Amocca Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 ... så sidder jeg og lurer rundt omkring... i den forbindelse faldt jeg over hende her, som jeg godt nok er ret lun på :hjerte: men jeg tror det vil være bedst med en hvalp til Karla... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Hun ser sørme også sød ud :hjerte: Men det er faaaaarligt det der med at sidde og kigge på annoncer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Hun ser sørme også sød ud :hjerte: Men det er faaaaarligt det der med at sidde og kigge på annoncer. meget og hun bor lige nede ved Vejle... så det er jo ikke langt lige at drøne ned og sige hej.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Meget sød Men med gravhund i, bliver hun måske ikke den perfekte agilityhund. Det kan godt være hun er lidt for selvstændig. Rent temperamentsmæssigt var det måske også et bedre match til Karla med nogle mere "bløde" racer :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Meget sød Men med gravhund i, bliver hun måske ikke den perfekte agilityhund. Det kan godt være hun er lidt for selvstændig. Rent temperamentsmæssigt var det måske også et bedre match til Karla med nogle mere "bløde" racer :hmm: jeg er også lidt loren ved hele gravhundekonceptet... og under alle omstændigheder skal jeg jo først have hund i 2011, når jeg kan tage en god lang ferie sammen med Karla og den lille ny og få det hele til at glide godt... Men jeg kan godt fornemme på det hele, at jeg vist ender med endnu en blanding Det er vist der mit hjerte ligger... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 se, jeg behøvede ikke engang at læse de farlige annoncer:slem: Rosita kom frem via sms:lol: Ville jeg ha en chihuahua? Nej da. Og hvad kom jeg hjem med . . .. . .:klap: Man skal aldrig sige aldrig:slem: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Se lige ham her: Dyrenettet - dyr p nettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Se lige ham her: Dyrenettet - dyr p nettet :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Se lige ham her: Dyrenettet - dyr p nettet Wow, han er lige min type. :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Se lige ham her: Dyrenettet - dyr p nettet ham har jeg faktisk kigget på - men han har for meget pels og for korte ben i forhold til størrelsen på sin krop i forhold til det jeg søger... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Burde have kaldt tråden: "Kun en tåbe frygter ikke DBA..." Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 kortere ben/længere ryg er en fordel fremfor en kort ryg, når vi taler fart og spring! (altså bare ikke gravhundekorte ben ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Burde have kaldt tråden: "Kun en tåbe frygter ikke DBA..." Yes, det er MEGET rammende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 kortere ben/længere ryg er en fordel fremfor en kort ryg, når vi taler fart og spring! (altså bare ikke gravhundekorte ben ) jo, men ikke hvis kroppen er tung og lang... Hvis hunden i annoncen havde haft en slank krop havde den været et emne, men dens krop er nærmest corgi-tung i det i mine øjne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 jo, men ikke hvis kroppen er tung og lang... Hvis hunden i annoncen havde haft en slank krop havde den været et emne, men dens krop er nærmest corgi-tung i det i mine øjne... Så må den jo bare sættes i behandling med Photoshop Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Var det noget med en "Bearded Mops"? Bearded Mops , Sort og hvid – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Var det noget med en "Bearded Mops"? Bearded Mops , Sort og hvid – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt ja den faldt jeg også over og tænkte: øhm ok, det kan vi da godt kalde den :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Så må den jo bare sættes i behandling med Photoshop det er bare sjældent den behandling virker på langt sigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Var det noget med en "Bearded Mops"? Bearded Mops , Sort og hvid – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt *fnis* Men alligevel ret sød! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Familien, der opdrætter "bearded mops" har jævnligt hvalpe. De siger, at det er en meget populær blanding...så hvis den har din interesse, kan du jo spørge dem hvornår næste kuld forventes. Jeg faldt over dem sidste år og var helt solgt, men det kom bag på mig,hvor store de rent faktisk blev :hmm:Havde nok bare forventet en langhåret mops Jeg synes der er så mange fantastiske blandinger, så jeg er slet ikke i tvivl om at du nok skal finde den rigtige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Familien, der opdrætter "bearded mops" har jævnligt hvalpe. De siger, at det er en meget populær blanding...så hvis den har din interesse, kan du jo spørge dem hvornår næste kuld forventes. Jeg faldt over dem sidste år og var helt solgt, men det kom bag på mig,hvor store de rent faktisk blev :hmm:Havde nok bare forventet en langhåret mops Jeg synes der er så mange fantastiske blandinger, så jeg er slet ikke i tvivl om at du nok skal finde den rigtige. Næh, de har ikke umiddelbart min interesse, mest af alt fordi, hvad er en "bearded mops"? Det er vigtigt for mig at vide - i så stor grad som muligt - hvad der er i den blanding jeg får... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Det er bearded collie og mops. Jeg kan ikke huske om de to hunde har tavle, men mener faktisk at de pt. har hvalpe til salg på HG, så hvis det var, ville du kunne se informationerne der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Det er bearded collie og mops. Jeg kan ikke huske om de to hunde har tavle, men mener faktisk at de pt. har hvalpe til salg på HG, så hvis det var, ville du kunne se informationerne der. mange tak for info, er dog ikke interesseret i en blanding af disse to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Åh jeg kender det kun alt for godt. Jeg kigger næsten dagligt på diverse sider med omplaceringshunde Det til trods for, at jeg ved, at det slet ikke bør være nu. Men jeg savner så meget. Hvilke racer/blandinger har du i tankerne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Åh jeg kender det kun alt for godt. Jeg kigger næsten dagligt på diverse sider med omplaceringshunde Det til trods for, at jeg ved, at det slet ikke bør være nu. Men jeg savner så meget. Hvilke racer/blandinger har du i tankerne? Åh, jamen jeg er jo umulig http://www.hunde-forum.dk/hunde-u-stamtavle/19313-en-umulig-opgave.html Jeg har hende her :hjerte: mix af dansk/svensk mor og lab/ukendt race far [ATTACH]33294[/ATTACH] [ATTACH]33295[/ATTACH] Og det jeg nok egentlig ønsker er en klon af hende Men det er jo nok ikke muligt :lol: Så mit bud er, at jeg ender med endnu en dansk/svensk blanding af en art... optimalt mixet med lidt pudel eller lign. mindre jagthund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts