JeanetteH Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Hvor finder jeg ud af, hvor man kan få undervisning i Rally i nærheden af mig. Har prøvet at kigge på både hundeweb og den almindelig dkk side, men det er faktisk kun prøver, der nævnes.. Ville se, hvor langt jeg har til det nærmeste sted, og hvad prisen ville være... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Kred 2 tilbyder rally DKK Kreds 2 - www.dkk-kreds2.dk - i Gundsølille og Slagelse. Kreds 1 har Rally i Albertslund, Brøndby og Ølstykke Træningspladser - www.123hjemmeside.dk/DKKkreds1 Jeg er SÅÅÅÅÅ dårlig til geografi så ved ikke hvad der er tættest på dig DKKs kurser koster som regel mellem 300-500 kr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Kred 2 tilbyder rally DKK Kreds 2 - www.dkk-kreds2.dk - i Gundsølille og Slagelse. Kreds 1 har Rally i Albertslund, Brøndby og Ølstykke Træningspladser - www.123hjemmeside.dk/DKKkreds1 Jeg er SÅÅÅÅÅ dårlig til geografi så ved ikke hvad der er tættest på dig DKKs kurser koster som regel mellem 300-500 kr Æv, de er alle sammen alt for langt væk, når man ikke kan være sikker på at have bil:???: Nå men så bliver jeg bare i DcH, hvor vi har fået plads Tak for hjælpen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Æv, de er alle sammen alt for langt væk, når man ikke kan være sikker på at have bil:???: Nå men så bliver jeg bare i DcH, hvor vi har fået plads Tak for hjælpen:-D Du kan jo også sagtens gå til konkurrence i DKK regi selvom du træner i DCH... en startbog koster 75 kroner og kan købes af alle Jeg træner også Rally i DCH og er meget glad for det. Har en DKK startbog, men har indtil videre kun startet i DGI konkurrencer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Du kan jo også sagtens gå til konkurrence i DKK regi selvom du træner i DCH... en startbog koster 75 kroner og kan købes af alle Jeg træner også Rally i DCH og er meget glad for det. Har en DKK startbog, men har indtil videre kun startet i DGI konkurrencer Tak, det svar havde jeg slet ikke set:oops: Men så er der jo ingen problemer overhovedet:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Jeanette: måske det her er noget? Sydkystens Hundeskole Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Jeanette: måske det her er noget? Sydkystens Hundeskole Tusind tak, det så spændende ud, men kræver desværre bil, da det ligger uden for lands lov og ret:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts