Splinten, mor og mig Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 [media] [/media] den ene hund flytter hjemmefra og den anden har totalt svigtet mig til fordel for et.... ærme Godt Vilya stadig kan li' mig (og frikadeller.... ) Hun er lidt sej, min Kimmi.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Herlig film. Stakkels dig at blive vraget på den måde...:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Dygtige seje Kimmi:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Fabelagtigt :klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 :klap::klap: total seje Kimmie hun skal sku nok blive god til det der udstillings-noget :blink: f... nu bliver han sur på mig igen - men han er jo laaaaangt væk, så pyt:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 hahaha Hvor er hun sej... kan man stille til prøve i den slags, selvom man er border? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 hahaha Hvor er hun sej... kan man stille til prøve i den slags, selvom man er border? Jep jep! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hahaha så giver det mening, når hun går efter den hvide fodersæk til hyrdning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hahaha så giver det mening, når hun går efter den hvide fodersæk til hyrdning Shhhh..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Se, altså, det er jo sådan noget, der sker, når man begynder at komme sammen med brugs-freaks Hold kæft, hvor er hun sej til det! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Haha hvor er hun sej :5up: Tror du skal passe på at lillefod ikke overtager verdens herredømmet, både med border og rotter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hun er pisse sej den lille lort. Hun havde slet ikke prøvet det før... Det er i øvrigt meget meget vigtigt at skrue helt op for lyden... antiloop styrer... stadig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hahahaha hvem faen af jer to har været på svampe da i valgte musikken til:klap::banan::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hold da op hvor er hun sej til det. De der svingture ser fede ud.:banan: Har virkelig svært ved at tro hun ikke har prøvet det før. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Haha Hun er da for sej :klap: Total hooked på det ser det ud til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 hahaha Hvor er hun sej... kan man stille til prøve i den slags, selvom man er border? Jep [media] [/media] Og så er den her bare for cool :5up: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hvor er hun bare rockersej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Jep [media] [/media] Og så er den her bare for cool :5up: [media] [/media] Ehm, hvorfor står manden med ærmet og gemmer sig inde i den gule tipii? Og hvorfor slår han hunden i hovedet? (jeg ved intet om ipo ) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 [media] [/media]den ene hund flytter hjemmefra og den anden har totalt svigtet mig til fordel for et.... ærme Godt Vilya stadig kan li' mig (og frikadeller.... ) Hun er lidt sej, min Kimmi.... ÅÅÅÅÅRRRHH hun er da megamonsteruovervindelig for sej! Det ser totalt godt ud :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst *By Frey* Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Hahaha hvor fint ! hun er godt nok smuk! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 stakkels fæhunden og skal udsættes for sådan noget Men godt du har en border tilbage...indtil videre.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Hun ser altså også viiirkelig lykkelig glad ud for sit ærme - det der med hyrdning og lydighed.. mjah.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Hun ser altså også viiirkelig lykkelig glad ud for sit ærme - det der med hyrdning og lydighed.. mjah.. Jeg er sikker på at Kimmi syntes hyrdning er toppen - der er altid et klamt vandløb inden for poterækkevidde, som man kan soppe eller bade i... så må fårene li´som passe sig selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Jeg er sikker på at Kimmi syntes hyrdning er toppen - der er altid et klamt vandløb inden for poterækkevidde, som man kan soppe eller bade i... så må fårene li´som passe sig selv Hmmm.... min hund er riiiiimeligt impulsstyret ADHD-hunden fra helvede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts