Gæst Toyah Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 (rettet) Hejsa alle herinde. Jeg er faktisk ikke helt ny herinde, har været passiv bruger gennem min kærestes profil "Michael K. Lassen", da han lavede en profil dengang vi fik vores dejlige labrador Aiko. Jeg er lykkelig over dette forum findes, da jeg finder svar på en masse ting herinde og hygger mig med at læse mange gode hundehistorier. Til hverdag bor jeg på Østerbro med min kæreste Michael.. Jeg arbejder som receptionist på et rejsebureau og min kæreste render rundt inde på Hærens Officersskole. Vi har en dejlig brun labrador på næsten 10 mdr, som har haft sit at døje med. Han blev opereret for en kommende ledmus i August mdr, nu er vi igang med genoptræning, hvilket går rigtig godt. Men nu har han lige fået hårsækmider og en enkelt hundevorte på tungen. Så vi har os et styk's uheldig syg hund . Jeg håber og tror jeg bliver rigtig aktiv herinde.. Redigeret Oktober 10, 2010 af Toyah Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Hej og alligevel velkommen til, selvom du ikke er ny:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Toyah Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Tusind tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 Velkommen som aktiv. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 Velkommen med dit eget brugernavn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 Velkommen til........... sådan rigtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Oktober 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2010 Velkommen til herinde:vinken: (selvom du jo ikke er helt nu:-D) Håber det fra nu af går fremad med jeres hund, og at I bliver forskånet for flere sygdomstilfælde:x: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Toyah Besvaret Oktober 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2010 Velkommen til herinde:vinken: (selvom du jo ikke er helt nu:-D) Håber det fra nu af går fremad med jeres hund, og at I bliver forskånet for flere sygdomstilfælde:x: Vi krydser også alt hvad der krydes kan. Og tak. Glæder mig til at blive en del af det her hyggelige forum.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts