JeanetteH Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Nemlig - hun har jo talje og alt muligt og hun er ved at få bøffer på lårene af alt den svømning :klap: Vi er stadig ikke kommet igang.. Lidt svært uden den pokkers bil:evil: Men tror bare jeg ringer og bestiller en tid og så snakker med min far bagefter.. Så må jeg satse.. Hvis bare vi kunne komme afsted EN gang om ugen.. Men ja Liva er en finer tøs:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Dejligt med en god opdatering Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Så har vi været en tur til svømning - og slæbt moster med sammen med kameraet. Svømmehallen er lidt for lille til, at vi kunne få taget nogle rigtig gode billeder, men det blev da til "et par stykker" Liva hos Doxx pictures by Dorte-Storm - Photobucket En lille video blev det også til [media] [/media] Det er en af pensionshundene, der gør. I starten fik jeg kastet dummyen for kort, så hun er vist bange for at lande på den - derfor tøver hun lidt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Hvor er hun bare sød i videoen:5up:- det er da også svært, når der ligger så en dejlig ting derude og kalder. Man kan næsten se hende tænke "mmhhhh hvordan kommer jeg nu derud???":lol: Herligt! Hun ligger virkelig flot stabilt i vandet, når hun svømmer! Ser godt ud:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Hvor er hun bare sød i videoen:5up:- det er da også svært, når der ligger så en dejlig ting derude og kalder. Man kan næsten se hende tænke "mmhhhh hvordan kommer jeg nu derud???":lol: Herligt! Hun ligger virkelig flot stabilt i vandet, når hun svømmer! Ser godt ud:5up: Jeg tror mere, at det er det, at den ligger så tæt på hende - hun kunne jo ende med at lande på den, og så ville den jo være væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Hun ser da ud til at nyde det i stort stil :5up: Jeg syntes dog ikke at jeg kan finde videoen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Ups - den er her [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Så er det vist på tide med en opdatering. Det går rigtig godt :5up: Lige før jul (var det vist) startede vi op med Olivers Body Boost. Jeg har som sådan ikke selv bemærket nogen ændring, men der har jo ikke (lige bortset fra den indledende halten) ikke var noget at se på hende. Men da vi var til massage i sidste uge, sagde massøren, at Liva - til trods for at det var næsten 2 måneder siden sidste massage - ikke havde så store infiltrationer i forparten som hun plejer, så noget kunne tyde på, at hun ikke aflaster den dårlige hofte så meget som hun har gjort. :5up: Vi er nu også færdige med Troxocil-kuren, så nu bliver det interessant at se hvordan det går med "kun" tilskud, BoT og træning. Men jeg forventer nu, at det går alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Super fint med en dejlig opdatering :5up: Sille har lige været med til at se Liva svømme, da hun ikke kunne forstå hvor lydene kom fra og gøede helt vildt, så måtte hun lige se med . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2011 Dejlig update:-D Jeg håber det hele bare kører videre som nu:-D Vi er også på Body Boost og kan heller ikke se en reaktion, så hopper nok tilbage på luposanen, da den er billigere:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Så har vi været til dyrlægen http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/18823-stivbenet-stivt-bagknae.html Liva har D på højre hofte :megaked::megaked: Vi kom lidt i god tid og sad lidt i venteværelset. Da vi kom ind, kunne han straks se, at hun haltede på benet. Efter at have hivet lidt i hende oppe på bordet, blev hun bedøvet og fotograferes. Ryg, lænd og knæ så fine ud, men den er helt galt med højre hofte Nu skal hun igennem en kur med metacam piller og fra i næste uge starter hun på Cartrophen indsprøjtninger. Hun skal også have noget forholdsvis nyt smertemedicin, der hedder Trocoxil - noget med 2 stk med 14 dages mellemrum og så 1 hver måned i 6 måneder. Det er slut med DCH-træningen. Klikkertræningen skal jeg lige snakke med min træner om hvorvidt vi kan tilrettelægge den, så hun ikke bliver overanstrengt. Vi skal i gang med at svømme og til massage. Han sagde, at han ville anbefale, at jeg begyndte at fodre med Hills J/D moderate energy, så den skal findes til billig pris. Olie er en god idé at fortsætte med. Jeg tænker selv også Luposan Gelenk??? Andre gode idéer??? Her det første stykke tid er leg også begrænset, men når vi har fået styr på smertedækningen, kan jeg prøve mig frem og se hvor meget hun kan holde til. Shiiiit hvor jeg ikke har det godt lige nu :megaked: Åh nej da Dorte:megaked: :ae::ae: Billie havde også D hofter vi have hende glukosamin og Qvadrosol som smertestillende det hjalp hende meget og hund havde 3 gode år inden vi måtte lade hende gå over regnbuebroen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2011 Åh nej da Dorte:megaked::ae::ae: Billie havde også D hofter vi have hende glukosamin og Qvadrosol som smertestillende det hjalp hende meget og hund havde 3 gode år inden vi måtte lade hende gå over regnbuebroen Tak. Heldigvis har hun (7-9-13) ingen gener p.t., og jeg satser stærkt på, at der er flere gode år i hende endnu. Jeg tror på, at det var heldigt at vi opdagede det så tidligt som vi gjorde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Liva kommer tilbage på Troxocil Der har de sidste par uger været små tegn på, at hun måske havde lidt ondt. Hun har virket lidt stil i bagparten og vi skulle have været til massør i tirsdags, men massøren skubbede det til næste uge. Hendes tæve var på vej i fødsel. I dag hos Jeanette havde Nanna og Liva leget lidt uden problemer. Liva havde lagt sig lidt. Nanna duttede hende et par gange på bagparten, hvilket fik Liva til at "springe" op og irettesætte Nanna med stemme og tænderklapren. Irettesættelsen kan sagtens have været i orden. Første gang Nanna gjorde det, vendte Liva sig og kiggede på Nanna med det der blik, der siger "stop lige det der". Meeen det er så meget ikke-Liva at reagere så kraftigt, at jeg vælger at konkludere, at der ligger noget smerte bag. Der kommer jo også en hvalp i huset inden længe. Jeg tror nu ikke, at Liva kunne finde på at gøre en hvalp noget, men jeg vil heller ikke have, at hun "bider smerter i sig" og får en dårlig oplevelse. Så nu ringer jeg til dyrlægen på tirsdag og får en ny omgang Troxocil til hende. Sidste gang hjalp det superhurtigt, så jeg vil hurtigt kunne se om jeg har ret i mine bange anelser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Øv Dorte Er Troxocil ok? Giver det bivirkninger eller har det virket rigtig godt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Øv Dorte Er Troxocil ok? Giver det bivirkninger eller har det virket rigtig godt? Hun var på en kur i efteråret (man giver 1 om måneden), og det fungerede uden problemer overhovedet. Kuren er 7 piller, 1. på dag 1 og 2. på dag 14 og så 1 om måneden. Så holder man en pause. Jeg valgte så ikke at gå igang igen efter pausen i januar, da hun havde det rigtig godt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Hun var på en kur i efteråret (man giver 1 om måneden), og det fungerede uden problemer overhovedet. Kuren er 7 piller, 1. på dag 1 og 2. på dag 14 og så 1 om måneden. Så holder man en pause. Jeg valgte så ikke at gå igang igen efter pausen i januar, da hun havde det rigtig godt. Men det ser da så også ud som om det har holdt i et halvt år, selvom hun ikke fik piller mere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Men det ser da så også ud som om det har holdt i et halvt år, selvom hun ikke fik piller mere. Ja - det er også meningen, at der bygges noget depotvirkning op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Stakkels Livsen.. Jeg synes det er en rigtig god ide at sætte hende på smertestillende igen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Ævs Dorte Jeg håber det kommer til at gå godt med hende igen hurtigt :ae: ....og så var det super hyggeligt at møde jer irl, Liva er da godt nok en sød og smuk charme-bøf af rang :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Ævs Dorte Jeg håber det kommer til at gå godt med hende igen hurtigt :ae: ....og så var det super hyggeligt at møde jer irl, Liva er da godt nok en sød og smuk charme-bøf af rang :hjerte: I lige måde. Hun er nemlig sød og normalt meget blid, så en reaktion som den med Nanna får straks alle alarmklokker hos mig til at ringe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 I lige måde. Hun er nemlig sød og normalt meget blid, så en reaktion som den med Nanna får straks alle alarmklokker hos mig til at ringe. Det kan jeg godt forstå, sikke noget hø :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Det er godt nok noget møg Det kunne godt tyde på at hun har ondt, for hun kom meget hurtigt på benene, da Nana ramte hende. Ellers virkede hun ikke som om hun havde/har ondt, men Nana må have ramt plet, øv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Det er godt nok noget møg Det kunne godt tyde på at hun har ondt, for hun kom meget hurtigt på benene, da Nana ramte hende. Ellers virkede hun ikke som om hun havde/har ondt, men Nana må have ramt plet, øv Det kunne jo også være, at hun syntes, at Nana havde irriteret hende nok på det tidspunkt og skulle lige "sættes på plads". Men det er bare ikke normal Liva-adfærd. Resten af dagen hyggede hun sig jo - og hende og Nana var jo hurtigt venner igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Det kunne jo også være, at hun syntes, at Nana havde irriteret hende nok på det tidspunkt og skulle lige "sættes på plads". Men det er bare ikke normal Liva-adfærd. Resten af dagen hyggede hun sig jo - og hende og Nana var jo hurtigt venner igen. Nej, Liva plejer da ikke at være sådan De havde ellers leget godt sammen, indtil Nana duttede det forkerte sted. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2011 Øv Dorte men kan sagtens forstå dig at du har taget den beslutning... :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts