Gæst birigtte Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Jeg har en 1 år gammel Lagotto romagnolo:hjerte:. en dejlig tæve. Hun er en meget lørenem hund. Og når mine børnebørn kommer sidder hun´nærmest på dem, men så skubber den lille på 1 3/4 når den bare væk. Den har ikke vred på eget eller modsat køn. Vil gerne hilse og lege. Jeg er overbevist om at det vil være et valg du ikke vil fortryde. MEN som et hvert dyr skal de beskæftiges og have oplevelser i form af ture. Jeg går 2 gange daglig med min Lagotte, 2 lange ture og hun er helt vild med at bruge næsen i skovens bund (efter mus etc). Jeg glæder mig tiol min bliver så stor at den må få hvalpe (i foråret 2012) Hilsen birgitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Jeg har en 1 år gammel Lagotto romagnolo:hjerte:. en dejlig tæve. Hun er en meget lørenem hund. Og når mine børnebørn kommer sidder hun´nærmest på dem, men så skubber den lille på 1 3/4 når den bare væk. Den har ikke vred på eget eller modsat køn. Vil gerne hilse og lege. Jeg er overbevist om at det vil være et valg du ikke vil fortryde.MEN som et hvert dyr skal de beskæftiges og have oplevelser i form af ture. Jeg går 2 gange daglig med min Lagotte, 2 lange ture og hun er helt vild med at bruge næsen i skovens bund (efter mus etc). Jeg glæder mig tiol min bliver så stor at den må få hvalpe (i foråret 2012) Hilsen birgitte Dejligt at høre fra en der lagotto-ejer Hun lyder jo rigtig dejlig, og aktiveringsmæssigt ikke mere krævende end de to jeg har nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts