Gæst Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Lige nu (kl 18.40-19.30) viser DR2 dokumentaren Hunde i krig (WW2). Jeg daffer ind foran fjerneren.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Lige nu (kl 18.40-19.30) viser DR2 dokumentaren Hunde i krig (WW2). Jeg daffer ind foran fjerneren.... ævbæv... det ville jeg for en gang skyld gerne ha' set Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Den udsendelse kunne godt give lidt blanke øjne..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg fik zappet forbi, årh det må være så hårdt at komme hjem og så skulle aflevere hunden igen (blandt mange ting).. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Den udsendelse kunne godt give lidt blanke øjne..... Jeg fik zappet forbi, årh det må være så hårdt at komme hjem og så skulle aflevere hunden igen (blandt mange ting).. Rigtig godt program, men hold k*ft det trak tårer. Manden sad og så sådan her ud , fordi jeg tudede hele tiden. Synes det var så rørende at høre de ældre mænd fortælle med sådan en kærlighed til hundene... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 ævbæv... det ville jeg for en gang skyld gerne ha' set De fleste programmer på DR1 og DR2 kan man se på nettet. Jeg har fundet hunde i krig her, men pt. står der godt nok, at der er en fejl, så jeg kan ikke se programmet, men mon ikke det kommer til at virke. Hvis det ikke er meningen, at man må se det program online, lå linket der jo nok slet ikke. DR NU - beta version Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg kan uden problemer se filmen på det link du har lagt, eller så kun lige det første minut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Jeg kan uden problemer se filmen på det link du har lagt, eller så kun lige det første minut Ja, det virker tilsyneladende også hos mig nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Uha ja - det så jeg da de sendte det på DR2...føj jeg fik da lige lidt i øjet da jeg så den dokumentar ! Den var VIRKELIG god synes jeg :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts