Gæst AnetteBell Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Har sådan kigget på nye halsbånde til Bell - primært fordi hun går med en ''kvælerhalsbånd''. er lidt flov over at gå med den, for syntes ærligt det er synd for hende . såååååå her kommer det . hvad syntes i om den lyserøde her ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 hvis hun ikke bliver kvalt af halsbåndet er det da ikke synd for hende :blink: ikke hvis det klæder hende. men dem du har fundet er da fine til en "primadonna" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sigurd Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Min ærlige mening: De er skrækkelige :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Du skal jo være ligeglad med hvad vi mener... Hvis du synes det er halsbåndet så skal du da bare købe det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Min ærlige mening:De er skrækkelige :hmm: udseendet? indrømmet, jeg kunne hellere ikke finde på at bruge det, men dem der kan bruge dem, uden at forvolde hunden skade skal have lov til det. Dog sjældent jeg har set det. Men nu skal tråden ikke udvikle sig til en "kvælerhalsbånd er forfærdelige" Anettebell: du kunne også overveje en sød sele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 udseendet? indrømmet, jeg kunne hellere ikke finde på at bruge det, men dem der kan bruge dem, uden at forvolde hunden skade skal have lov til det. Dog sjældent jeg har set det. Men nu skal tråden ikke udvikle sig til en "kvælerhalsbånd er forfærdelige" Anettebell: du kunne også overveje en sød sele ¨ Tror egentlig at han mente dem der blev linket til :blink: Personligt syntes jeg at dem der blev linket til er meget søde, men de ser ikke særligt praktiske ud, og jeg har lidt svært ved at forstille mig at de kan holde til at blive brugt til ret meget andet end at bære hundetegnet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Til en lille/mindre hund syntes jeg det er okay... men jeg ville nødig lade min collie gå med sådan et. Jill. min lille chi-blanding ville det være sødt til. Hmmm...... :hmm: hvorfor er det egenlig sådan ???? Store hund tyns man ik kan gå med pynte/nusse/pusse ting.. men det er okay til en skødehund ?? Vi er underlige vi hunde freaks :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Braarup Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Feminin til fingerspidserne -Hvis du vil have det, så køb det. (Kan alle de "sten" overhovedet tåle det danske vejr?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg ville købe en pæn sele i stedet for halsbånd. Men i sidste ende er det jo kun din mening, der tæller. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Hvis det er den slags du er til så køb det. Vi har du almindeligt lilla til Nova, fordi jeg ikke synes hun skulle have et almindelig rundsyet da hun var helt lille. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg ville købe en pæn sele i stedet for halsbånd. Men i sidste ende er det jo kun din mening, der tæller. :blink: Bruger i ikke begge dele? Altså halsbånd til hundetegn og sele til gåturen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Bruger i ikke begge dele? Altså halsbånd til hundetegn og sele til gåturen? Nej. Hundetegnet sidder i selen, og den har han jo altid på, når vi er ude at gå tur. Derhjemme er han "nøgen". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Nej. Hundetegnet sidder i selen, og den har han jo altid på, når vi er ude at gå tur. Derhjemme er han "nøgen". Det havde jeg så ikke lige tænkt. Nova er også nøgen herhjemme, men når vi så går tur får hun begge dele på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Synes de er søde, men tror også de måske ikke er så praktiske til når vapsen er ude at gøre sig godt beskidt og våd :hmm: Men man kunne måske have et halsbånd til når hunden skal være fin - og et simpelt halsbånd til at gøre sig beskidt :slem: Hvis din hund trækker, så ville jeg også anbefale en flot sele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Hvis det er som en sød accessorie, som du kan lide, er de da fine. Jeg vil dog bruge pengene på en lækker sele i stedet for. Det er jo også en jungle i sig selv, men jeg er superglad for vores Julius K-9. Den fåes også i f.eks. lyserød og man kan købe forskellige velcrostrips med skrift som "lady like". Så er den både feminin og god. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Har sådan kigget på nye halsbånde til Bell - primært fordi hun går med en ''kvælerhalsbånd''. er lidt flov over at gå med den, for syntes ærligt det er synd for hende . såååååå her kommer det . hvad syntes i om den lyserøde her ? Som jeg kan se det, så vil hjertet sidde midt på halsen/luftrøret, når du har hunden i snor...ikke så behageligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Synes de er søde, men tror også de måske ikke er så praktiske til når vapsen er ude at gøre sig godt beskidt og våd :hmm:Men man kunne måske have et halsbånd til når hunden skal være fin - og et simpelt halsbånd til at gøre sig beskidt :slem: Hvis din hund trækker, så ville jeg også anbefale en flot sele Præcis hvad jeg tænkte! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnetteBell Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 udseendet? indrømmet, jeg kunne hellere ikke finde på at bruge det, men dem der kan bruge dem, uden at forvolde hunden skade skal have lov til det. Dog sjældent jeg har set det. Men nu skal tråden ikke udvikle sig til en "kvælerhalsbånd er forfærdelige" Anettebell: du kunne også overveje en sød sele Jo, det kunne jeg jo også ,.. vil bare gerne have et halsbånd , siger heller ikke kvælerhalsbånd er forfærdelige, kan bare ikke se hvad bell skal gå med sådan en for ? Hun trækker ikke , går pænt , og syntes den er så kedelig.. + den smitter af på hendes pels , så der hvor den sidder - ser det ud som om hun er møgbeskidt . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnetteBell Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Til en lille/mindre hund syntes jeg det er okay... men jeg ville nødig lade min collie gå med sådan et. Jill. min lille chi-blanding ville det være sødt til. Hmmm...... :hmm: hvorfor er det egenlig sådan ???? Store hund tyns man ik kan gå med pynte/nusse/pusse ting.. men det er okay til en skødehund ?? Vi er underlige vi hunde freaks :slem: Hehe , ja det ved jeg egentlig ikke :hmm: - men en sjov tanke .. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnetteBell Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Feminin til fingerspidserne -Hvis du vil have det, så køb det. (Kan alle de "sten" overhovedet tåle det danske vejr?) ja det er så et godt spørgsmål om de kan det , fandt den inde på en hundehjemmeside (hvor man kan købe ting , syntes bare den er så sød) og nu hvor jeg ikke er sådan en der pynter min hund med tøj for sjov , syntes jeg den kunne give lidt charme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Nu spurgte du jo om vores ærlige mening, såååå... jeg kunne aldrig finde på at give min hund (det må jo så være i den lyseblå udgave, eftersom det er en han) sådan et halsbånd på. Synes godt nok de er lige lidt for meget af det "gode". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
viviansen Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg synes, ligesom flere andre i tråden, at så længe det ikke genere din hund skal du købe det du kan lide:5up: Meen når du nu spørger efter en ærlig mening så synes jeg ikke det prinsesse halsbånd harmonere med mit billede af din hunds temprement( en Dansk/svensk så vidt jeg husker). For mig er det sådan en lidt "gang i gaden hund" med masser af gå på mod og humor. Den skal næmere være lidt fræk, så måske et tørklæde om halsen også en god sele;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnetteBell Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Jeg synes, ligesom flere andre i tråden, at så længe det ikke genere din hund skal du købe det du kan lide:5up: Meen når du nu spørger efter en ærlig mening så synes jeg ikke det prinsesse halsbånd harmonere med mit billede af din hunds temprement( en Dansk/svensk så vidt jeg husker). For mig er det sådan en lidt "gang i gaden hund" med masser af gå på mod og humor. Den skal næmere være lidt fræk, så måske et tørklæde om halsen også en god sele;-) heheh , jo kan jeg godt se , MEN nu er det så at bell er stille og rolig , slet ikke den energi som andre af den race.. Hun er mere en ''prinsesse'' hund .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Jeg tænker mere på om det overhovedet kan holde til ret meget, den du linker til :hmm: Der findes utrolig mange søde, sjove, anderledes bling halsbånd, seler og hundetegn og når nu hun er korthåret ville jeg da købe en sød sele og et ditto hundetegn og line til Denne her side har mange ting af den slags, synes jeg : Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 KØB det! :klap: sååå cute :hjerte: og de små sten kan du bare lakere med gennemsigtig neglelak, så holder de :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts