Amocca Besvaret Januar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Nu sad jeg jo hele natten og googlede mini-aussier... og når man sådan pludselig begynder at overveje hyrdehunde alligevel, så falder man fx ovre sådan en blanding her som man kunne blive lidt lun på... http://www.dba.dk/shetland-sheepdog-border/id-70800583/ Overvejer dog lidt stress-niveauet (og vov-niveauet) i sådan et kræ med sheltie, dsg og border blandet sammen... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Nu sad jeg jo hele natten og googlede mini-aussier... og når man sådan pludselig begynder at overveje hyrdehunde alligevel, så falder man fx ovre sådan en blanding her som man kunne blive lidt lun på... Shetland Sheepdog/Border – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Overvejer dog lidt stress-niveauet (og vov-niveauet) i sådan et kræ med sheltie, dsg og border blandet sammen... :hmm: de er godt nok uimodståelige - aner intet om stress- og vovniveau på den slags, men lyder da til at kunne blive nogle små agilitystjerner! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Nu sad jeg jo hele natten og googlede mini-aussier... og når man sådan pludselig begynder at overveje hyrdehunde alligevel, så falder man fx ovre sådan en blanding her som man kunne blive lidt lun på... Shetland Sheepdog/Border – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Overvejer dog lidt stress-niveauet (og vov-niveauet) i sådan et kræ med sheltie, dsg og border blandet sammen... :hmm: Udfra det du har skrevet i annoncen kunne det godt se ud til, at du vil avle med evt hvalp og Karla ... det tror jeg dog ikke er din plan eller hvad Jeg ville være bekymret for sygdomme, hvis forældrene ikke er testet - sheltierne døjer vist en del med CEA og det findes jo også hos borderne + en hel masse andet.. Men virkelig nuttede :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Udfra det du har skrevet i annoncen kunne det godt se ud til, at du vil avle med evt hvalp og Karla ... det tror jeg dog ikke er din plan eller hvad Jeg ville være bekymret for sygdomme, hvis forældrene ikke er testet - sheltierne døjer vist en del med CEA og det findes jo også hos borderne + en hel masse andet.. Men virkelig nuttede :hjerte: ups, nej det var absolut ikke min plan... det var da lidt uheldigt, hvis det lyder sådan... det var mere et spørgsmål om at de skulle passe sammen - så den ene ikke tromler den anden Eftersom jeg søger en tæve mere, så er dte med avl ligesom heller ikke et emne CEA? øjensygdom? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Januar 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 ups, nej det var absolut ikke min plan... det var da lidt uheldigt, hvis det lyder sådan... det var mere et spørgsmål om at de skulle passe sammen - så den ene ikke tromler den anden Eftersom jeg søger en tæve mere, så er dte med avl ligesom heller ikke et emne CEA? øjensygdom? Har du læst igennem hvad du har skrevet Kendte jeg dig ikke, sååå Nå nok om det - ja CEA er en øjensygdom og så er der en del flere ting, som sheltie/border collie deler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2011 Har du læst igennem hvad du har skrevet Kendte jeg dig ikke, sååå Nå nok om det - ja CEA er en øjensygdom og så er der en del flere ting, som sheltie/border collie deler ha, nu har jeg lige læst det igen, du har ret, det lyder som om jeg søger en han til at avle på min nuværende tæve... jeg ville personligt nok ikke sælge til mig nå, men jeg skal heller ikke have hvalp nu, så disse hvalpe er ikke relevante... det var vist mere bare sådan... du ved, en ny blanding fordi at hyrdehundene måske er inde i billedet alligevel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2011 Jaja, annoncen er løgn og latin... hvis det der er en ægte dansk / svensk, så hedder jeg mads Men for satan jeg er fristet Molli Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Februar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2011 Det kan jeg godt forstå, hun er jo lige din type :5up: Ihvertfald hendes udseende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2011 Ørj hun er lidt lækker! Måske ikke haft den beeedste hvalpeperiode.. men størrelse og sådan, det er liiige dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2011 Hun er vildt sød! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Februar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2011 Har du ringet ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2011 Har du ringet ? nej... og jeg gør det heller ikke... Det passer helt elendigt lige nu. Min mand rejser på lørdag og er væk i 4 uger, jeg rejser til Budapest i en uge d. 24ende feb, og derefter har jeg ikke mulighed for mere ferie inden efter 1. maj.... Mindre vigtigt, men stadig ting der kunne blive irritationsmomenter: de lover bitter kulde og sne fra weekenden (renlighedstræning er altså "sjovere" om sommeren ) og Karla er på vej i løbetid (PMS mokke!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2011 nej... og jeg gør det heller ikke... Det passer helt elendigt lige nu. Min mand rejser på lørdag og er væk i 4 uger, jeg rejser til Budapest i en uge d. 24ende feb, og derefter har jeg ikke mulighed for mere ferie inden efter 1. maj.... Mindre vigtigt, men stadig ting der kunne blive irritationsmomenter: de lover bitter kulde og sne fra weekenden (renlighedstræning er altså "sjovere" om sommeren ) og Karla er på vej i løbetid (PMS mokke!) Fornuftig! Skulle ellers lige til at spørge om du var kørt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 og så er man fristet igen Blanding af racer Maya - HundeGalleri.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Ej hun ser da også bedårende ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Ej hun ser da også bedårende ud! meeen der er spidshund i hende.... og det var jo egentlig et ufravigeligt krav, at der ikke måtte være spidshund i kræet... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 meeen der er spidshund i hende.... og det var jo egentlig et ufravigeligt krav, at der ikke måtte være spidshund i kræet... :hmm: Man har vel et standpunkt til man tager et nyt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 Man har vel et standpunkt til man tager et nyt det kan der være noget om... før jeg ser mig om sidder jeg med en langhåret beagle / spidsblanding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 det kan der være noget om... før jeg ser mig om sidder jeg med en langhåret beagle / spidsblanding ahahaha ja det er en nedadgående spiral. Det kunne jo ikke skade at møde hunden... :slem: Lokke lokke lokke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2011 og så er man fristet igen Blanding af racer Maya - HundeGalleri.dk Uhhh, hun ser fin ud. meeen der er spidshund i hende.... og det var jo egentlig et ufravigeligt krav, at der ikke måtte være spidshund i kræet... :hmm: Men japansk spids er jo meget lærenemme og vil typisk gerne samarbejde. De er ikke så "spidsagtige" som mange andre spidser. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Hold kæft, hvor er hun sød, Amocca. Do it! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Marts 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2011 Hold kæft, hvor er hun sød, Amocca. Do it! :hjerte: :5up: Lige mine ord ... Hun er bare for nuser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts