Hop til indhold

DKK Ballerup 18+19 sept. - hvem kommer?


Recommended Posts

Entré: 50 kr

Gæstehund: 135 kr (inkl. fører)

 

Sammyer i ring 15.

 

Der er sikkert nogen som får ondt i r*ven, hvis din hund skaber sig. Men nogle racer gøer jo helt vildt I selve ringen, så det er nok lidt forskelligt...

 

/Mette

 

Hey - tusind tak for svar. Satser på at Motor til enhver tid overdøver Samson:mrgreen:

Mon ikke samojederne er nogen af dem der gør helt vildt i ringen:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 421
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst freya3010
Hey - tusind tak for svar. Satser på at Motor til enhver tid overdøver Samson:mrgreen:

Mon ikke samojederne er nogen af dem der gør helt vildt i ringen:genert:

 

I selve ringen gøes der stort set ikke.:engel:... Taget betragtning af at samojederne er brugshunde, så er der en voldsom diciplin i ringen.

 

Som missmette skriver så tror jeg også at en del vil blive lidt sure hvis der leges ved siden af ringen, da det jo forstyrrer de hunde som er i ringen og er ved at blive bedømt.:oops:

 

Men har et indtryk af at det er ok at gå et stykke væk fra ringen... hen til de områder hvor der ikke er opstillet ringe eller telte...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

I selve ringen gøes der stort set ikke.:engel:... Taget betragtning af at samojederne er brugshunde, så er der en voldsom diciplin i ringen.

 

Som missmette skriver så tror jeg også at en del vil blive lidt sure hvis der leges ved siden af ringen, da det jo forstyrrer de hunde som er i ringen og er ved at blive bedømt.:oops:

 

Men har et indtryk af at det er ok at gå et stykke væk fra ringen... hen til de områder hvor der ikke er opstillet ringe eller telte...:5up:

 

Bare rolig, jeg har ikke planer om at forstyrre:mrgreen:

 

Jeg regner med at tage et kødben eller to med, det plejer godt at kunne sørge for stilhed

Link til indlæg
Del på andre sites

Og husk vaccinationspapirer.. De plejer ikke at se dem, men kan kræve det

 

What - skal man nu også huske sådan noget når man ikke skal udstille:shock:

 

Uh, tak for info, jeg skal forsøge selvom jeg er en totalt knold til at huske ting jeg lige har fået at vide.

 

Kan man godt betale med dankort når man skal ind?

 

Ok, sorry for spørgejørgen - jeg skal nok få google til at hjælpe mig med adressen

Link til indlæg
Del på andre sites

Mener ikke man plejer at kunne betale med dankort.

 

De kræver at se vac. på hunden, så har du dem ikke med, skal du ikke være sikker på at komme ind....

 

Sidst i hillerød var der nogen der havde en dejlig hvalp med, men det var faktisk for ung til at være der "lovligt", synes kontrolløren sagde de skulle være minimum 12 uger

Link til indlæg
Del på andre sites

Sorry, retter fluks :oops:

 

 

 

Jeg gør nu heller ikke det store ud af det :lol:

 

Klipper pelsen under poterne og afrunger ørerne og det er faktisk lige så meget praktisk foranstaltning (så han ikke glider på gulvet og ikke får ugler i ørerne).

 

Nåjo, og så et bad.

 

 

 

Link! Tak!

 

 

 

Ogs' her? :engel:

 

Det viste sig man kun kunne se billederne hvis man var ven med fotografen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mener ikke man plejer at kunne betale med dankort.

 

De kræver at se vac. på hunden, så har du dem ikke med, skal du ikke være sikker på at komme ind....

 

Sidst i hillerød var der nogen der havde en dejlig hvalp med, men det var faktisk for ung til at være der "lovligt", synes kontrolløren sagde de skulle være minimum 12 uger

 

Nå, nu bliver jeg sgu da helt svedt, må hellere gå ind og finde de papirer inden jeg går i seng. Mon ikke de gemmer sig et sted i bunken af papirer modtaget over de sidste 10 år:oops:

Jeg ved hvor hans pas er, er det ikke godt nok? Jeg er ret sikker på at alt er skrevet deri

Link til indlæg
Del på andre sites

What - skal man nu også huske sådan noget når man ikke skal udstille:shock:

 

Uh, tak for info, jeg skal forsøge selvom jeg er en totalt knold til at huske ting jeg lige har fået at vide.

 

Kan man godt betale med dankort når man skal ind?

 

Ok, sorry for spørgejørgen - jeg skal nok få google til at hjælpe mig med adressen

 

Ja da, selvom hunden ikke skal udstilles, kan den jo stadig smitte, hvis den ikke er vaccineret;-)

 

Jeg mener du skal betale kontant ved indgangen, ellers skal de have en fluesmækker..

 

Mener ikke man plejer at kunne betale med dankort.

 

De kræver at se vac. på hunden, så har du dem ikke med, skal du ikke være sikker på at komme ind....

 

Sidst i hillerød var der nogen der havde en dejlig hvalp med, men det var faktisk for ung til at være der "lovligt", synes kontrolløren sagde de skulle være minimum 12 uger

 

Jeps 12 uger mener jeg også at have hørt.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Nå, nu bliver jeg sgu da helt svedt, må hellere gå ind og finde de papirer inden jeg går i seng. Mon ikke de gemmer sig et sted i bunken af papirer modtaget over de sidste 10 år:oops:

Jeg ved hvor hans pas er, er det ikke godt nok? Jeg er ret sikker på at alt er skrevet deri

 

Passet er helt fint:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Er et noget med vac. ikke må være over et år gammel ?

 

Kan huske den ene gang Fie skulle have været med, der var jeg meget i tvivl om hendes ville være iorden til det formål

 

Vaccinerne skal bare ikke være udløbet.. så hvis man har fulgt dr. dyrs anvisning og har vaccineret efter det, så godtager DKK det:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er et noget med vac. ikke må være over et år gammel ?

 

Kan huske den ene gang Fie skulle have været med, der var jeg meget i tvivl om hendes ville være iorden til det formål

 

Nå, der gik det så helt galt for mig - jeg har jo ingen anelse om hvad det er for nogle vaccinationer der er skrevet i passet, men der er et eller andet der holder til december 2010.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Nå, der gik det så helt galt for mig - jeg har jo ingen anelse om hvad det er for nogle vaccinationer der er skrevet i passet, men der er et eller andet der holder til december 2010.

 

Er det den som hedder nobivac eller noget i den stil??

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: selvfølgelig skal han med :mrgreen: (og hvis du skal bruge en "hjælpende hånd" - har jeg ikke hunde med. Jeg er sammen med JeanetteH og Luna (+de andre) og skal nok lade være med at stjæle ham :mrgreen:

 

Ja altså er du sammen med Luna, kan du ikke snakke med Nelson:mrgreen: Ham kan hun ikke lide.. Han er en bølle:lol::lol::lol:

 

Øj hun fik sørme vist bisser i lørdags:lol:

 

Mette; jeg synes Nelson er herlig:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: selvfølgelig skal han med :mrgreen: (og hvis du skal bruge en "hjælpende hånd" - har jeg ikke hunde med. Jeg er sammen med JeanetteH og Luna (+de andre) og skal nok lade være med at stjæle ham :mrgreen:

 

Jeg vil da gerne ha' ham med, men han skal jo udstilles søndag, så han må jo ikke være for træt..

Tror jeg kigger lidt på vejret, inden vi bestemmer os. Nu har hundebabyen jo trods alt lige været i bad.

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja altså er du sammen med Luna, kan du ikke snakke med Nelson:mrgreen: Ham kan hun ikke lide.. Han er en bølle:lol::lol::lol:

 

Øj hun fik sørme vist bisser i lørdags:lol:

 

Mette; jeg synes Nelson er herlig:-D

 

Ja, Nelson vil nemlig gerne snuse til Luna (det frække sted....):oops:

Han er jo i puberteten, det lille pus.

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...