Amocca Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Fransk Bulldog har vist stået på listen hos de fleste DCH klubber længe... kender da ihvertfald et par her i byen med fransk bulldog der blev afvist hos DCH sidste år... Med hensyn til det med snor, så er jeg helt enig med Malene (og med MK101 efter jeg fandt ud hvad hun mente )... når hunden er uden snor, så arbejder den... den går ikke på visit... Jeg har fravalgt at træne agility i en klub, fordi det åbenbart ikke var et krav på konkurrence!-holdet, at hundene skulle kunne arbejde uden snor uden at forstyrre de andre... Det er en kilde til al for stor irritation og anspændthed hos mig (det var en stor schæferblandingsting), da min hund IKKE reagerer pænt på store løse hunde op i hovedet når hun arbejder (ja egentlig heller ikke når hun ikke arbejder ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 (og med MK101 efter jeg fandt ud hvad hun mente ) Ja, ja, ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 ...da min hund IKKE reagerer pænt på store løse hunde op i hovedet når hun arbejder (ja egentlig heller ikke når hun ikke arbejder ) Kender jeg meget godt fra den mindste hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts