Freudika Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Tak, det bliver så kun til vaccinationspapirer, for har ikke fået Duffys stamtavle endnu... Den er sikkert også unødvendig - eftersom man også må have blandingshunde med ind kommer jeg jo lige til at tænke på ... Men det ville da være dejligt om den dersens stamtavleklub efterhånden fik taget sig sammen :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Tak, det bliver så kun til vaccinationspapirer, for har ikke fået Duffys stamtavle endnu... Jeg tror også kun stamtavlen er nødvendig hvis du udstiller Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Hmmm! okay... Overvejer at give Tilde et halstørklæde på, som jeg skriver HF på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Hvis i ser en aussie, en lövchen og en labrador sammen så kan i vist roligt sige hej, tror ikke der er så mange andre grupper med samme sammensætning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Det er også ret simpelt i løvelejeren ... der, hvor der er mest kage og mad og flest løver - det det er den rigtige løve-lejr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Hvis i ser en aussie, en lövchen og en labrador sammen så kan i vist roligt sige hej, tror ikke der er så mange andre grupper med samme sammensætning ...... Jeg er ikke hundred på hvordan en lövchen ser ud i virkeligheden ... tror min nabo har en... men er VIRKELIG i tvivl.... Nå men hvis i ser en Cavalier gå rundt med en ejer med et galt kamera foran øjnene... og cavaen måske har et tørklæde på der står HF HUND på... så prik lige ik?.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Jeg stemmer for at Hf'ere skal ha HF stående syynligt Jeg regner med at have min HF-mulepose med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Det er også ret simpelt i løvelejeren ... der, hvor der er mest kage og mad og flest løver - det det er den rigtige løve-lejr Er i der også lørdag? Satser jeg li'ssom på :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Er i der også lørdag? Satser jeg li'ssom på :slem: Lørdag OG Søndag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Lørdag OG Søndag Søndag er ligemeget - der e rjeg der ikke Men vi ses helt klart lørdag så - så ser i om i kan komme af med mig igen!:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Jeg har forøvrigt aldrig sat min fod på en udstilling før... hvor finder man løve lejre henne? :hmm: og næsten vigtigere hvor er cava'erne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 ...... Jeg er ikke hundred på hvordan en lövchen ser ud i virkeligheden ... tror min nabo har en... men er VIRKELIG i tvivl.... Nå men hvis i ser en Cavalier gå rundt med en ejer med et galt kamera foran øjnene... og cavaen måske har et tørklæde på der står HF HUND på... så prik lige ik?.. Haha, skal nok lige prikke, hvis jeg spotter dig Du kan se billeder af Duffy på min profil, tror hun er rimelig genkendelig fra de andre løver på udstillingen, for hun er nemlig ikke løveklippet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Haha, skal nok lige prikke, hvis jeg spotter dig Du kan se billeder af Duffy på min profil, tror hun er rimelig genkendelig fra de andre løver på udstillingen, for hun er nemlig ikke løveklippet :blink: Se der kommer problemet!.. Det er min nabos heller ikke :hmm: kan jeg lokke dig til at sidebillede af en ikke løveklippet løve? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Se der kommer problemet!.. Det er min nabos heller ikke :hmm: kan jeg lokke dig til at sidebillede af en ikke løveklippet løve? Mener du et billede af en løveklippet og et billede af en ikke løveklippet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Mener du et billede af en løveklippet og et billede af en ikke løveklippet? Mente af en ikke klippet ... De er ikke særlig høje vel? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Jeg har forøvrigt aldrig sat min fod på en udstilling før... hvor finder man løve lejre henne? :hmm: og næsten vigtigere hvor er cava'erne Løverne er i ring 20 lørdag og ring 35 søndag - og skal vist på over middag begge dage. cava-dimserne finder du i ring C11 lørdag og C3 søndag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 (rettet) Mente af en ikke klippet ... De er ikke særlig høje vel? :hmm: Jo altså højden er det samme, men det kan godt snyde og se sådan ud fordi de klippede ser mere langbenet ud.. Hvis du ser billederne af Duffy er også stadig en hvalp.. Finder lige nogle flere billeder til dig, øjeblik... Edit: prøv at tjekke de her profilers billedealbums: http://www.hunde-forum.dk/members/4847-albums2077.html og http://www.hunde-forum.dk/members/968-albums670.html Redigeret November 3, 2010 af Findus Tilføjelse :) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Løverne er i ring 20 lørdag og ring 35 søndag - og skal vist på over middag begge dage. cava-dimserne finder du i ring C11 lørdag og C3 søndag :banan: Så når jeg at se løver ihvertfal :slem: Står folk så rundt om de der ringe eller?..... nej det der lød jo overhovedet ikk nybegynder agtigt vel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 :banan: Så når jeg at se løver ihvertfal :slem: Står folk så rundt om de der ringe eller?..... nej det der lød jo overhovedet ikk nybegynder agtigt vel Ringene er forøvrigt firkantede - og folk samler sig i små grupper udenom ringene, nogle står bare, mens andre har kage og stole og masser af bure med og ligner nogle der er på camping :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Jeg tror også kun stamtavlen er nødvendig hvis du udstiller Ikke engang der behøver du at have stamtavlen med - man tilmelder jo via hundeweb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Ringene er forøvrigt firkantede - og folk samler sig i små grupper udenom ringene, nogle står bare, mens andre har kage og stole og masser af bure med og ligner nogle der er på camping :klap: Taak :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Mente af en ikke klippet ... De er ikke særlig høje vel? :hmm: Haha, nu tror jeg at jeg fatter hvad du mente med højden :stupid: Nej, Löwchen er ikke så høje, fra 26-32 cm høje Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Er der ingen lydighed? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Ringene er forøvrigt firkantede - og folk samler sig i små grupper udenom ringene, nogle står bare, mens andre har kage og stole og masser af bure med og ligner nogle der er på camping :klap: Campingfolket: det er løvelejeren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret November 3, 2010 Rapporter Share Besvaret November 3, 2010 Haha, nu tror jeg at jeg fatter hvad du mente med højden :stupid: Nej, Löwchen er ikke så høje, fra 26-32 cm høje Du forstod hvad jeg mente Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts