Gæst Buddha Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Motor mener det er for hårdt at STÅ op og grave, så han bruger næsen i stedet for [media] [/media] [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 motor aka den lodne myresluger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 og Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Hehehe hvor er han sød:-D:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 haha, motor den lille dovne gris! :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Jeg tror den hvide frækkert, savner det hvide kolde underlag så meget, at den er blevet kuldret! Sne sne og mere sne, om jeg må be, TAK:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Totalt kær er han. Især når han vuffer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Jeg tror den hvide frækkert, savner det hvide kolde underlag så meget, at den er blevet kuldret! Sne sne og mere sne, om jeg må be, TAK:shock: Ja dét tror jeg han glæder sig til (det gør vi så osse efterhånden ). Jeg tror han syntes han skulle pyntes lidt, på nummer 2 film var han nemmelig nybørstet da vi gik hjemmefra, dygtig hund sådan at hjælpe Totalt kær er han. Især når han vuffer. Ja der bliver givet frit for bjæf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Jeg må viste vente med at se filmen til jeg kommer hjem :blink: [ATTACH]32711[/ATTACH] Jeg kan især godt lide linie to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Håh, lille Motor! Totalt charme! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Herligt! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Lækre dreng:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts