Hop til indhold

DKK Herning 6. og 7. november '10

Gæst
 Share

Recommended Posts

• Svar 392
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst lillefod
Ret skal være ret ^^

...og vældig smart at man ikke selv behøver rette, ik!? :cool:

Og hvis ret skal være ret - så blev Lea ikke 4. bedste, men 4. vinder i hendes klasse :mrgreen: Kun de to bedste findes - som henholdsvis BIR og BIM og det var vi absolut ikke i nærheden af :mrgreen:

Nemli! Der var så også kun 4 i åben klasse, men op i nummeren med det.. Vi behøver heldigvis aldrig mere at udstille nu. :banan:

Nu skal der bare vold-avles når vi er færdige med at hvile på lauerbærerne fra weekendens resultater - VG 4. i Herning OG Kredsmester i BpB :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

...og vældig smart at man ikke selv behøver rette, ik!? :cool:

Nemli! Der var så også kun 4 i åben klasse, men op i nummeren med det.. Vi behøver heldigvis aldrig mere at udstille nu. :banan:

Nu skal der bare vold-avles når vi er færdige med at hvile på lauerbærerne fra weekendens resultater - VG 4. i Herning OG Kredsmester i BpB :mrgreen:

Tillykke :5up: godt hun nåede at blive "omkodet" inden du kørte med hende tilbage til Skive :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracie måtte til min store overraskelse nøjes med et gult bånd i dag, mod et lilla sidst. Jeg synes ellers vores fremvisning i dag var meget mere sikker og koncenteret. Men dommeren mente bl.a. hun var overbygget og bevægede sig med korte og ineffektive bevægelser.

Så hun var vist ikke lige hans type, og jeg der ikke rigtig ved hvordan en velbygget aussie skal se ud, kan ikke finde ud af om hun hund er rigtig eller forkert sat sammen, når bedømmelserne tilsyneladende er så personlige, men vi skal helt sikkert ikke slutte på bunden, så vi prøver igen til februar.

Ellers havde vi en dejlig dag. Gracie var glad og følte sig godt tilpas i ringen, og opførste sig i det hele taget pænt, så jeg er alligevel stolt af hende.:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Tillykke :5up: godt hun nåede at blive "omkodet" inden du kørte med hende tilbage til Skive :blink:

Det blev hun så heller ikke helt... Det er dyrt, når hun dækker i sit under gang :engel::mrgreen:

Tror faktisk hun kunne have lavet samlet "Fortrinlig". Men hva, vi bankede de andre. :lol:

Måske det også bare var fint nok, weekendens program taget i betragtning :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det blev hun så heller ikke helt... Det er dyrt, når hun dækker i sit under gang :engel::mrgreen:

Tror faktisk hun kunne have lavet samlet "Fortrinlig". Men hva, vi bankede de andre. :lol:

Måske det også bare var fint nok, weekendens program taget i betragtning :blink:

Jeg tror du skal være mægtigt tilfreds - hun havde tilbragt hele formiddagen i en proppet udstillingshal OG opført sig aldeles eksemplarisk.... og når man så lige skal være prøvefigurant inden man skal stille til prøve... så er der bare ikke helt den samme koncentration og fokus som hvis man havde brugt hele formiddagen på at forberede sig og hunden havde haft ro i bilen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Stort tillykke til dem der har vundet diverse ting og sager :klap:.

Jeg var dernede i dag og var positivt overrasket - det var lige lidt større end hvad jeg havde håbet på og jeg fik slæbt en masse smagsprøver og en lille legeting . Fik prøver fra Arion, Tholo og Pedigree og en masse blade fra vi med hund og Hunden. - Samt en kalender med smukke Aslan i :lun:.

Jeg havde ellers svoret at jeg ikke måtte købe noget til hvalpen før den var født...men kunne simpelthen ikke dy mig !

Det er sådan en..øhm..grøn vaskebjørn med en almindelig sodavands-plastik flaske indeni (som er mast lidt så den knitre godt) og et piv i nakken og lange "haler". Tror den er rigtig dejlig at bide i med hvalpebisser :genert:

Så fik jeg snakket med "kennel-mor" fra Wild and Wicked - hun virker bare rigtig sød og det var rart lige at hilse på hende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter fik Excellent og blev bedste junior i racen!:banan:

Røg videre, og tabte til 6 championhanner.

Meget logisk når man kommer med en fuldstændig utrænet junior, som aldrig havde set en ring før!! :mrgreen:

Tak for en god weekend til alle:-D

Men han var den allersmukkeste Jr. OG den smukkeste han der IKKE PESSEDE I MIN TASKE!!!!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget logisk når man kommer med en fuldstændig utrænet junior, som aldrig havde set en ring før!! :mrgreen:

Wauw - totalt sejt :banan:

Stort tillykke med den fine debut :klap2::klap2::klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups, han blev nr. 6, han tabte til 5 championhanner:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var jo ikke med til udstilling, men det var underholdende at se på - og især at se årets hund (lydighed).

Otto var med og sikken en fest! Han fik snakket med en masse mærkeligt udseende hunde, fik en anelse (yderst velfortjent) skæld ud af Vilya, gled i en sjat tis på gulvet (et ømt syn), spiste cirka en milliard bøfstænger, hentede mindst 10 nye stykker legetøj på eget initiativ (fordi dem han har tygget i i to minutter ikke er ligeså sjove) og slikkede næsebor rene på mindst 10 fremmede personer i timen. Ergo - Otto har haft en hård, hård weekend og snorkbobler netop nu. Det var en fornøjelse at være i Herning i weekenden!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu siger du fantastiske ... jeg indrømmer, jeg ikke var pesse-imponeret :genert:

I foråret havde jeg besøg af en lidt ældre dame (hende der har købt Romantic Silver....). Vi plejer at mødes hjemme hos hende, men denne gang kom de hjem til mig. Silver var selvfølgelig med, og pludselig var der en ny hanhund på matriklen.... så det første Luffe gjorde var at gå hen og tisse i damens håndtaske :oops::genert:

- Det har jeg aldrig set ham gøre før, - han tisser normalt aldrig indenfor herhjemme (kun i Østervrå :???:)

Det var pænt pinligt... tasken sådan en dyr lædertaske, og den blev sjask våd :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Tillykke med Dexter! :klap2:

Hvordan gik det med lille Zorro?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var jo ikke med til udstilling, men det var underholdende at se på - og især at se årets hund (lydighed).

Otto var med og sikken en fest! Han fik snakket med en masse mærkeligt udseende hunde, fik en anelse (yderst velfortjent) skæld ud af Vilya, gled i en sjat tis på gulvet (et ømt syn), spiste cirka en milliard bøfstænger, hentede mindst 10 nye stykker legetøj på eget initiativ (fordi dem han har tygget i i to minutter ikke er ligeså sjove) og slikkede næsebor rene på mindst 10 fremmede personer i timen. Ergo - Otto har haft en hård, hård weekend og snorkbobler netop nu. Det var en fornøjelse at være i Herning i weekenden!!

Jeg skulle hilse fra Livsen og sige tak for anbefalingen af legetøjet - det er et stort hit :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Gracie måtte til min store overraskelse nøjes med et gult bånd i dag, mod et lilla sidst. Jeg synes ellers vores fremvisning i dag var meget mere sikker og koncenteret. Men dommeren mente bl.a. hun var overbygget og bevægede sig med korte og ineffektive bevægelser.

Så hun var vist ikke lige hans type, og jeg der ikke rigtig ved hvordan en velbygget aussie skal se ud, kan ikke finde ud af om hun hund er rigtig eller forkert sat sammen, når bedømmelserne tilsyneladende er så personlige, men vi skal helt sikkert ikke slutte på bunden, så vi prøver igen til februar.

Ellers havde vi en dejlig dag. Gracie var glad og følte sig godt tilpas i ringen, og opførste sig i det hele taget pænt, så jeg er alligevel stolt af hende.:hjerte:

Den udstllings verden er altså underlig hvid du spørger mig:mrgreen:

Gracie er gude smuk:lun: og dejligt at høre at i trods alt havde en super god dag, og at hun opførte sig pænt. Kam forestille mig at der sker en masse til en udstilling;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle hilse fra Livsen og sige tak for anbefalingen af legetøjet - det er et stort hit :mrgreen:

Det var godt, at det faldt i god jord;-) Det skulle det jo også helst!

Der er ikke noget bedre end at komme hjem med nyt legetøj til sin hund. Det er næsten ligeså godt som at købe nyt tøj til sig selv :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites