Petrine Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Petrine & Co har haft travlt, Samson hedder nu Zamzam, vi har været i Norge og er blevet overfaldet - men nu er alt næsten normalt igen! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Godt at høre fra jer:-D Dejligt billede:-D Og jeg håber Petrine er kommet sig godt efter overfaldet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Dejligt billede af dine to uldklumper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Troede sgu du var emigreret Sikke et smukt par! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 wiiiiiii det er godt at se dig her igen :hjerte: Du har været savnet, velkommen hjem :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Det var godt du fik lettet røven og kommet herind igen :slem: Sagde jo du var savnet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 skønt billed wb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Hvor er de søde på det billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Velkommen hjem og godt at se dig igen herinde Hvad er det med Petrine og overfald?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Petriiiiiiiine, vi har savnet dig! Dejligt billede. :hjerte: Er Zamzam på venteliste til AG, så vi snart får glæden af at se ham nede i klubben? :slem: :ae: til stakkels Petrine, hvor er det synd for hende, at hun blev overfaldet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Ja hvad er det med overfald? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Smukke vapper, dejligt du er tilbage, du har været savnet.......... af mig i hvertilfalde :kys: Ja hvad er det for noget med et overfald? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Dejligt du er tilbage og skønt billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Dejligt at se dig herinde igen! :banan: Og hvor er de smukke sammen de to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 :klap: velkommen tilbage :hmm: men hvor blev du af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 :klap: velkommen tilbage :hmm: men hvor blev du af Først rejste hun til Norge, så havde hun travlt, og nu rejser hun snart igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 Mht. overfald : Petrine blev tygget i af en hund til AG. Hendes opdatering fra den 30/9 Petrine blev overfaldet til agility i aften, der er både masser af blod og et ordentligt hul :-((( - er sur på mig selv, burde have passet bedre på min lille prinsesse (og rasende på den dumme møgkøter, godt jeg fik rusket den grundigt). Foreløbigt har hun det mentalt overraskende godt, var ikke bange for voldskøteren b...agefter, men ville gerne hjem til far :-((( 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 Petriiiiiiiine, vi har savnet dig! Dejligt billede. :hjerte: Er Zamzam på venteliste til AG, så vi snart får glæden af at se ham nede i klubben? :slem: :ae: til stakkels Petrine, hvor er det synd for hende, at hun blev overfaldet. Jeg håber virkeligt at Zamzam er skrevet op, må vist lige tjekke i mandens mails :klap: Tror jeg opretter en overfalds-tråd, stressniveauet er steget voldsomt på det sidste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts