Gæst Buddha Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Sikke vi kan ting herhjemme - i dag fik vi BÅDE neje/playbow (7 eller 8 gange) & bakke mens han var på plads Vi dyrker en usammenhængende blanding af hva-ka-du og lokning med godbidden, bakke var lokning men neje kom af sig selv først Ellers kom vi både igennem slikke sig om munden, gi pote, kysse (mange gange), dutte, på plads, dæk, sæt dig og så bakke. DYGTIG Motor! (Nu sover han tungt ). [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Hvor er I gode :klap: Men der er da godt nok ikke meget plads at træne på, I skal da ikke bakke meget mere end 4 skridt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Han tigger da bare om, at komme ud at hyrde igen :slem: :blink: :5up: Dygtige Motor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Hvor er I gode :klap: Men der er da godt nok ikke meget plads at træne på, I skal da ikke bakke meget mere end 4 skridt :blink: He der var lige for koldt og mørkt udenfor. Gode er, at han jo ikke sådan lige kan fejle på så lidt plads Han tigger da bare om, at komme ud at hyrde igen :slem: :blink: :5up: Dygtige Motor Hehe ja garanteret! Hey gø og løbe - og så noget der lugter godt af dyr, all the best Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Hvor er I gode :klap: Men der er da godt nok ikke meget plads at træne på, I skal da ikke bakke meget mere end 4 skridt :blink: Lidt har også ret, eller nowet:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Ja og læg lige mærke til at han skam også greb nummer 2 godbid til sidst Han er ellers jævnt elendig til det gribe-noget der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 He der var lige for koldt og mørkt udenfor. Gode er, at han jo ikke sådan lige kan fejle på så lidt plads Nej, det er svært at komme til at bakke skævt på så lidt plads :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Nej, det er svært at komme til at bakke skævt på så lidt plads :blink: Kan være jeg skal leje båden ud til alle dem som vil øve bakke. Der er op til 15-20 hundeskridt baglæns udendørs, på ganske lidt plads (der er så bare ikke plads til en hundeejer ved siden af) :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Nej, det er da godt nok ikke meget plads, hehe! Men dygti' Motor da! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Nej, det er da godt nok ikke meget plads, hehe! Men dygti' Motor da! Ja og det er derfor jeg ikke må få en hund mere før vi har bygget hus på I gnider salt i mit længsels-sår (det sår som også godt ved at jeg helst vil vente 1 år, men altså ). Ja han er døøøgtig :hjerte: Det er allerførste gang vi har prøvet bakke, jeg er pavestolt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Ja og det er derfor jeg ikke må få en hund mere før vi har bygget hus på I gnider salt i mit længsels-sår (det sår som også godt ved at jeg helst vil vente 1 år, men altså ). Ja han er døøøgtig :hjerte: Det er allerførste gang vi har prøvet bakke, jeg er pavestolt! Det kan jeg søreme godt forstå, det lærte han da lige med det samme :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Ja og det er derfor jeg ikke må få en hund mere før vi har bygget hus på I gnider salt i mit længsels-sår (det sår som også godt ved at jeg helst vil vente 1 år, men altså ). Ja han er døøøgtig :hjerte: Det er allerførste gang vi har prøvet bakke, jeg er pavestolt! Hold da ferie, og aller første gnag?! Så er I da bare FOR seje, altså! Og undskylder ydmygst for sår-gnidning :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Hvor er i goe' :5up: - det er faktisk ret svært at lave den øvelse. Jeg har tonset med den i laaaang tid - hun kan godt bakke i plads , men hendes numse går ud af efter bare et skridt. Du er godt på vej med en øvet/champion ( kan ikke huske hvilken klasse den er i) øvelse i rally :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Hvor er i goe' :5up: - det er faktisk ret svært at lave den øvelse. Jeg har tonset med den i laaaang tid - hun kan godt bakke i plads , men hendes numse går ud af efter bare et skridt. Du er godt på vej med en øvet/champion ( kan ikke huske hvilken klasse den er i) øvelse i rally :klap: Karla gør nøjagtig det samme... men det er begyndt at ligne noget efter vi træner op af en mur Hun elsker dog at bakke så voldsomt meget, at jeg skal passe MEGET på mine hænder når jeg går med hende i plads, for ellers så fræser hun baglæns :lol: Og til Buddha - hvor er han lækker og dygtig din lille trickshund :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Hvor er i goe' :5up: - det er faktisk ret svært at lave den øvelse. Jeg har tonset med den i laaaang tid - hun kan godt bakke i plads , men hendes numse går ud af efter bare et skridt. Du er godt på vej med en øvet/champion ( kan ikke huske hvilken klasse den er i) øvelse i rally :klap: Et lille hint, lær hende at bakke op på en genstand (f.eks. en madras eller flad pude), på denne måde får hun indøvet at bakke lige fordi der er et bestemt mål hun skal ramme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Et lille hint, lær hende at bakke op på en genstand (f.eks. en madras eller flad pude), på denne måde får hun indøvet at bakke lige fordi der er et bestemt mål hun skal ramme. Det må jeg da prøve, tak Lonny :5up: Jeg har prøvet det med at bakke op af en hæk, bænk ol. og så går det super fint, men når jeg går længere ud så svipper måsen også ud. Jeg tror det er fordi jeg har trådt hende over poterne engang, så tør hun ikke at gå så tæt på mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Det må jeg da prøve, tak Lonny :5up: Jeg har prøvet det med at bakke op af en hæk, bænk ol. og så går det super fint, men når jeg går længere ud så svipper måsen også ud. Jeg tror det er fordi jeg har trådt hende over poterne engang, så tør hun ikke at gå så tæt på mig Luna kunne ikke engang bakke lige ved siden af noget, hun forsøgte altid at få røven væk fra det vi bakkede langs, og derfor fik jeg dette råd på Canis en anden ting du kan gøre for at indlære hende at bakke lige er, at sætte hende op på en platform hvor der ikke er plads til at bakke skævt (f.eks. en bænk, en aflang kasse eller lignende). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Luna kunne ikke engang bakke lige ved siden af noget, hun forsøgte altid at få røven væk fra det vi bakkede langs, og derfor fik jeg dette råd på Canis en anden ting du kan gøre for at indlære hende at bakke lige er, at sætte hende op på en platform hvor der ikke er plads til at bakke skævt (f.eks. en bænk, en aflang kasse eller lignende). Super Lonny - det vælter bare ud af dig med gode ideer, tak :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts