Hop til indhold

Orijen-Acana?

Gæst Malene v.
 Share

Bedste foder?  

18 stemmer

1. 1. Bedste foder?

Recommended Posts

Gæst Malene v.

Jeg vil have et nyt foder til Bella, men er i tvivl...

Lige nu får hun RC, men jeg syntes ikke rigtigt, at det fungerer for hendes mave og vil gerne give hende det bedste tørfoder på markedet.

Er kommet frem til Acana og Orijen.

Der er en Acanaforhandler i mit område, men Orijen skal jeg bestille på nettet.

(Nogen der kan anbefale en god netshop?)

Hvad er jeres erfaringer med de to produkter?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fodret med Acana og var egentlig ganske tilfreds. Orijien har et stort proteinindhold, som jeg ved ikke fungerer for nogle hunde (ved dog ikke helt hvordan det giver sig til udslag??), og derfor valgte jeg i sin tid Acana. Jeg kunne dog godt finde på at vælge Orijen en anden gang.

Det er i det hele taget meget billigere for dig at bestille Acana på www.zooplus.de end at købe det i Danmark, så du kunne jo købe prøvepakker fra begge produkter i forskellige smagsvarianter og se hvad du synes fungerer bedst inden du binder dig an med den store pakke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger Acana og er vældig tilfreds.

Startede med det ved et tilfælde,da en bekendt havde en pose Acana Grassland billigt til salg og magen til forandring skal jeg altså lede længe efter :-) !

I løbet af 3-4 uger begyndte de første ting at ske,Fendi blev "strammet" mere op,fik bedre vinkler på benstammerne og tabte sig en 2-3 kg til en super flot facon.

Han var på det tidspunkt omkr. 8-9 mdr.,og da han jo er en stoor hund (broholmerbl.),kunne jeg rigtig se hvordan det hvalpede udseende forsvandt til fordel for en superflot og næsten strømlinet unghund,uden at være tynd.

Han er efterflg. kommet over på Acana adult large breed og det er lige så godt.

Så jeg har kun godt at sige om Acana :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luksusfoder
Jeg vil have et nyt foder til Bella, men er i tvivl...

Lige nu får hun RC, men jeg syntes ikke rigtigt, at det fungerer for hendes mave og vil gerne give hende det bedste tørfoder på markedet.

Er kommet frem til Acana og Orijen.

Der er en Acanaforhandler i mit område, men Orijen skal jeg bestille på nettet.

(Nogen der kan anbefale en god netshop?)

Hvad er jeres erfaringer med de to produkter?

Uhh kan ikke rigtig vælge, begge fodertyper er rigtig gode!!

Jeg forhandler dem selv, og hører positive tilbagemeldinger på begge to:klap:

Redigeret af Stjernetosse
Reklame - link er fjernet.
Link til indlæg
Del på andre sites

Acana er et udemærket foder, jeg har bare desværre en hund der ikke fungerede særlig godt på det :???: Hun pruttede HELT VILDT, og de var ikke med lavendelduft...

Orijen er også et ingrediensmæssigt fint foder, men jeg har ingen erfaring med det.

Lige nn bruger jeg Golden Eagle (afløseren for EaglePack) Det fungerer hun fint på, men er ærlig talt ikke såå vild med det.

Næste gang tror jeg, jeg vil prøve Taste of the Wild.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene v.

Nu har jeg købt en prøve med Acana og Bella er vild med det, så nu må jeg se om hendes mave også er det.:vedikke:

Blandede det sammen med RC og smed det på terrassen.

Acana røg ned først.

:hmm: Hun kan vist rigtig godt lide det, hun sad ved køkkenbordet og ville have mere... :vuf:

Tak til jer der har svaret.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites