Hop til indhold

Børnegitter/hundegitter

Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jeg skal bruge et børnegitter.:genert:

Hvis det bliver aktuelt at vi skal have Freyas far hjem, så skal vi kunne skille dem ad når Freya er i løbetid.

Gitteret SKAL være til at montere UDEN skruer.!.. Mine forældre vil nemlig ikke have huller i karm og væg, hvilket egentlig er forståeligt nok... det skal jo også kun være oppe når Freya er i løbetid.

Jeg har kigget på det fra IKEA men det er for lavt:evil:... så jeg søger er gitter på min. 90cm i højden.

Håber sådan at i kan hjælpe!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du skal holde en han hund væk fra en tæve i løbetid, skal du nok ud i en af stål på 180 :mrgreen:

;-) Kan jeg fornemme hvad vej vinden blæser :blink: FAMILIE forøgelse :lol:

Nej nu skal jeg nok være sød, vi har også overvejet et børnegitter til åbningen vi har ved entreen, det er ikke alle der er lige begejstret for en ( til tider voldsom) velkomst af 3 lapp'er, men vi skal have en meget bred en.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg har denne, og jeg elsker den! :-D

Nielsens Univers

Jeg havde nogle tyske hvalpekøbere, som var så facineret af den, at de tog billeder af den, så de selv kunne få fat i sådan en :mrgreen:

Den er perfekt!!!.. men jeg kan se at de ikke forhandler den mere, men henviser til østrand... men jeg kan ikke finde den på deres hjemmeside.. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er perfekt!!!.. men jeg kan se at de ikke forhandler den mere, men henviser til østrand... men jeg kan ikke finde den på deres hjemmeside.. :cry:

Hmm :hmm: Mon ikke du kan kontakte Østrand?

Og ellers så mener jeg faktisk at mine tyskehvalpekøbere fin fat i den, i en stor dyrehandel/supermarkede ting i Jylland, men jeg kan ikke lige huske hvor :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det gitter, som kan købes hos Østrand - det kan desværre ikke ses på deres hjemmeside, men det er denne model: Bettacare Ltd Child & Pet Gate

Det er højere end et normalt børnegitter, nemt at sætte op (uden skruer ;-)), og er nemt at åbne/lukke hvis man kun har en hånd fri :5up:

Men du kan evt. kontakte dem for mere info www.ostrand.dk ;-)

Jeg gav 600 kr. for mit

Link til indlæg
Del på andre sites