Bagge Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Kan antibiotika = dårlig mave? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Det tror jeg sagtens det kan ligeså vel som det kan ved mennesker... Ved ikke om man kan give hende lidt A38 for at få maven stabiliseret igen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Findus skrev: Det tror jeg sagtens det kan ligeså vel som det kan ved mennesker... Ved ikke om man kan give hende lidt A38 for at få maven stabiliseret igen? Det prøver jeg i hvert fald Vidste bare ikke om det kunne være derfor.. Er jo også ved at skifte foder, så måske en kombi :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Bagge skrev: Det prøver jeg i hvert fald Vidste bare ikke om det kunne være derfor.. Er jo også ved at skifte foder, så måske en kombi :hmm: Ja, så er det nok en kombi... Tror jeg ville være lidt varsom med at skifte foder samtidig med antibiotikaen, men ellers kan du jo lige ringe op til dyrelægen og høre ad :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Enig med Findus, det kan være lidt af begge dele så jeg ville også prøve med lidt A38 og så måske vente med foderskrift til senere. Pøj med det hele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Jeg var jo gået i gang med foderskift, så tænkte bare jeg kunne køre videre med den blanding jeg var nået til, men kan da godt være jeg skal gi det gamle foder rent (Hvilket bliver ret svært da jeg har blandet lidt af det nye i resterne af det gamle Men så ved jeg da hvad jeg kan give mig til senere, hehe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Bagge skrev: Kan antibiotika = dårlig mave? Ja antibiotika kan godt give dårlig mave. Antibiotika slår jo bakterier ihjel og der skelnes ikke mellem de uønskede og ønskede bakterier = alt bliver slået ihjel. Vi har jo en bunke gode bakterier i os, som hjælper og arbejder for os hver dag bla i mave/tarm kanalen - de vil også blive slået ihjel, når vi indtager antibiotika. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts