LilleBali Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Har du hørt noget fra dem? Vi skal være flyttet ud af vores lejlighed senest i midten af november og nu er det pludselig også lidt akut her. Er I blevet smidt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Er I blevet smidt ud Nej, heldigvis ikke. Lejligheden er blevet solgt med meget hurtig overtagelsesdato, så nu skal vi til at finde en midlertidig bolig rimelig hurtigt. Men havde vi boet i en anden ejendom, så var vi nok blevet smidt ud for længst med de problemer, der har været med lære Laki at være alene, så scenariet kunne være sandt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Nej, heldigvis ikke. Lejligheden er blevet solgt med meget hurtig overtagelsesdato, så nu skal vi til at finde en midlertidig bolig rimelig hurtigt. Men havde vi boet i en anden ejendom, så var vi nok blevet smidt ud for længst med de problemer, der har været med lære Laki at være alene, så scenariet kunne være sandt Hvor flytter I hen? altså efter midlertidigt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Det har vi ikke rigtig bestemt os for endnu Altså vi ved at det skal være et stort hus med stor have og at det skal være på fyn (eller måske i Fredericia), men længere er vi ikke kommet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Det har vi ikke rigtig bestemt os for endnu Altså vi ved at det skal være et stort hus med stor have og at det skal være på fyn (eller måske i Fredericia), men længere er vi ikke kommet. Uhh hvor spændende.. Vi er lige flyttet i hus (Godt nok et lille rækkehus) for et par måneder siden, og det er bare SÅ skønt at komme væk fra lejlighed sys jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Uhh hvor spændende.. Vi er lige flyttet i hus (Godt nok et lille rækkehus) for et par måneder siden, og det er bare SÅ skønt at komme væk fra lejlighed sys jeg Køb eller leje? Og ja, jeg forstår dig så udmærket Jeg er ikke lejlighedsperson overhovedet, så jeg glæder mig også. Allermest til at få min helt egen have! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Køb eller leje? Og ja, jeg forstår dig så udmærket Jeg er ikke lejlighedsperson overhovedet, så jeg glæder mig også. Allermest til at få min helt egen have! Mine forældre har købt, så vi lejer ved dem Men vi fik selv lov at finde huset, så det var ret godt. Dejligt med forældre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Hold da op, nogle søde forældre!! Sådan nogle ville jeg også gerne have Lige nu håber jeg bare på at det boligselskab, du linkede til, kan skaffe os en midlertidig bolig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Hold da op, nogle søde forældre!! Sådan nogle ville jeg også gerne have Lige nu håber jeg bare på at det boligselskab, du linkede til, kan skaffe os en midlertidig bolig. Skal i købe ellers? EDC : Rækkehus, Krengerupvænget 42, 5230 Odense M :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts