Hop til indhold

VDH Kassel 2010

Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Ja hvem tager turen til Kassel i tyskerland i år??:engel:

Vi gør endnu engang og håber på de to sidste certer, så Freya kan tilføje Tysk Champion til sit navn.:banan:

Vil lige fortælle at der kun er to værelser tilbage på best western Kassel, hvis det skulle have interesse... det er et godt hundevenligt hotel/motel.:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja hvem tager turen til Kassel i tyskerland i år??:engel:

Vi gør endnu engang og håber på de to sidste certer, så Freya kan tilføje Tysk Champion til sit navn.:banan:

Vil lige fortælle at der kun er to værelser tilbage på best western Kassel, hvis det skulle have interesse... det er et godt hundevenligt hotel/motel.:klap:

Det gør jeg :mrgreen:

-Hmmm, Best western Kassel... er det det med den varme radiator???

-Vi skal jo have noget at varme gløgg'en på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

hahaha... jammen tak for tippet med gløggen:lol:... Jeg er bare glad for at jeg nåede at booke et værelse på best western i år... sidste år boede vi inde midt i centrum på et hotel uden minibar:evil: (til at opbare alle gufferne i:lol:) og unden parkeringsplads... så vi brugte hver dag ca. 1 time på at køre rundt og lede efter en parkeringsplads:evil:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var hotellet med den varme radiator :)

-hotelzimmer nu gebucht!

Troede bestemt det var Etap eller Ibis der havde varm radiator?!?

Skal nok medbringe dybkoger eller lignende i år. Hvis du bare har styr på rosinerne...

Link til indlæg
Del på andre sites

Troede bestemt det var Etap eller Ibis der havde varm radiator?!?

Skal nok medbringe dybkoger eller lignende i år. Hvis du bare har styr på rosinerne...

Nope, googlede billederne og kort og det ligner mistænkeligt meget det vi boede på for 2 år siden :mrgreen:

Rosiner og smuttede mandler.... Oh, Kassel bli'r funny-fun :banan:

(note to self... husk at melde til i år)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nope, googlede billederne og kort og det ligner mistænkeligt meget det vi boede på for 2 år siden :mrgreen:

Rosiner og smuttede mandler.... Oh, Kassel bli'r funny-fun :banan:

(note to self... husk at melde til i år)

Hahaha!!! Nåååh, ja... Syntes da nok også, at det var mere end et år siden vi sidst var af sted...

Og du har ret, fik også set på billeder. Og det var bestemt på Best Western vi morede os med radiatorglögg og semivask på den franske altan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Kassel er en af årets helt store fester (vi kommer der ikke for udstillingen, vi kommer der bare for at drikke os stive):mrgreen:

Jeg kommer for at udstille... vil ikke bruge 3000 kr. på benzin, hotel og udstillingsbegyr, og så "bare" feste:fornaermet:.....

:mrgreen::engel:hahaha... god fest til jer..:5up::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer for at udstille... vil ikke bruge 3000 kr. på benzin, hotel og udstillingsbegyr, og så "bare" feste:fornaermet:.....

:mrgreen::engel:hahaha... god fest til jer..:5up::mrgreen:

Du skal bo på hotel sammen med os..... så be ready to stay awake... all night long.... all night....allnight... all night looooong.... all night.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal bo på hotel sammen med os..... så be ready to stay awake... all night long.... all night....allnight... all night looooong.... all night.:banan:

Syntes da nu også vi formåede at komme hjem med titler, pokaler og BIS placeringer. Selvom vi kom en time for sent søndag...

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 month later...
Gæst freya3010
JEG ER KLAR!

haha... jeg føler mig knapt så klar.. Freya fik kun vg under den samme dommer som vi havde i Herning... grrrrrr... føler mig lidt sådan her:stupid:.. siden at jeg kører så langt så... men ja, måske kan han bedre lide hende nu.. det er jo prøvet før... haha

Link til indlæg
Del på andre sites

haha... jeg føler mig knapt så klar.. Freya fik kun vg under den samme dommer som vi havde i Herning... grrrrrr... føler mig lidt sådan her:stupid:.. siden at jeg kører så langt så... men ja, måske kan han bedre lide hende nu.. det er jo prøvet før... haha

Ja, for pokker. Man ved aldrig hvad der rocker en dommers båd...

Sidste år var vi i Schweiz og scorede BIR, cacib og lidt af de løse på to af tøserne. Et halvt år senere syntes han ikke de var andet end en 1. præmie værd. Og havde knap så flatterende ord at sige - hvilket jeg så gengældte overfor ham inde i mit hovede...!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er nogen som helst trøst, så skal jeg ned til en dommer som gav min gamle champtæve SG.... (hende har jeg dog ikke tilmeldt), men hos ham kan alt ske.

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...
Gæst freya3010

Wraaah... hvor er jeg spændt:yeah:..

Først lige ud og køre lidt (køretime) her kl. 13... derefter hjem og vaske Freya... pakke bil, pakke taske, finde udstillingssættene frem... sove - op... Kassel here we come:klap:

Meeeeen jeg er ved at DØ af spænding over at se hvem den anden tæve der er i Freyas klasse... Hvis det er den tæve som jeg tror det er, så får Freya ikke et ben til jorden:megaked::megaked::megaked:... meeeeen de har dog ikke været i kassel de sidste 3 år, så hvorfor nu:hmm:.. håber bare på at det er en pivrenser-samojed tæve som dukker op.:x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjae.. Tilpisset hovedpude eller tilpisset håndtaske.. Potatoe potatoe..:blink:

Jer, der skal til Kassel: I må have en god tur og held og lykke dernede:vinken:

Freudika er altid heldig :mrgreen: Verdensudstillignen = nogen pissede på hendes dyne..Mens hun lå i samme seng som meg :shock: Og det var ikke mig :pift:

Tilbage i Herning senere på året = Pisset i håndtaske :mrgreen:

Jeg tænker :hmm: Kommer du til Fredericia næste å,r Freudika :engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wraaah... hvor er jeg spændt:yeah:..

Først lige ud og køre lidt (køretime) her kl. 13... derefter hjem og vaske Freya... pakke bil, pakke taske, finde udstillingssættene frem... sove - op... Kassel here we come:klap:

Meeeeen jeg er ved at DØ af spænding over at se hvem den anden tæve der er i Freyas klasse... Hvis det er den tæve som jeg tror det er, så får Freya ikke et ben til jorden:megaked::megaked::megaked:... meeeeen de har dog ikke været i kassel de sidste 3 år, så hvorfor nu:hmm:.. håber bare på at det er en pivrenser-samojed tæve som dukker op.:x2:

Hvor ser du hvor mange tilmeldte der er. Jeg vil vide om der kommer 30 løver :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites