kennel-lowchen Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Det er lidt skidt ja ... men altså - jeg er frisk på at løve med en løve, hvis det er ...:hmm: Vi må se hvad vi kan gøre... KAn man forresten bruge bredbånd to go ude i verden? altså som fx Slovenien eller noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Freya og jeg kommer begge dage:mrgreen:... for at udstille. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Det er lidt skidt ja ... men altså - jeg er frisk på at løve med en løve, hvis det er ... I må gerne hugge om, hvem der vil løve med den utrænede Dexter-løve.. Melder ham da til:mrgreen: Så står du med håret i postkassen Janni:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Hold nu op med din pjat. På med handsken og få den lille sorte bandit meldt til. Du har jo gjort det en gang, så selvfølgelig kan du gøre det igen. Og HUSK !!! Det gik jo strygende i Billund ! :5up: Jamen så ændrer jeg vist nok mit oprindelige svar til at vi kommer og udstiller søndag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Jamen så ændrer jeg vist nok mit oprindelige svar til at vi kommer og udstiller søndag SEJT!:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Jamen så ændrer jeg vist nok mit oprindelige svar til at vi kommer og udstiller søndag Sådan :5up: Det er bare at kaste sig ud i det !!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Jamen så ændrer jeg vist nok mit oprindelige svar til at vi kommer og udstiller søndag SÅDAN!:banan: God overtalelsesevne Zaz-zaz.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 SÅDAN!:banan:God overtalelsesevne Zaz-zaz.:5up: Jeg gør mit ypperste og var fortsat ufortrødent til ringtræning på tirsdag. Der er ingen grund til ikke at møde op med den lille sorte skønhed ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 SÅDAN!:banan:God overtalelsesevne Zaz-zaz.:5up: Så er det store spørgsmål om vi skal have Gracie med i bilen igen eller om du vil lade hende stoppe på toppen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 øv øv øv hvorfor pokker ligger herning sååååå langt væk øv altså, jeg kommer desværre ikke, men held og lykke til alle jer som stiller op, glæder mig til at se billeder og selvfølgelig høre om alle de gode resultater :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bambi Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Jeg kommer! Pai skal ikke tilmeldes, men jeg jeg kommer ja! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Nogen der ved hvad tilmelding koster? Jeg kan ikke finde det på hjemmesiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Nogen der ved hvad tilmelding koster? Jeg kan ikke finde det på hjemmesiden "Kun" 330 kr + benzin + katalog + lidt at spise og drikke+ diverse, så det er jo ikke noget at snakke om *host-host* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Nogen der ved hvad tilmelding koster? Jeg kan ikke finde det på hjemmesiden Hvalpeklasse koster 230 kr... mener jeg det er... 330 kr. er for de officielle klasser (fra junior og op efter). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Hvalpeklasse koster 230 kr... mener jeg det er... 330 kr. er for de officielle klasser (fra junior og op efter). Det har du da vist egentlig ret i. Jamen, så er Herning jo ugens tilbud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 "Kun" 330 kr + benzin + katalog + lidt at spise og drikke+ diverse, så det er jo ikke noget at snakke om *host-host*Ja uhyre billigt..Jeg er stadig ikke kommet mig over verdensudstillingen Hverken mht prisen eller alle de hunde jeg havde med..Jeg gør det aldrig igen tror jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Ja uhyre billigt..Jeg er stadig ikke kommet mig over verdensudstillingen Hverken mht prisen eller alle de hunde jeg havde med..Jeg gør det aldrig igen tror jeg Jeg kan godt li den der med gult. Never say never Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Det har du da vist egentlig ret i. Jamen, så er Herning jo ugens tilbud ja så er det da ikke så meget dyrere end billund der gav vi 175 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Jeg kan godt li den der med gult. Never say never JA det var også det jeg kom til at tænke på til næste år har jeg helt sikkert glemt hvor stresset jeg var.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Jeg udstiller begge dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Ja uhyre billigt..Jeg er stadig ikke kommet mig over verdensudstillingen Hverken mht prisen eller alle de hunde jeg havde med..Jeg gør det aldrig igen tror jeg :slem: Ja verdensudstillingen var dyr, vi havde en hund mere med hjem end vi havde derned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Det har du da vist egentlig ret i. Jamen, så er Herning jo ugens tilbud Til den pris snupper vi 3 stk's i 2 dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 :slem: Ja verdensudstillingen var dyr, vi havde en hund mere med hjem end vi havde dernedSådan går det også tit for mig Jeg tør snart ikke bevæge mig udenfor en dør mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Sådan går det også tit for mig Jeg tør snart ikke bevæge mig udenfor en dør mere Ja og nu har fruen set en helt sort Finsk Lapphund, uden aftegninger, bare sort. Sååååå nu er det nok på den igen:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Jeg kommer også derned men ved ikke hvilken dag endnu.. Kun for at kigge ikke udstille denne gang.. Må vente til jeg får min aussie.... :banan: Skal til Nyborg til jule udstilling med PIPI men kun fordi Mike gerne vil prøve at udstille hende også er jeg jo nødtil at gøre det også.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts