Hop til indhold

Jeres ærlige mening ?

Gæst AnetteBell
 Share

Recommended Posts

Jeg synes, ligesom flere andre i tråden, at så længe det ikke genere din hund skal du købe det du kan lide:5up:

Meen når du nu spørger efter en ærlig mening så synes jeg ikke det prinsesse halsbånd harmonere med mit billede af din hunds temprement( en Dansk/svensk så vidt jeg husker).

For mig er det sådan en lidt "gang i gaden hund" med masser af gå på mod og humor. Den skal næmere være lidt fræk, så måske et tørklæde om halsen også en god sele;-)

eeej :badr: bare fordi det er en "gammel kone" race skal den da ikke straffes for det! :genert: Lad tørklædet blive i butikken, men en god sele er en god idé :5up:

Og skal lige siges at pink klæder en gårdhund UTROLIGT meget :lun:

Izzie har en Hurtta Y sele og den er super til hendes lidt brede bryst :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

de her halsbånd er rigtigt gode :5up: Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

De har en meget lille hals og et alt for bredt halsbånd, kan være ubehageligt. Izzie har et vildt flot og dyrt hurtta læder halsbånd, men det er simpelthen for bredt og stift til at bruge i hverdagen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst AnetteBell
de her halsbånd er rigtigt gode :5up: Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

De har en meget lille hals og et alt for bredt halsbånd, kan være ubehageligt. Izzie har et vildt flot og dyrt hurtta læder halsbånd, men det er simpelthen for bredt og stift til at bruge i hverdagen :genert:

Tusinde tak Tonks (:

For alle dine beskeder :)

Amen jeg har bestilt den , skulle bare hører andres mening :D ..

Det nemlig rigtig , dsg er nemlig rigtig søde , med lyserød :D:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites