skipper-odense Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Ja hvis der er nogen der vil kreere et motiv, så vil jeg da gerne via butikken donere 100 stk., fra det link Skipper-Odense har sat ind. Hov vi har da en ret habil designer/tegner herinde : Umulia Ja hende tænkte jeg også lige på, jeg har også set Adele laver nogle flotte tegninger. Og super tilbud :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Er jeg den eneste der synes man bliver lidt afhængig af de udstillinger?? Det bliver en kold dag i Helvede/Herning den dag det sker for mig :blink: Stikker seriøst af fra ringen, hvis lillemor ikke gider løbe med min vovse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Det bliver en kold dag i Helvede/Herning den dag det sker for mig :blink: Stikker seriøst af fra ringen, hvis lillemor ikke gider løbe med min vovse Hey skal Lea udstilles i Herning ?? - og hvis ja, er det så lørdag eller søndag :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Hey skal Lea udstilles i Herning ?? - og hvis ja, er det så lørdag eller søndag :slem: Hva er der nu galt i at være tilmeldt begge dage? :blink: Vi har godt nok et lidt stramt program om lørdagen, men håber det hele går op i en højere enhed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Hey skal Lea udstilles i Herning ?? - og hvis ja, er det så lørdag eller søndag :slem: Kommer du??? Så er der gengæld Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Kommer du??? Så er der gengæld ville rigitg gerne - men ved ikke om jeg kan overtale manden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 ville rigitg gerne - men ved ikke om jeg kan overtale manden Jeg hepper på ham ... eller dig ... eller ... anyway - jeg hepper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Jeg hepper på ham ... eller dig ... eller ... anyway - jeg hepper :hmm: hvis du hepper på ham - kommer jeg ikke hvis du hepper på mig - så kommer jeg til Herning :blink: Men tak fordi du hepper - og hvor er det altså en sød heppe-pige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Apropos dommerne, jeg har læst i tidligere tråde at nogle af jer har fået kritik på tysk, er der nogen begrænsninger på hvilket sprog kritikken må blive skrevet på? Altså engelsk og tysk skal nok gå, men dommeren i gruppe 8 er fra Spanien Du skal ikke kigge efter gruppedommer til DKK udstilling.. Der kigger du bare efter racedommer, og søndag er det en englænder, så sproget skulle ikke være et problem Vi kommer desværre ikke da jeg har valgt at melde Växjö lørdag, (vi mangler jo det sidste svenske cert) og der er grænser for hvor meget jeg gider køre bil på en weekend Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Du skal ikke kigge efter gruppedommer til DKK udstilling.. Der kigger du bare efter racedommer, og søndag er det en englænder, så sproget skulle ikke være et problem Vi kommer desværre ikke da jeg har valgt at melde Växjö lørdag, (vi mangler jo det sidste svenske cert) og der er grænser for hvor meget jeg gider køre bil på en weekend Arh jamen så er der jo ingen problemer :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 God idé med badge :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2010 Jo, men sidder lige og undrer mig over, at jeg ikke kan redigere første indlæg? /Mette Nå, men listen kommer Her: Lørdag: Stjernetosse Rams Klüssendorf Missmette Søndag: Skipper-odense FrøkenWhipsy Frigga Findus KarinaO Begge dage: Røntved freya3010 Drentsche Siri SMM Lykkeliv (?) Zaz-zaz Maria Hjort Ida_Asta Cotonhunden Lotte mk101 chr68866 Kommer (men jeg er i tvivl om dagen): Freudika Bambi hersom Gryn Hestkjær Dorte Bantus Qde brigit Måske: Adele I må gerne lige skrive, hvis jeg har misforstået noget og derfor skrevet forkert.. Tak for liste, har lige fået at vide det er søndag jeg kommer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Oktober 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2010 Jeg kommer begge dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karumski Besvaret Oktober 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2010 Jeg kommer søndag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 :klovn: vi kommer lørdag :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 Ny opdateret liste 20/10: Lørdag: Stjernetosse Rams Klüssendorf Missmette FOX Søndag: Skipper-odense FrøkenWhipsy Frigga Findus KarinaO Gryn Karumski Hestkjær Begge dage: Røntved freya3010 Drentsche Siri SMM Lykkeliv (?) Zaz-zaz Maria Hjort Ida_Asta Cotonhunden Lotte mk101 chr68866 Freudika Kennel-Löwchen Kommer (men jeg er i tvivl om dagen): Bambi hersom Dorte Bantus Qde brigit Måske: Adele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 Du mangler Kennel-Lowchen.. Ellers ved jeg ikke hvem der skal udstille min hund:genert: For jeg aner ikke hvordan det skal gøres:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 Det kan læres:slem:. Selv jeg har lært det...næsten:confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 Du mangler Kennel-Lowchen.. Ellers ved jeg ikke hvem der skal udstille min hund:genert: For jeg aner ikke hvordan det skal gøres:stupid: Hvilken dag? Så retter jeg nemlig lige listen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 Hvilken dag? Så retter jeg nemlig lige listen.. Hun er der vist begge dage.. Synes det er utroligt, at hun slet ikke selv har set, at hun er røget udenfor listen.. Så, så må jeg jo hjælpe:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 Hun er der vist begge dage.. Synes det er utroligt, at hun slet ikke selv har set, at hun er røget udenfor listen.. Så, så må jeg jo hjælpe:genert: Eller selv gå i ringen med din hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 Regner med at det bliver søndag for vores vedkomne:klap:. Glæder mig helt vildt!!! Skal i den grad op at se på mastiff'er:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 Eller selv gå i ringen med din hund Arh, hvordan klan du foreslå sådan noget!! Ej, det er min første udstilling ever. Har aldrig set en udstilling før. Så har ikke lige mod på at vandre direkte ind i ringen første gang. Man kan jo heller ikke forvente at en hund kan sitte, før man har lært den kommandoen! Så jeg skal jo først lære, hvad en udstilling er, før du får mig proppet i en ring! -Ellers er det jo dyremishandling:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 Arh, hvordan klan du foreslå sådan noget!!Ej, det er min første udstilling ever. Har aldrig set en udstilling før. Så har ikke lige mod på at vandre direkte ind i ringen første gang. Man kan jo heller ikke forvente at en hund kan sitte, før man har lært den kommandoen! Så jeg skal jo først lære, hvad en udstilling er, før du får mig proppet i en ring! -Ellers er det jo dyremishandling:blink: Det er ikke noget problem. Jeg kan jo sagtens gøre mig klog og plapre op så længe jeg ved, at jeg aldrig ville få lov til at gå i ringen med vores hund. Det er noget ham og far har sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2010 Har lige sakset det her fra FB Best Friend DK Vi kan nu løfte sløret for, hvem af vores 13 vinderhunde, der har fået æren af at komme på forsiden på vores Smile kalender 2011. Det blev billedet af Bacardi, der efter vores mening passede bedst - se billedet. Den færdige kalender bliver klar til DKK hundeudstillingen i Herning den 6.-7. november, hvor vi deler den ud gratis. Der bliver også masser af konkurrencer her på Facebook, hvor kalenderen kan vindes, og endeligt har vi besluttet, at ejerne af de 13 vinderhunde, hver får tilsendt 10 kalendere som kan foræres til venner og familie. Så hvis i er hurtige kan i få en med hjem gratis :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts