Hop til indhold

Tror i det er en god jakke?


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

I er godt nok gået i selvsving herinde :mrgreen: Men bortset fra det så er det en ret fed jakke. Jeg tror selv jeg kunne finde på at kigge på den :-D

 

Det må være det folk klager over med tråde der går totalt OT :lol: nå godt jeg selv er trådstarter :mrgreen:

 

Ja de har faktisk rigtig mange lækre ting derinde men den der passede også i prisen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kunne også vende den helt rundt, og lave en landsindsamling :engel: Støt de fattige danske Balier :mrgreen: Det er vist lovligt, og opfører vi os tilstrækkelig helligt og lidende får vi sikkert en masse penge :mrgreen:

 

hmm nu er helligt ikke lige det første ord jeg tænker på når jeg tænker på dig :mrgreen: men vi kan da prøve :hmm:

 

Jeg snakkede lige med min far tidligere han var med på at give halvdelen af jakken i fødselsdagsgave og foreslog at jeg bare fik pengene nu så jeg var sikker på at få den mens den var på udsalg :banan:

 

Så nu skal jeg bare lige snakke med min mor og så kan det være jeg har fin ny jakke allerede i morgen :klap: så nu må i andre komme ind i kampen og få skaffet nogle gysser! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm nu er helligt ikke lige det første ord jeg tænker på når jeg tænker på dig :mrgreen: men vi kan da prøve :hmm:

 

Jeg snakkede lige med min far tidligere han var med på at give halvdelen af jakken i fødselsdagsgave og foreslog at jeg bare fik pengene nu så jeg var sikker på at få den mens den var på udsalg :banan:

 

Så nu skal jeg bare lige snakke med min mor og så kan det være jeg har fin ny jakke allerede i morgen :klap: så nu må i andre komme ind i kampen og få skaffet nogle gysser! :mrgreen:

What, hvorfor ikke :engel: (pst, tilløk med jakken :banan:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...