Gæst nadia Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 (rettet) ja min hvalp på 18 uger har fået lopper.. så mig ud og købe frontline, meeen inden hun fik det i nakken sagde min mor, hvor er din lusesnapper egentlig henne, prøv dog den på hende først... dam dam jeg fandt den frem og gik i gang, halløj hvor det virkede og hunden nød det faktisk også lidt... så den vil jeg lige bruge i et par dage og se om det virker, inden jeg fylder min hund med kemikalier.. så tusind tak til min mor for den geniale ide :blink::blink::blink::blink: og nu er den givet videre, plus det jo også er billigere i længden.. link: www.lusesnapperen.dk Redigeret September 18, 2010 af nadia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 der har sneget sig et enkelt "s" for meget ind i dit link, det hedder en lusesnapper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 desuden kan jeg ikke se et produkt i linket?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 den er købt på apoteket kan jeg så oplyse om, de bestiller den hjem til dig... jeg gav 299kr for 2 år siden for den... og det kan jo sagtens betale sig, den kan bruges mange gange(bare genanvend den(genanvender bøtterne 3 gange) der er vist 8 bøtter med... og en frontline koster 249 og er kun til 3 gange.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 google er din ven:blink: fandt dette Lusesnapper :: Stvsugerposer og stvsuger-tilbehr - levering af stvsugerposer fra dag til dag!= Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 GUD hvor genialt! jeg arbejde i en børnehave lige nu og har overvejet hvad jeg gør når der kommer lus og de ender på mig uden at skulle proppe mit hår fuld af de væmmelige kemikalier :blink: Men tager den også æggene?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 den kan ikke hvis du har længere hår end skuldrene, det gør nas.. på hunden tager den også æggene.. tror ikke den tager æggene, du kæmmer bare med den hver anden dag indtil du ikke ser flere lus, så tager den så snart de udklækker og ikke når at lægge æg igen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts