chr68866 Besvaret Oktober 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2010 skipper-odense skrev: haha jamen så er det jo godt jeg har en meget smuk hund Men sådan helt seriøst falder jeg meget udenfor hvis jeg ikke har et handlersuit? Altså jeg kommer i pænt og diskret tøj naturligvis og ikke sorte bukser når nu hunden også er sort Kun hvis du ses i selskab med mk101 og mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2010 chr68866 skrev: Kun hvis du ses i selskab med mk101 og mig Jamen så bedes i venligst holde afstand! (Indtil jeg bryder sammen af nervøsitet og har behov for gode råd) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Oktober 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2010 chr68866 skrev: Kun hvis du ses i selskab med mk101 og mig Ha ha ha det bliver snart et must at finde jer to ladies på en eller anden udstilling. Det vil jo være en helt ny verden :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Har fået køre lejlighed, så jeg kommer uden hund. Groa er ikke vild med al den leben så hun bliver hjemme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 Så blev Pasta'en tilmeldt lørdag, så må vi jo se om det er mig selv eller Olen der stiller hende. Håber vi kommer derfra med noget andet end gult ellers strejker jeg vist over alt det her udstillings noget! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 Så blev vi også tilmeldt her dagen efter fristen udløb. Var ellers overbevist om at fristen var i morgen. Bliver helt i tvivl om vi nu er tilmeldt søndag. Det håber jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 KarinaO skrev: Så blev vi også tilmeldt her dagen efter fristen udløb. Var ellers overbevist om at fristen var i morgen.Bliver helt i tvivl om vi nu er tilmeldt søndag. Det håber jeg. Sidste frist er nu først i morgen den 4. oktober kl. 8.00 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 KarinaO skrev: Så blev vi også tilmeldt her dagen efter fristen udløb. Var ellers overbevist om at fristen var i morgen.Bliver helt i tvivl om vi nu er tilmeldt søndag. Det håber jeg. Ja ellers sørger i altså selv for transport Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 mk101 skrev: Sidste frist er nu først i morgen den 4. oktober kl. 8.00 Godt du siger det, for det er jeg også overbevist om at jeg har læst et sted, men gik lidt i panik i dag, da Gracies opdrætter skrev 2. oktober. TS skriver også 2. oktober og det gør DKK også, men på Hundeweb kan man jo staadig tilmelde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 KarinaO skrev: Godt du siger det, for det er jeg også overbevist om at jeg har læst et sted, men gik lidt i panik i dag, da Gracies opdrætter skrev 2. oktober. TS skriver også 2. oktober og det gør DKK også, men på Hundeweb kan man jo staadig tilmelde. Hundeweb siger 4. oktober (det plejer nu også altid at være mandag der er sidste frist). Men har godt set 2. oktober nævnt flere steder. Man kan i øvrigt tilmelde helt frem til 11. oktober. Men så bliver det noget dyrere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Cotonhunden Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Min coton Becca er tilmeldt både lørdag og søndag - og jeg glæder mig:klap: Er jeg den eneste der synes man bliver lidt afhængig af de udstillinger?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Cotonhunden skrev: Min coton Becca er tilmeldt både lørdag og søndag - og jeg glæder mig:klap: Er jeg den eneste der synes man bliver lidt afhængig af de udstillinger?? nej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Jeg har ikke, som det ser ud pt, råd til at komme over alligevel:cry: Det vil koste minimun 400 kr, for Luna og jeg at komme over.. Æv æv æv.. Havde glædet mig til endnu en hyggelig weekend med Dorte og Liva.. Og så et "smut" forbi udstilling.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lotte Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Jeg kommer med Charlie både lørdag og søndag. Jeg er noget spændt på det, da Charlie starter i junior-klassen for første gang, så nu begynder det jo at tælle for alvor jeg håber på at han får nogle rimelige bedømmelser (gerne i stil med dem han har fået hidtil i baby- og hvalpeklasserne) for så er avlsgodkendelsen jo i det mindste i hus Nå ja... der er jo nok ikke så mange der kender mig, da jeg ikke er så frygtelig aktiv herinde.... Charlie er en lækker Sheltie-dreng på nu 10 måneder, så jeg vil være tilstede ved Sheltie-ringen på lørdag og søndag, når jeg da ikke lige er på besøg ved Collierne, hvor hans opdrætter vil holde 'hof' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 missmette skrev: Hejsa Hvem kommer til Herning - enten for at udstille eller kigge? (Det er en dobbelt udstilling med alle racer begge dage.) Herning 2010 Nelson og jeg overvejer det lidt endnu... Der er frist den 2. oktober. /Mette Ps. Kender I nogle gode overnatningsmuligheder nær Herning, hvor man må ha' hundedrengen med? Kan du ikke lave en liste med hvem der kommer til Herning? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Andersand og jeg kan komme på listen om lørdagen, for der udstiller vi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Jeg kunne godt finde på at komme uden hund, for at glo på mynder Men det kommer lidt an på om hende dér min mor har tid og lyst til at tage med mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Gryn skrev: Kan du ikke lave en liste med hvem der kommer til Herning? Jo, men sidder lige og undrer mig over, at jeg ikke kan redigere første indlæg? /Mette Nå, men listen kommer Her: Lørdag: Stjernetosse Rams Klüssendorf Missmette Søndag: Skipper-odense FrøkenWhipsy Frigga Findus KarinaO Gryn Begge dage: Røntved freya3010 Drentsche Siri SMM Lykkeliv (?) Zaz-zaz Maria Hjort Ida_Asta Cotonhunden Lotte mk101 chr68866 Kommer (men jeg er i tvivl om dagen): Freudika Bambi hersom Hestkjær Dorte Bantus Qde brigit Måske: Adele I må gerne lige skrive, hvis jeg har misforstået noget og derfor skrevet forkert.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Frigga og jeg kommer med om søndagen -altså bare til at glo og heppe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Og jeg er i Herning både lørdag og søndag - og ved det også gælder chr68866 eftersom jeg havde fornøjelsen af at melde hende til, da hendes hundeweb drillede... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 KarinaO kommer sammen med os andre fra odense søndag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Altså vi bliver da snart nød til at lave HF-T shirts, badges eller andet vi kan kende hinanden på :blink:. Sikken en masse vi kunne møde. Os der nu ikke, har hilst på hinanden endnu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Drentsche skrev: Altså vi bliver da snart nød til at lave HF-T shirts, badges eller andet vi kan kende hinanden på :blink:. Sikken en masse vi kunne møde. Os der nu ikke, har hilst på hinanden endnu. Det er faktisk ikke hen helt dum idé :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 25mm badges så skal vi bare blive enige om motivet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Ja hvis der er nogen der vil kreere et motiv, så vil jeg da gerne via butikken donere 100 stk., fra det link Skipper-Odense har sat ind. Hov vi har da en ret habil designer/tegner herinde : Umulia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts