sonja77 Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Ah, men du kan komme lidt derhenaf her: Pomeranie-Papillon hvalpe - - GulogGratis.dk Pomeranian-papillion-blanding. Årh, den lille brune pige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Bliver lige nødt til at vise Jer denne her søde hvalp jeg lige faldt over Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jonas Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Hvis du er ligeglad med prisen hvorfor er det så du overvejer en blanding i stedet? Er bare nysgerrig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Hvis du er ligeglad med prisen hvorfor er det så du overvejer en blanding i stedet? Er bare nysgerrig Tråden er egentlig bare lavet, fordi jeg altid har sværget til ren race og har aldrig overvejet en blandingshund. Hvorfor havde jeg ikke tænkt den tanke? Blandingshunde er jo ligeså skønne som rene racer. Lige i disse dage er tingene ved at falde på plads med en ren race:banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Lige i disse dage er tingene ved at falde på plads med en ren race:banan::banan: Det lyder spændende Må man høre mere? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts