Gæst freya3010 Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Ja hvem tager turen til Kassel i tyskerland i år?? Vi gør endnu engang og håber på de to sidste certer, så Freya kan tilføje Tysk Champion til sit navn.:banan: Vil lige fortælle at der kun er to værelser tilbage på best western Kassel, hvis det skulle have interesse... det er et godt hundevenligt hotel/motel.:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Ja hvem tager turen til Kassel i tyskerland i år?? Vi gør endnu engang og håber på de to sidste certer, så Freya kan tilføje Tysk Champion til sit navn.:banan: Vil lige fortælle at der kun er to værelser tilbage på best western Kassel, hvis det skulle have interesse... det er et godt hundevenligt hotel/motel.:klap: Det gør jeg -Hmmm, Best western Kassel... er det det med den varme radiator??? -Vi skal jo have noget at varme gløgg'en på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Det var hotellet med den varme radiator -hotelzimmer nu gebucht! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 hahaha... jammen tak for tippet med gløggen:lol:... Jeg er bare glad for at jeg nåede at booke et værelse på best western i år... sidste år boede vi inde midt i centrum på et hotel uden minibar:evil: (til at opbare alle gufferne i:lol:) og unden parkeringsplads... så vi brugte hver dag ca. 1 time på at køre rundt og lede efter en parkeringsplads:evil:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Det var hotellet med den varme radiator -hotelzimmer nu gebucht! Troede bestemt det var Etap eller Ibis der havde varm radiator?!? Skal nok medbringe dybkoger eller lignende i år. Hvis du bare har styr på rosinerne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Troede bestemt det var Etap eller Ibis der havde varm radiator?!? Skal nok medbringe dybkoger eller lignende i år. Hvis du bare har styr på rosinerne... Nope, googlede billederne og kort og det ligner mistænkeligt meget det vi boede på for 2 år siden Rosiner og smuttede mandler.... Oh, Kassel bli'r funny-fun :banan: (note to self... husk at melde til i år) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Nope, googlede billederne og kort og det ligner mistænkeligt meget det vi boede på for 2 år siden Rosiner og smuttede mandler.... Oh, Kassel bli'r funny-fun :banan: (note to self... husk at melde til i år) Hahaha!!! Nåååh, ja... Syntes da nok også, at det var mere end et år siden vi sidst var af sted... Og du har ret, fik også set på billeder. Og det var bestemt på Best Western vi morede os med radiatorglögg og semivask på den franske altan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Hahaha!!! Nåååh, ja... Syntes da nok også, at det var mere end et år siden vi sidst var af sted... Og du har ret, fik også set på billeder. Og det var bestemt på Best Western vi morede os med radiatorglögg og semivask på den franske altan. haha, havde helt glemt den tiltissede hovedpude :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Tiltisset hovedpude, bad på den franske altan og gløg. Det lyder som en spændende fest:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Tiltisset hovedpude, bad på den franske altan og gløg. Det lyder som en spændende fest:banan: Kassel er en af årets helt store fester (vi kommer der ikke for udstillingen, vi kommer der bare for at drikke os stive) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Suuk ikke spor misundelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Kassel er en af årets helt store fester (vi kommer der ikke for udstillingen, vi kommer der bare for at drikke os stive) Jeg kommer for at udstille... vil ikke bruge 3000 kr. på benzin, hotel og udstillingsbegyr, og så "bare" feste:fornaermet:..... :engel:hahaha... god fest til jer..:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Jeg kommer for at udstille... vil ikke bruge 3000 kr. på benzin, hotel og udstillingsbegyr, og så "bare" feste:fornaermet:..... :engel:hahaha... god fest til jer..:5up: Du skal bo på hotel sammen med os..... så be ready to stay awake... all night long.... all night....allnight... all night looooong.... all night.:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Du skal bo på hotel sammen med os..... så be ready to stay awake... all night long.... all night....allnight... all night looooong.... all night.:banan: :lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Du skal bo på hotel sammen med os..... så be ready to stay awake... all night long.... all night....allnight... all night looooong.... all night.:banan: Syntes da nu også vi formåede at komme hjem med titler, pokaler og BIS placeringer. Selvom vi kom en time for sent søndag... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Syntes da nu også vi formåede at komme hjem med titler, pokaler og BIS placeringer. Selvom vi kom en time for sent søndag... Ja, det styrede vi sgu rimeligt bra :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 JEG ER SÅ KLAR! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 JEG ER SÅ KLAR! haha... jeg føler mig knapt så klar.. Freya fik kun vg under den samme dommer som vi havde i Herning... grrrrrr... føler mig lidt sådan her:stupid:.. siden at jeg kører så langt så... men ja, måske kan han bedre lide hende nu.. det er jo prøvet før... haha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 haha... jeg føler mig knapt så klar.. Freya fik kun vg under den samme dommer som vi havde i Herning... grrrrrr... føler mig lidt sådan her:stupid:.. siden at jeg kører så langt så... men ja, måske kan han bedre lide hende nu.. det er jo prøvet før... haha Ja, for pokker. Man ved aldrig hvad der rocker en dommers båd... Sidste år var vi i Schweiz og scorede BIR, cacib og lidt af de løse på to af tøserne. Et halvt år senere syntes han ikke de var andet end en 1. præmie værd. Og havde knap så flatterende ord at sige - hvilket jeg så gengældte overfor ham inde i mit hovede...! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 haha... jeg føler mig knapt så klar.. Freya fik kun vg under den samme dommer som vi havde i Herning... grrrrrr... føler mig lidt sådan her:stupid:.. siden at jeg kører så langt så... men ja, måske kan han bedre lide hende nu.. det er jo prøvet før... haha Hvis det er nogen som helst trøst, så skal jeg ned til en dommer som gav min gamle champtæve SG.... (hende har jeg dog ikke tilmeldt), men hos ham kan alt ske. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Tiltisset hovedpude, bad på den franske altan og gløg. Det lyder som en spændende fest:banan: I mine ører lyder det som "bare endnu en udstilling" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Wraaah... hvor er jeg spændt:yeah:.. Først lige ud og køre lidt (køretime) her kl. 13... derefter hjem og vaske Freya... pakke bil, pakke taske, finde udstillingssættene frem... sove - op... Kassel here we come:klap: Meeeeen jeg er ved at DØ af spænding over at se hvem den anden tæve der er i Freyas klasse... Hvis det er den tæve som jeg tror det er, så får Freya ikke et ben til jorden:megaked::megaked:... meeeeen de har dog ikke været i kassel de sidste 3 år, så hvorfor nu:hmm:.. håber bare på at det er en pivrenser-samojed tæve som dukker op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 I mine ører lyder det som "bare endnu en udstilling" Tjae.. Tilpisset hovedpude eller tilpisset håndtaske.. Potatoe potatoe..:blink: Jer, der skal til Kassel: I må have en god tur og held og lykke dernede:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Tjae.. Tilpisset hovedpude eller tilpisset håndtaske.. Potatoe potatoe..:blink: Jer, der skal til Kassel: I må have en god tur og held og lykke dernede:vinken: Freudika er altid heldig Verdensudstillignen = nogen pissede på hendes dyne..Mens hun lå i samme seng som meg Og det var ikke mig :pift: Tilbage i Herning senere på året = Pisset i håndtaske Jeg tænker :hmm: Kommer du til Fredericia næste å,r Freudika :engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Wraaah... hvor er jeg spændt:yeah:.. Først lige ud og køre lidt (køretime) her kl. 13... derefter hjem og vaske Freya... pakke bil, pakke taske, finde udstillingssættene frem... sove - op... Kassel here we come:klap: Meeeeen jeg er ved at DØ af spænding over at se hvem den anden tæve der er i Freyas klasse... Hvis det er den tæve som jeg tror det er, så får Freya ikke et ben til jorden:megaked::megaked:... meeeeen de har dog ikke været i kassel de sidste 3 år, så hvorfor nu:hmm:.. håber bare på at det er en pivrenser-samojed tæve som dukker op. Hvor ser du hvor mange tilmeldte der er. Jeg vil vide om der kommer 30 løver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts