Tonks Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Jeg synes, ligesom flere andre i tråden, at så længe det ikke genere din hund skal du købe det du kan lide:5up: Meen når du nu spørger efter en ærlig mening så synes jeg ikke det prinsesse halsbånd harmonere med mit billede af din hunds temprement( en Dansk/svensk så vidt jeg husker). For mig er det sådan en lidt "gang i gaden hund" med masser af gå på mod og humor. Den skal næmere være lidt fræk, så måske et tørklæde om halsen også en god sele;-) eeej bare fordi det er en "gammel kone" race skal den da ikke straffes for det! Lad tørklædet blive i butikken, men en god sele er en god idé :5up: Og skal lige siges at pink klæder en gårdhund UTROLIGT meget Izzie har en Hurtta Y sele og den er super til hendes lidt brede bryst :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 de her halsbånd er rigtigt gode :5up: Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies De har en meget lille hals og et alt for bredt halsbånd, kan være ubehageligt. Izzie har et vildt flot og dyrt hurtta læder halsbånd, men det er simpelthen for bredt og stift til at bruge i hverdagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnetteBell Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 de her halsbånd er rigtigt gode :5up: Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies De har en meget lille hals og et alt for bredt halsbånd, kan være ubehageligt. Izzie har et vildt flot og dyrt hurtta læder halsbånd, men det er simpelthen for bredt og stift til at bruge i hverdagen Tusinde tak Tonks (: For alle dine beskeder Amen jeg har bestilt den , skulle bare hører andres mening .. Det nemlig rigtig , dsg er nemlig rigtig søde , med lyserød :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Min ærlige mening? De er gyselige!! ...he he... :klap::klap::klap::klap: Men hvis du selv kan lide dem, skal du da bare springe ud i det og købe dem, uanset alle andres meninger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 jeg syns det er meget lyserøt og meget femenimt det kunne være sjov at se tulle med det på vis hun alsår ikke bliver kvalt i det. pjat. vis du syns det er flot så syns jeg du bare skal købe det.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts