DaniellaJ Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Nu vil De luxe altså gerne møde nogle af de lækre hunde fra HF . Så han har spurgt om der er nogle der kan ses til noget træf et sted i stor kbh. De luxe er 16 uger, og kan med alle hunde. Store, små, gamle som unge :blink:. Godt nok er han meget legesyg og elsker fangeleg :slem:.. Hvem er friske? For så kan vi da finde en dato :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Gizmo og jeg er altid frisk på et træf hvis datoen passer Ved ikke om du her set det, men der er også træf d. 16. okt. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 BlackGSD skrev: Gizmo og jeg er altid frisk på et træf hvis datoen passer Ved ikke om du her set det, men der er også træf d. 16. okt. :blink: Jo har set det . Men skal holde kærestens fødselsdag den dag. Så han er nok ikke så glad, hvis De luxe og mig lige smutter midt i det hele . Hvor henne bor du henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 DaniellaJ skrev: Jo har set det .Men skal holde kærestens fødselsdag den dag. Så han er nok ikke så glad, hvis De luxe og mig lige smutter midt i det hele . Hvor henne bor du henne? Det opdager han da aldrig :blink: Jeg bor i Allerød - så vi kan sagtens finde på noget med De Luxe og Gizmo en dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 BlackGSD skrev: Det opdager han da aldrig :blink: Jeg bor i Allerød - så vi kan sagtens finde på noget med De Luxe og Gizmo en dag Hahaha nej det gør han sikkert ikke . Han opdagede ikke at vi smuttede ud på tur i lørdags, han troede bare jeg var ude at skide sagde han :stupid:. Ihh det vil De luxe rigtig gerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Kan se på din profil, at du bor i Måløv... Det er jo ikke særlig langt fra mig, og jeg kører gerne, har bil og alt det der. Og kan også have både dig og De Luxe med i bilen, hvis du vil med til træf en dag, men ikke selv har transport mulighed :blink: FOX og jeg snakkede faktisk om, at arrangere et træf i Ishøj her i efteråret... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 BlackGSD skrev: Kan se på din profil, at du bor i Måløv... Det er jo ikke særlig langt fra mig, og jeg kører gerne, har bil og alt det der. Og kan også have både dig og De Luxe med i bilen, hvis du vil med til træf en dag, men ikke selv har transport mulighed :blink: FOX og jeg snakkede faktisk om, at arrangere et træf i Ishøj her i efteråret... Årh hvor er du sød, det må du da meget gerne, da vi ikke har bil , hvis vi kan den dato i finder ud af, vil vi meget gerne med . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 og jeg har lige svaret Black-Sussi om en weekend midt i november på Ishøj strand ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 FOX skrev: og jeg har lige svaret Black-Sussi om en weekend midt i november på Ishøj strand ?? Uhhh strand, det lyder spændende .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Ishøj Strand Park er nemlig super til træf Og det var simpelthen så hyggeligt sidst :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 FOX skrev: og jeg har lige svaret Black-Sussi om en weekend midt i november på Ishøj strand ?? Os mig, os mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Strandtur Ishøj Strand :banan::banan::banan: Har I fundet en dato?? Og præcis hvor mødes vi?? Mille elsker vand :5up::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Vi er på til træf også! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Vi kommer også gerne med på strandtur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Jeg laver lige en ny tråd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts