Drentsche Skrevet September 8, 2010 Rapporter Share Skrevet September 8, 2010 Fik lige besked, for ½ time siden, at min lille nye welsh er blevet født, så nu glæder jeg mig til, i løbet af imorgen, at modtage nogle billeder af den lille nye champ. :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Årh det kan jeg godt forstå - tillykke :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Tillykke med den lille, flot at blive champ i den alder??? Ved du allerede hvilken du skal have??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret September 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Jeg ved endnu ikke hvem det bliver, det finder jeg ud af, hen af vejen når jeg har set hende 5-7 ... 8-12 gange, næh jeg flytter nok ind hos opdrætter :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 iiiih hvor spændende Vi glæder os til billeder af den lille ... som selvfølgelig er selvskreven champ fra fødslen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 8, 2010 Rapporter Share Besvaret September 8, 2010 Uuuh, spændende! Jaaa, glæder mig ogs' til billeder! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Hej Katlamor Husk lige, at selv hvis tæveejeren er en god veninde, så flyt ikke ind ligenu. Hvis hun er som jeg, og også har andre hunde der skal aktiveres, er hun nok skidetræt af omsorg for tæve og de små. Så vent, til de små kan skide selv, så mangler der altid hænder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Tillykke med din lille nye verdensmester :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Tillykke herfra, og det lyder som du bliver svær at holde på afstand af vidunderet!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Hehe Ulla, jeg har selv haft hvalpe, så jeg kender det rend, af hvalpekøbere der kan være, nogle mere aktive end andre. Jeg havde det sådan, at det jo kun var ca. 6 uger, det drejede sig om, så jeg var meget service minded, og lod ofte køberne være alene med hvalpene, imens at jeg lavede noget andet, så det var nu ikke så besværligt, med besøg hele tiden. Der var kaffe på kanden, og ville hvalpekøberne have en snak, var de velkomne. Folk er jo så forskellige. Og de andre hunde nød, at der var ekstra nus til dem, når der var besøg. Men jeg skal nok være sød, ikke at sidde deroppe 24/7 :blink: Suuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts