Hop til indhold

Bowen / A touch behandling

Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Eeeeiii... Der er simpelthen bare for langt til Odense, når der jo ikke er noget reelt jeg vil have behandlet, men bare for ligesom at forebygge og af nysgerrighed se om der er noget der kan blive bedre.

Men 750 kr. det er jo ikke ublu priser, så når det virker er det jo givet godt ud.

Er rigtig spændt på, at høre hvordan det går og synes det lyder utrolig spændende!!

Andre der er værd at besøge i Jylland, som kan noget ligene og som kan anbefales?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været afsted idag og fået megen ros for hvor flot "samlet" Karla var... Anneline gav mig ret i, at hun vralter knap så meget mere... så måske var det ikke kun indbildning fra min side...

Karla blev meget glad for at se Anneline idag, og lod hende også tålmodigt trykke og nusse alt det hun ville....

Da hun blev træt ville hun dog over til mor og ligge idag :lun: Så det fik hun lov til....

Anneline var vældigt tilfreds med hende og sagde, at selvom Karla var en af de smukkeste mest udtryksfulde hunde hun længe havde mødt, og hun gerne ville se mere til hende, så mente hun ikke hun kunne finde mere at behandle :5up: :mrgreen:

Vi aftalte at vi fra nu af laver et årligt tjek på hende efter hver konkurrencesæson og så er det det... med mindre der skulle ske et eller andet voldsomt selvfølgelig...

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været afsted idag og fået megen ros for hvor flot "samlet" Karla var... Anneline gav mig ret i, at hun vralter knap så meget mere... så måske var det ikke kun indbildning fra min side...

Karla blev meget glad for at se Anneline idag, og lod hende også tålmodigt trykke og nusse alt det hun ville....

Da hun blev træt ville hun dog over til mor og ligge idag :lun: Så det fik hun lov til....

Anneline var vældigt tilfreds med hende og sagde, at selvom Karla var en af de smukkeste mest udtryksfulde hunde hun længe havde mødt, og hun gerne ville se mere til hende, så mente hun ikke hun kunne finde mere at behandle :5up: :mrgreen:

Vi aftalte at vi fra nu af laver et årligt tjek på hende efter hver konkurrencesæson og så er det det... med mindre der skulle ske et eller andet voldsomt selvfølgelig...

Tak for opdateringen, det er altså spændende at følge med :-D

Og kan da kun give hende ret i beskrivelsen af Karla :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lækkert:-D Dejlig opdatering.. Luna vralter (pasgang) også meget, og det er også meget mindre, når hun har været til massage;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...

Jeg har af min hundemassør fået Anne Line anbefalet til Hayly, men kan ikke rigtig finde ud af, om jeg skal prøve det:vedikke:

Har læst din tråd, og må sige det lyder godt. Men er også lidt skeptisk. Hvor synes du virkningen er nu efter en uge???

Hun kommer hjem her i starten af november, så overvejer om jeg skal booke tid der, eller bare vente og se tiden an.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har af min hundemassør fået Anne Line anbefalet til Hayly, men kan ikke rigtig finde ud af, om jeg skal prøve det:vedikke:

Har læst din tråd, og må sige det lyder godt. Men er også lidt skeptisk. Hvor synes du virkningen er nu efter en uge???

Hun kommer hjem her i starten af november, så overvejer om jeg skal booke tid der, eller bare vente og se tiden an.

Jeg synes umiddelbart hun virker mere "samlet" især i bagkroppen (men igen, jeg aner ikke om det er indbildning ;-) )... jeg venter stadig i spænding vedr. analkirtlerne... hvis de ikke skal tømmes inden vi når jul, så har vi allerede nået en fantastisk forbedring på dette område...

Hun vandt 2 af sinde 3 løb i sidste weekend, med henholdsvis 8 og 9 sekunder ned til nærmeste modstander :mrgreen: men om dette skyldes at 2'erne var sløve eller at Karla var hurtigere end hun plejer, det ved jeg ikke ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, hvor spændende :-D

Bare det at Karla faldt i søvn, der tænker jeg at der virkelig må være blevet trykket på noget reelt.

Jeg har fået overtalt manden til at Motor skal forbi en kiropraktor, da han løber skævt og generelt elsker at blive masseret (jeg kan bare ikke finde ud af det), men kunne da være at det var det her vi hellere skulle. Jeg har selv været ved kiropraktor som barn og hadede det, det her lyder mere som noget jeg sådan virkelig har lyst til at udsætte Motoren for :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, hvor spændende :-D

Bare det at Karla faldt i søvn, der tænker jeg at der virkelig må være blevet trykket på noget reelt.

Jeg har fået overtalt manden til at Motor skal forbi en kiropraktor, da han løber skævt og generelt elsker at blive masseret (jeg kan bare ikke finde ud af det), men kunne da være at det var det her vi hellere skulle. Jeg har selv været ved kiropraktor som barn og hadede det, det her lyder mere som noget jeg sådan virkelig har lyst til at udsætte Motoren for :genert:

Ellers prøv med en massør.. Luna har nu aldrig givet lyd, når hun har været til kiropraktor.. Så jeg tror altså ikke det er lige så hårdt, som med os mennesker;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers prøv med en massør.. Luna har nu aldrig givet lyd, når hun har været til kiropraktor.. Så jeg tror altså ikke det er lige så hårdt, som med os mennesker;-)

Det gør jo heller ikke ondt - det er lyden :skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 month later...

Nu læste jeg lige Buddhas tråd, og tænkte at jeg lige ville komme med endnu en opfølgning, her 2 måneder efter sidste besøg.

Karla har endnu ikke skullet have tømt analkirtler, så det i sig selv er ret godt gået - når man er vant til at skulle have dem tømt hver 2-3 måned.

Derudover er hun blevet skrækkeligt legesyg :shock: overfor andre hunde. Jeg kan slet ikke finde ud af, at have en hund der har lyst til at lege med fremmede hunde :lol:

Det er ikke alle, men rigtigt mange hunde bliver budt op til leg nu. Hvor det plejede at være reglen at hun ignorerede andre hunde og en gang ud af 1000 sagde "Ok, du er lidt sød lad os hoppe lidt rundt..."

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 months later...
Vi har endnu ikke skullet have tømt analkirtler her i huset :shock: det er en rekord... Det ser ud til at de penge var godt givet ud :5up:

Ej hvor fantastisk, bliver mere og mere hooked på at give det en chance. Mingus bøvler jo også med analkirtlerne, og jeg er efterhånden ret bange for at han til sidst slet ikke vil lade nogen komme i nærheden af sin bagpart.

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 months later...

Vik fik tømt analkirtler her i maj - dvs. der gik 8 måneder...

Vi har været hos Anneline idag - hun var lidt ærgerlig over, at det havde været nødvendigt at gøre "allerede" :hmm: Karla fik endnu en trykketur bagtil, hun var blevet skæv i bækkenet igen, men det havde jeg også selv gennemskuet...

Højre skulder (som hun slog i torsdags) var øm, men det var ikke noget alvorligt - kun slaget... så der blev trykket lidt. Anneline var glad for at se, at hun var begyndt at lægge sig ud i bredden og bygge lidt mere muskelmasse.... hun mangler dog stadig lidt muskelmasse omkring lænden - men Anneline mener at det kommer af sig selv og at hun ikke er helt færdigudviklet endnu...

Vi skal se hende igen om et halvt års tid, så vi kan forsøge at komme helt ud af analkirtelproblematikken...

Hun var iøvrigt vældigt glad for at jeg henviste folk til hende :genert: Og hun kunne huske Asta Pasta dyret som en lækker vapper :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites