Lisbeth Storm Besvaret November 2, 2010 Rapporter Share Besvaret November 2, 2010 jeg kigger i hvert fald forbi lørdag - og muligvis også søndag - dog uden hund begge dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 skipper-odense skrev: han er ellers blevet stor siden sidst vægten har vist lige rundet 30 kg Det går skisme stærkt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Kommer muligvis ikke alligevel, er blevet brændt af af hele TO mennesker nu Så nu overvejer jeg at tage til hundetræning i stedet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Louise_J skrev: Kommer muligvis ikke alligevel, er blevet brændt af af hele TO mennesker nu Så nu overvejer jeg at tage til hundetræning i stedet. øv det var da ærgeligt, hvis ellers det ikke er transporten der er problemet så skal du jo nok finde nogle med hf'ere deroppe :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Skal være ledsager lørdag, så kommer kun søndag.. Skal se Vilyaen og Lea'en.. som minimum ^^ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Tweesa skrev: Skal være ledsager lørdag, så kommer kun søndag.. Skal se Vilyaen og Lea'en.. som minimum ^^ uh uh - skal vi mødes og æde kage? jeg skal nok tage noget med... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Amocca skrev: uh uh - skal vi mødes og æde kage? jeg skal nok tage noget med... Ja forhelvede! Hvad skal du nå at se? Ved slet ikke hvad der kommer søndag.. Har måske/måske ikke min mor med.. så i princippet, er jeg faktisk ledsager begge dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Tweesa skrev: Ja forhelvede! Hvad skal du nå at se? Ved slet ikke hvad der kommer søndag..Har måske/måske ikke min mor med.. så i princippet, er jeg faktisk ledsager begge dage Jeg har ikke engang kigget i programmet endnu, tænkte bare jeg skulle ned og ose Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Amocca skrev: Jeg har ikke engang kigget i programmet endnu, tænkte bare jeg skulle ned og ose Hov, kan man finde programmet på DKK's hjemmeside? For jeg har nemli ikke kunnet finde det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Rams skrev: Hov, kan man finde programmet på DKK's hjemmeside? For jeg har nemli ikke kunnet finde det.. de ligger som pdf filer nederst på denne side Herning 2010 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Rams skrev: Hov, kan man finde programmet på DKK's hjemmeside? For jeg har nemli ikke kunnet finde det.. Hvilken dag skal Dexter udstilles? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Louise_J skrev: Alle grupper skulle være begge dage, så det burde vizla'er vel også? Ja, men jeg kan ikke se dem på listen om lørdagen Måske jeg bare skal kigge igen... Jeg vil også gerne spise kage om søndagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 På hvilken side i den her tråd ligger listen over, hvem der kommer hvornår? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Freudika skrev: På hvilken side i den her tråd ligger listen over, hvem der kommer hvornår? 12 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Duffy kommer også med på søndag for at hjælpe med at heppe på alle HF-hundene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 skipper-odense skrev: 12 Men den er så dog heller ikke opdateret siden side 12 Jeg kommer lørdag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Forresten, nu når Duffy skal med hvad skal jeg så medbringe? Vaccinationspapirer eller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Jeg er lige nødt til at spøge nogen af de erfarne om der er mulighed for at have barnevogn med. Jeg har nemlig et hold tvillinger på 1½, og de kan ikke gå rundt i evigheder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Findus skrev: Forresten, nu når Duffy skal med hvad skal jeg så medbringe? Vaccinationspapirer eller? Vaccinationspapirer og stamtavle tror jeg nok ... det ville jeg tage med. Qde skrev: Jeg er lige nødt til at spøge nogen af de erfarne om der er mulighed for at have barnevogn med. Jeg har nemlig et hold tvillinger på 1½, og de kan ikke gå rundt i evigheder. Du kan sagtens have barnevogn med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Findus skrev: Forresten, nu når Duffy skal med hvad skal jeg så medbringe? Vaccinationspapirer eller? De har ikke tjekket det nogle af de steder jeg har besøgt med skipper, men det står i reglerne så tag dem hellere med og fedt at hun kommer med, så bliver vi 5 personer og 3 hunde i bilen roadtrip!! :banan: EDIT: det koster forresten 135 kr for dig og duffy mod 50 hvis du kom uden hund... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Hvis man nu tog sit viduner med som kig på hund.... hvad skal den så have med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Freudika skrev: Vaccinationspapirer og stamtavle tror jeg nok ... det ville jeg tage med. Du kan sagtens have barnevogn med Tusind tak for svar Så hvis der er nogen der ser os mig med en tvillinge klapvogn med 2 små piger i, så hils endelig på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Freudika skrev: Vaccinationspapirer og stamtavle tror jeg nok ... det ville jeg tage med. Tak, det bliver så kun til vaccinationspapirer, for har ikke fået Duffys stamtavle endnu... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Jeg stemmer for at Hf'ere skal ha HF stående syynligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 tjikson skrev: Jeg stemmer for at Hf'ere skal ha HF stående syynligt Med den hund jeg har, så regner jeg med at folk kan genkende mig HAn er nok den eneste sølvdværgpudel der går rundt blandt folk (ellers er det sikkert en af hans onkler og der er ejerne supersøde) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts