rulle øjne af dem, der befinder sig godt i småsnakketråden - det syntes jeg er respektløst for ellers vil forbudet næppe blive respekteret.

 

Se, nu er jeg spændt på, hvor mange tåbelige troll-indlæg der kommer inden der måske kommer relevant respons på mit indlæg:evil:.

 

Sidste gang kom der 8.

 

Jeg vil ikke svare på de relevante svar, ?? du skriver at du har fået relevante svar, men vil ikke selv svarer, hvorfor ikke ??jeg har fået på mit tidligere skrappe indlæg. Men det er simpelthen fordi jeg ikke mener det er muligt at føre en debat under disse forhold.:fornaermet:

 

Jeg har prøvet at skrive i rødt inde i qouten - og forventer svar, for ellers dør debatten da helt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...