Gæst Enener Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Hei:) Er en af de nye medlemmer:vinken: Så jeg ville bare lige fortælle lidt om min hund og jeg:D Jeg selv hedder Camilla og jeg er 14 -Jeg er sikkert en af de yngste, men whatever:D- Jeg går til ridning og har en hund:D Det var bare lige hurtig om mig;) Min hund hedder Mille, hvilket er meget normalt:) Hun er en blandings race, men vi ved ik hvilke?:hmm: Jeg synes at hun ligner en Flat Coated retriever:) Man skulle tro at hun er trænet op til jagt eller sådan noget for hun jagter bare alt der bevæger sig. Jeg har lige glemt at fortælle at hun nu er 4 år(Såén ca.) Det var så lidt om os Spørgsmål; Må man kun oploade hunde-billeder i sit album? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Enener Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Velkommen til Tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 velkommen til:klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Velkommen til både dig og Mille. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Braarup Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Hej og velkommen Hvor er hun bare fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst AnetteBell Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Velkoimmen Camilla :blink: - Og det gør da bestemt ikke noget du kun er 14 , syntes det er frisk af dig , og her inde er der kloge hoveder til hjælp hvis der er noget ( fedter lige lidt) , er nemlig selv ret ny heheh .:slem: - Men håber da det er noget for dig mvh Anette:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 Vil også lige ønske dig velkommen her til hundeforum:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Enener Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Tusind tak alle sammen:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Endnu engang velkommen til:vinken: Du må uploade billeder af din tøs alle steder hvor du synes:5up:.. vi vil suuuper gerne se mere af hende:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst HelenaHalkjaer Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 VELKOMMEN! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Enener Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Tak:ivrig: Og der kommer flere billeder af min dejlige tøs, på et tidspunkt:-D:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Velkommen til herinde:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hejsa og velkommen til. Mille ser skøn ud. Glæder mig til at se flere billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts