Hop til indhold

Lidt hjælp fra Odense folket :)

Gæst doktorlaila
 Share

Recommended Posts

Er I blevet smidt ud :shock:

Nej, heldigvis ikke. Lejligheden er blevet solgt med meget hurtig overtagelsesdato, så nu skal vi til at finde en midlertidig bolig rimelig hurtigt.

Men havde vi boet i en anden ejendom, så var vi nok blevet smidt ud for længst med de problemer, der har været med lære Laki at være alene, så scenariet kunne være sandt :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, heldigvis ikke. Lejligheden er blevet solgt med meget hurtig overtagelsesdato, så nu skal vi til at finde en midlertidig bolig rimelig hurtigt.

Men havde vi boet i en anden ejendom, så var vi nok blevet smidt ud for længst med de problemer, der har været med lære Laki at være alene, så scenariet kunne være sandt :shock:

Hvor flytter I hen? altså efter midlertidigt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har vi ikke rigtig bestemt os for endnu :genert: Altså vi ved at det skal være et stort hus med stor have og at det skal være på fyn (eller måske i Fredericia), men længere er vi ikke kommet.

Uhh hvor spændende.. Vi er lige flyttet i hus (Godt nok et lille rækkehus) for et par måneder siden, og det er bare SÅ skønt at komme væk fra lejlighed sys jeg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh hvor spændende.. Vi er lige flyttet i hus (Godt nok et lille rækkehus) for et par måneder siden, og det er bare SÅ skønt at komme væk fra lejlighed sys jeg :mrgreen:

Køb eller leje?

Og ja, jeg forstår dig så udmærket :-D Jeg er ikke lejlighedsperson overhovedet, så jeg glæder mig også. Allermest til at få min helt egen have!

Link til indlæg
Del på andre sites