Gæst MilleOgCharlie Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 (rettet) Hej med jer Jeg hedder Mille, er gift med R. Sammen har vi A på 20 mdr, men grunden til jeg er her er pga vores nye hvalp Charlie Han er en Blue Merle Collie og 12 uger gammel. Vi fik ham hjem i fredags og han er bare skøn. Vi bor på Møn, er lige flyttet her til fra Kbh. Skal I lige se et billede? Selvfølgelig skal I da det Jeg håber at jeg bliver glad for at være her, meeen det tyder det nu allerede på Er han ikke fiiin og speciel i farverne? Redigeret September 13, 2010 af MilleOgCharlie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Velkommen til og tillykke med hvalpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 velkommen til glæder mig til billeder af skønheden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Velkommen til :klap:- glæder mig til at se billder af vidunderet på et tidspunkt:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MilleOgCharlie Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Tak skal I have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnetteBell Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Tusinde gange velkommen her til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Tillykke med hvapsen, og velkommen her til hunde-forum:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Hej og tillykke med vidunderet :klap: - og velkommen til :5up: Og post løs, så vi kan se billeder!!!! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MilleOgCharlie Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Tillykke med hvapsen, og velkommen her til hunde-forum:vinken: Tak tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MilleOgCharlie Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Hej og tillykke med vidunderet :klap:- og velkommen til :5up: Og post løs, så vi kan se billeder!!!! :banan: Er i fuld sving :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MilleOgCharlie Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Er i fuld sving :banan: Og tak forresten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MilleOgCharlie Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Så kom der billede af ham i #1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Så kom der billede af ham i #1 Hvor er han smuk. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Hvor er han køn Ligner bare en lille glad charmetrold :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Velkommen til . Hvor er han bare skøn . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Velkommen og sikke en smuk vaps..:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Braarup Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Velkommen til Sikke en lækker hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Åh jeg elsker blue merle Og hvor er han bare en flot fyr! Er han faldet godt til ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts