Gæst Malene Nielsen Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Hmmm.... min hund er riiiiimeligt impulsstyret ADHD-hunden fra helvede Og hvem er det man siger ens dyr ligner?! :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Hmmm.... min hund er riiiiimeligt impulsstyret ADHD-hunden fra helvede Neeej da - hvad snakker du om? Så så man lige vilddyret kaste sig ud i afvandingskanaler med hovedet først:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 ÆÆÆÆLSKER kimmi og hendes 'tvangs'handlinger. Ihhh hvor er den hunden roden til meget morskab!! Og sådan som hun logre under IPO-træningen, ser du hende vist aaaaldrig mere til lydighed, rally, hyrdning eller lign. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Hun er sååå sej! Hun ligner en, der virkelig har det fedt. :5up: Og totalt sej video! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Og hvem er det man siger ens dyr ligner?! :hmm: Hey hey.... jeg er både mega-doven og skal planlægge alt ned til mindste detalje, før jeg gør noget Eller.... bare doven så... ligner nok mest Vilya Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Hey hey.... jeg er både mega-doven og skal planlægge alt ned til mindste detalje, før jeg gør noget Eller.... bare doven så... ligner nok mest Vilya Hmm, ved du ikke at man ikke må lyve... så får hunden sorte pletter i pelsen... eller nowet :hmm: Har forresten glemt... hvor mange timer er det du arbejder om ugen..og har du nogle fritidsinteresser.. altså udover Somersby Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Hmm, ved du ikke at man ikke må lyve... så får hunden sorte pletter i pelsen... eller nowet :hmm: Har forresten glemt... hvor mange timer er det du arbejder om ugen..og har du nogle fritidsinteresser.. altså udover Somersby Heldigt, at man ikke kan se det Jeg har da masser af fritidsinteresser, der inkluderer Somersby.... også et par stykker, der ikke gør... hundene f.eks. Men ellers går Somersby fint til madlavning og hf inden sovetid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stensgaard Besvaret September 20, 2010 Rapporter Share Besvaret September 20, 2010 Så skal de da ikke sige man ikke kan bruge border collier:slem: Hold da op hvor hun sej :banan: og så man kan se at hun synes det er vildt sjovt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Kimmis næste udfordring? :slem: Free Funny Videos Tube & Clips of Funny Jokes, Pictures at Videobash Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Kimmis næste udfordring? :slem: Free Funny Videos Tube & Clips of Funny Jokes, Pictures at Videobash Har prøvet at lære hende det læææænge - men uden ret meget held. Måske man skulle tage udfordringen op :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Har prøvet at lære hende det læææænge - men uden ret meget held. Måske man skulle tage udfordringen op :hmm: prøv det, prøv det! :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts