Ida_Asta Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Yes yes, selvfølgelig aner ikke hvornår jeg er der, hvad jeg skal og hvem jeg skal se.. Men skal møde med Amocca - hun har kage ^^ Tak Det lyder fint med mig.. Og man skulle da være et skarn, hvis ikke man kunne spise lidt kage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Hvornår skal Lea og Vilya på? Dem vil jeg gerne se Håber bestemt at Lea skal på rimelig tidligt lørdag, eftersom hun også er tilmeldt prøve i Skive :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Håber bestemt at Lea skal på rimelig tidligt lørdag, eftersom hun også er tilmeldt prøve i Skive :blink: Hvad er rimelig tidligt? Regner med at være i Herning omkring kl. 10... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Hvad er rimelig tidligt? Regner med at være i Herning omkring kl. 10... Det skulle du nok kunne nå. Mener det er 8.45 der skydes og så starter de med hannerne kl. 9.00 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Det skulle du nok kunne nå. Mener det er 8.45 der skydes og så starter de med hannerne kl. 9.00 Super.. Hvilken hal er det i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Super.. Hvilken hal er det i? Ring 37 - Hal H Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Kommer ski da an på om man ska ryge... :blink: Nææ - jeg holder mange rygepauser, netop for at køle ned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 held og lykke til alle jer der skal på i morgen! :5up: jeg har lige lørdag til at blive endnu mere nervøs i Et lille tillægsspørgsmål hvordan er mulighederne for at købe noget spiseligt i hallerne? (til os 2 benede ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Jeg har en lidt underlig anmodning................... Jeg har jo stadig ikke fået kalenderen fra best friend, så ved ikke hvilken måned aslan er, og jeg er altså nysgerrig...... Så er der ikke en der gider gå hen til best friend standen og kigge i deres kalender og se hvilken måned han er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Jeg har en lidt underlig anmodning................... Jeg har jo stadig ikke fået kalenderen fra best friend, så ved ikke hvilken måned aslan er, og jeg er altså nysgerrig...... Så er der ikke en der gider gå hen til best friend standen og kigge i deres kalender og se hvilken måned han er? hehe hvis ikke du når at få svar inden søndag så skal jeg gerne tjekke det for dig jeg havde da planer om at hente et gratis eksemplar så aslan skal hænge på min væg en hel måned næste år 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 held og lykke til alle jer der skal på i morgen! :5up: jeg har lige lørdag til at blive endnu mere nervøs i Et lille tillægsspørgsmål hvordan er mulighederne for at købe noget spiseligt i hallerne? (til os 2 benede ) Der plejer at være masser af muligheder - ofte er der dog kø, priserne er høje og jeg syntes ikke kvaliteten er ikke noget man råber hurra for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Så blev Pasta'en tilmeldt lørdag, så må vi jo se om det er mig selv eller Olen der stiller hende. Håber vi kommer derfra med noget andet end gult ellers strejker jeg vist over alt det her udstillings noget! Ihhh... Skal vise manden stabyerne - Så sæt lige et tydeligt HF skilt på et eller andet sted, så jeg kan få set den smukke pasta hund Vi har nemlig meeeeeget svært ved at vælge den næste race og stabyen er en af de racer der kunne være en mulighed :5up: Og mon ikke du kan fortælle en ting eller to om racen Og render jeg ikke i jer, så held og lykke!! (og selv. også held og lykke til alle andre der skal udstille) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 puuuh så er jason endelig blevet vasket og fønnet - det kan godt være jeg ikke skal udstille, men gider IKKE lægge øre til kommentarer om at min hund er fejlfarvet igen - ok sidste år havde vi også trænet i en grusgrav, så hans ben var pænt gule :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 puuuh så er jason endelig blevet vasket og fønnet - det kan godt være jeg ikke skal udstille, men gider IKKE lægge øre til kommentarer om at min hund er fejlfarvet igen - ok sidste år havde vi også trænet i en grusgrav, så hans ben var pænt gule :stupid: Uhh, håber vi ser jason Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Uhh, håber vi ser jason Jeg kommer i hvert fal til at opholde mig omkring løvelejren (selvom løver ikke bryder sig om jason:roll:) - jeg er nemlig sådan én der hager mig fast til gruppen uden at spørge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Jeg kommer i hvert fal til at opholde mig omkring løvelejren (selvom løver ikke bryder sig om jason:roll:) - jeg er nemlig sådan én der hager mig fast til gruppen uden at spørge Har hørt noget om, at det er fordi løvelejren altid har kage, at folk hager sig fast:slem: Så har Dexter fået en ordentlig vask og blevet føntørret grundigt:mrgreen: Han er gået totalt kold nu. Tænk at jeg dog kunne være så ond ved ham:stupid: Men han er flot og næsten klar til i morgen:klap: Eller rettere han er.. Jeg er ikke endnu! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 Har hørt noget om, at det er fordi løvelejren altid har kage, at folk hager sig fast:slem: Så har Dexter fået en ordentlig vask og blevet føntørret grundigt:mrgreen: Han er gået totalt kold nu. Tænk at jeg dog kunne være så ond ved ham:stupid: Men han er flot og næsten klar til i morgen:klap: Eller rettere han er.. Jeg er ikke endnu! arh det skal nok gå godt - og ellers er der KAGE og det kurerer mange ting Jeg tænker også at jeg "kommer til" at parkere min transporttaske ved løvelejren (gider ikke slæbe den rundt hele dagen ) når jeg skal rundt og sige hej til alle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 arh det skal nok gå godt - og ellers er der KAGE og det kurerer mange ting Jeg tænker også at jeg "kommer til" at parkere min transporttaske ved løvelejren (gider ikke slæbe den rundt hele dagen ) når jeg skal rundt og sige hej til alle Arh.. det er ikke fordi jeg er nervøs. Det er mere fordi jeg mangler at lave glasur til kagen, pakke levergodbidder, pakke tasker, rydde op efter mig i køkkenet mm.. Så jeg skal vist til at tage aftenens sidste ryk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Ihhh... Skal vise manden stabyerne - Så sæt lige et tydeligt HF skilt på et eller andet sted, så jeg kan få set den smukke pasta hund Vi har nemlig meeeeeget svært ved at vælge den næste race og stabyen er en af de racer der kunne være en mulighed :5up: Og mon ikke du kan fortælle en ting eller to om racen Og render jeg ikke i jer, så held og lykke!! (og selv. også held og lykke til alle andre der skal udstille) Jeg tror jeg er nem at finde sans HF skilt tænker jeg. Bare kig efter hende med den store mave og langbenede Staby, dem må der være et begrænset antal af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Jeg tror jeg er nem at finde sans HF skilt tænker jeg. Bare kig efter hende med den store mave og langbenede Staby, dem må der være et begrænset antal af Haha - Ja, det må jo være temmelig synligt nu, at der er baby på vej Den havde jeg ikke lige tænkt på Ser lige om vi ikke kan nå at hilse på jer, uden at forstyrre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Har hørt noget om, at det er fordi løvelejren altid har kage, at folk hager sig fast:slem: Så har Dexter fået en ordentlig vask og blevet føntørret grundigt:mrgreen: Han er gået totalt kold nu. Tænk at jeg dog kunne være så ond ved ham:stupid: Men han er flot og næsten klar til i morgen:klap: Eller rettere han er.. Jeg er ikke endnu! :5up: og fordi både hunde og ejere er søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Ihhh..... Vi blev sgu' ikke meget klogere på hvilken race den næste hund skal være. Men heldigvis rendte vi i både Asta og Vilya - Og de hjalp mig begge to rigtig godt på vej, til at få manden overbevist om at stabyer og border collier skal stå øverst på listen :lun: NØJ hvor er de bare skønne begge to! Vilya anede jeg ikke, var en HF hund. Men da jeg gik forbi hende, så kiggede hun op på mig, med det helt fantastiske blik hun har og som den første af alle hundene derinde, så MÅTTE jeg bare nusse hende Det var helt umuligt at gå forbi med de øjne, den hund kan sende :hjerte: Fandt så ud af hvem hun var og blev helt befippet Pudsigt, det lige var hende, af alle hundene derinde jeg faldt pladask for Manden var fuldstændig skudt i Asta og var parat til at tage hende med hjem, med det samme - Sjovt, for før vi mødte Asta, var han ikke særlig vild med stabyerne :hmm: Men selvom Asta ikke gad snakke, så var han fuldstændig forelsket i hende alligevel Og så nægter han stadig at tro på, at Asta's mor er gravid Men deeeejlig dag - Nu har vi endnu flere racer vi skal have læst på, for den hvide hyrdehund er pludselig også rykket rigtig godt op ad listen :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Jeg har en lidt underlig anmodning................... Jeg har jo stadig ikke fået kalenderen fra best friend, så ved ikke hvilken måned aslan er, og jeg er altså nysgerrig...... Så er der ikke en der gider gå hen til best friend standen og kigge i deres kalender og se hvilken måned han er? Han er april:-D 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Qde Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Hvad kl varer det til i morgen?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 6, 2010 Rapporter Share Besvaret November 6, 2010 Hvad kl varer det til i morgen?? bedømmelserne i store ring starter kl 15 og de tager vel et par timer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts