Dorte Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 pyha det var en lang dag - fik vist gået rigtigt meget i dag. Fusserne er ihvertfald ømme Vi kom hjem med en masse guffer (både købte og vundne), lidt legetøj (vundet), olie og et BOT-netdækken. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Vi har haft en super dejlig dag Asta gik derfra med excellent og som 3. bedste tæve. Jeg fik hilst på en masse dejlige HF mennesker, shoppet, snakket og hygget. Mine fødder er totalt kvæstede og hævede en af de mange fordele ved det her gravid noget. Men dagen har virkeligt været det værd og mere til. Beklager til jer som min hund fik ignoreret, men nok endnu mere til jer som hun fik hoppet på, stjålet fra og slikket på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Så er det i morgen, vi slår vejen forbi Herning - dog uden Hayly. Hvem herinde fra kommer i morgen? Jeg vil helt klart være at finde omkring mastiff lejren, men skal jo også lidt rundt og se de andre dejlige vovser! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 jeg kommer ikke til Herning alligevel, havde lige glemt jeg havde lovet dagen væk til mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Så er det i morgen, vi slår vejen forbi Herning - dog uden Hayly. Hvem herinde fra kommer i morgen? Jeg vil helt klart være at finde omkring mastiff lejren, men skal jo også lidt rundt og se de andre dejlige vovser! jeg er først ved labradorringen sammen med KarinaO, Frigga og Findus og derefter er vi ved aussieringen. Så der kan du hilse på skipper, gracie og duffy :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Er der nogen af jer erfarende hundeudstillere, som kan forklare mig, hvornår jeg skal regne med, at mastiff'erne skal bedømmes:vedikke:? I programmet for ring E23 står der først 39 engelsk bulldog, så 16 mastiff - vil det sige, at de engelske bulldogs skal bedømmes først? Tænker mere hvad tid jeg skal komme for ikke at misse de dejlige mastiff'er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Er der nogen af jer erfarende hundeudstillere, som kan forklare mig, hvornår jeg skal regne med, at mastiff'erne skal bedømmes:vedikke:? I programmet for ring E23 står der først 39 engelsk bulldog, så 16 mastiff - vil det sige, at de engelske bulldogs skal bedømmes først? Tænker mere hvad tid jeg skal komme for ikke at misse de dejlige mastiff'er? Man plejer at sige 20 hunde i timen, så to timer om de engelske bullere. Mon ikke mastiffernen kommer i ringen omkring kl. 11 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Jeg kommer igen i morgen og tager Pajko med... Så hvis I vil hilse skal I bare lede efter kooikeren med en ikke så høj pige med brun Haglofs regnjakke på - det er nemligt os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Billeder af min lille lilla hund også postet i alt og intet, men I skal da også have dem her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Billeder af min lille lilla hund også postet i alt og intet, men I skal da også have dem her nøøøøøøøj har du en lilla hund :klap::klap::klap::klap::klap: fantastisk!!!! tillykke! Men vi vidste det jo godt, heldigt at der egentlig også var en dommer der indså det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 nøøøøøøøj har du en lilla hund :klap::klap::klap::klap::klap: fantastisk!!!! tillykke! Men vi vidste det jo godt, heldigt at der egentlig også var en dommer der indså det! Jeps :kys: Lilla og 3. bedste tæve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Jeps :kys: Lilla og 3. bedste tæve SÅ sejt! :5up::banan::banan::banan: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Billeder af min lille lilla hund også postet i alt og intet, men I skal da også have dem her tillykke. Sikker fin kontakt der er på det sidste billed :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Billeder af min lille lilla hund også postet i alt og intet, men I skal da også have dem her Stort tillykke med det Det er godt gennemtænkt med det lilla tema :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Kommer der mon en samlet opdatering på hvordan det er gået med folk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Det gik ikke super godt for os skipper fik lovende (mod særdeles lovende sidste gang) Det var primært fremvisningen den var gal med, han har desværre fået en aversion mod folk der rører ham i hovedet siden han blev skåret i kinden af dyrlægen så han vred sig ret gevaldigt da dommeren ville kigge. Vi røg jo så hurtigt ud af ringen og jeg stod og kiggede på de sidste 3 hvalpe da jeg pludselig hører et råb bag mig... det var så skipper der havde valgt at tisse en ordentlig tår på trods af at jeg havde haft ham ude 2 gange i den halve time der var gået siden vi ankom :stupid: Min far fik vist et vældigt fint billede af skipper der står og tisser mens jeg kigger på hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 (rettet) Lea: blå igår, rød idag og 4. bedste Vilya: gul igår, blå idag Asta: lilla og 3. bedste Kennel løwchens Bobo: BIR, og bedste løve i DKK Redigeret November 7, 2010 af Lykkeliv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Lea: blå igår, rød idag og 4. bedsteVilya: gul igår, blå idag Asta: lilla Kennel løwchens Bobo: BIR, og bedste løve i DKK Asta lilla og 3. bedste - om jeg må be Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Asta lilla og 3. bedste - om jeg må be Ret skal være ret ^^ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Ret skal være ret ^^ Så... Nu var det meget bedre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Lea: blå igår, rød idag og 4. bedsteVilya: gul igår, blå idag Asta: lilla og 3. bedste Kennel løwchens Bobo: BIR, og bedste løve i DKK Ham der Bobo blev BIR både i går og i dag - og med i dag var "Årets löwchen i DKK"-titlen hjemme for 3. år i streg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Og hvis ret skal være ret - så blev Lea ikke 4. bedste, men 4. vinder i hendes klasse Kun de to bedste findes - som henholdsvis BIR og BIM og det var vi absolut ikke i nærheden af Vilyaen havde en super dag i dag - hendes bedømmelse var ikke god, men hun var glad og fin i ringen og fik vist hendes super bevægelser - dejligt, dejligt! Kimmi var med som pauseklovn og selskabspapegøje.... det klarede hun fint Vi fik dog også trænet en del fri ved fod og sit, stå og dæk under gang mellem ringene, mens jeg ventede på, at Lea skulle ind. Hun nyyyyder at få lov at træne sådan nogle steder - det er SÅ sjovt at se, hvordan hun koncentrerer sig ekstra meget, når der er lidt forstyrrelser omkring hende. Nu er jeg en lillebitte smule træt blev lidt sent før jeg kom i seng i går Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Nelson var ikke meldt til, men jeg var afsted lørdag for at kigge. Hende jeg fulgtes med lokkede mig i ringen med hendes franske bulldog (som dog kun fik gult bånd ). Fik heldigvis set lidt engelske bulldogger og snakket med flere bekendte. Så en dejlig (og lang) dag. Mødte dog ingen fra HF, men jeg kiggede heller ikke så grundigt. Og jeg manglede jo mit kendetegn (den lille rotunde hundedreng), så I kunne jo nok heller ikke kende mig. Tillykke til jer andre med resultaterne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Nelson var ikke meldt til, men jeg var afsted lørdag for at kigge. Hende jeg fulgtes med lokkede mig i ringen med hendes franske bulldog (som dog kun fik gult bånd ). Fik heldigvis set lidt engelske bulldogger og snakket med flere bekendte. Så en dejlig (og lang) dag. Mødte dog ingen fra HF, men jeg kiggede heller ikke så grundigt. Og jeg manglede jo mit kendetegn (den lille rotunde hundedreng), så I kunne jo nok heller ikke kende mig. Tillykke til jer andre med resultaterne. Hvorfor så vi dig ikke. Vi (mest Lisbeth) var både med de engelske og de franske. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret November 7, 2010 Rapporter Share Besvaret November 7, 2010 Hvorfor så vi dig ikke. Vi (mest Lisbeth) var både med de engelske og de franske. Ja, det var lidt mærkeligt :hmm:Var nemlig også kun ved de to ringe. Kom kl 9 og kørte hjem kl 13... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts