Hop til indhold

DKK Herning 6. og 7. november '10

Gæst
 Share

Recommended Posts

Mener du et billede af en løveklippet og et billede af en ikke løveklippet?

En løve-klippet, kan du se hvis du går ind i min profils album og en ikke løve-klippet, kan du se, hvis du går ind i Findus profils album:mrgreen:

Hvis folk vil genkende mig, så kig efter den storplettede løveklippede hormonbombe (som letter ben lige så snart jeg kigger væk (Er mit største skrækscenarie!!:stupid:)) eller en lille løve, som går tur med sin ejer (og ikke omvendt), fordi han ikke har lært at gå pænt:stupid:

Findus: Jeg er der måske kun om lørdagen, hvor han skal udstilles. Men skal alligevel nordpå fra Esbjerg om søndagen, så håber på, at kunne kigge forbi om eftermiddagen der også:mrgreen:

Bonusinfo: Jeg tager en bradepandekage med til løvelejren om lørdagen, så kig forbi og sig hej!:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 392
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tjikson: Det er også min første udstilling, så jeg er også i fremmed land.:genert:

Det var altid noget :blink: Der skal udstilles 60cava? tror jeg.... i er tilgivet hvis i ikke kan genkende Tilde :lol: (hun skal godt nok ikk udstilles meen alligevel)... Men bare kig efter et tørklæde, asymetrisk hovedetegning.... også er hun kun et halvt år :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Der er ikk tilfældigvis nogen, der kender nogen, der kunne have en hund og et menneske med over lørdag og hjem søndag:engel:

Vil SÅ gerne over og besøge Dorte og Liva og så til udstilling.. Men har ikke råd til turen over:oops:

Jeg yder naturligvis lidt til benzinen:-)

Du kan ikke få en til at passe Luna - så er det jo ikke så dyrt med toget og du sparer på indgangsbilletten :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan ikke få en til at passe Luna - så er det jo ikke så dyrt med toget og du sparer på indgangsbilletten :-)

Indgangsbilletten kan jeg få gratis til både mig og Luna:cool: Og nej, der er ingen, der kan tage Luna.. Hvis jeg overhovedet havde ville det:oops:

Nej, det ville føles forkert at være sammen med Dorte og Liva uden Luna:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Indgangsbilletten kan jeg få gratis til både mig og Luna:cool: Og nej, der er ingen, der kan tage Luna.. Hvis jeg overhovedet havde ville det:oops:

Nej, det ville føles forkert at være sammen med Dorte og Liva uden Luna:genert:

Så krydser jeg fingre for at du finder et lift med hundeplads :x:

Og hvordan får man gratis indgangsbilletter? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hvor varmt eller koldt er der inde i de der haller :genert: altså hvor meget tøj skal man tage på :hmm:

De eneste gange jeg har været i Messecenter Herning er i forbindelse med udstilling på messer, men om temperaturen tilpasses de pelsede :vedikke:

Det er varmt!

Jeg plejer at have en t-shirt på under jakken og ærger mig altid over, at have taget jakken med ind :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites