Gæst Dogue1 Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Vi var en tur ved fjorden her i aften sammen med lexus og tacco. Det kom der underligt nok lidt billeder ud af:lol: Det var bare så hyggeligt:-D Vi mennesker hyggede os da også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juni 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2008 Gode billeder af nogle lækre hunde :5up: Dumle syntes det er snyyyyyyd! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juni 6, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2008 cs-dumle skrev: Gode billeder af nogle lækre hunde :5up: Dumle syntes det er snyyyyyyd! Jamen lille dumle da:ae:Vi må jo bare finde en dag hvor i kan komme med:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2008 Lækre hunde vi er glade for at der også er billeder hvor det er Lexus der har Tacco i munden og ikke kun omvendt og dejlig træt hund vi har nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juni 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2008 linda-hvid skrev: Lækre hunde vi er glade for at der også er billeder hvor det er Lexus der har Tacco i munden og ikke kun omvendt og dejlig træt hund vi har nu De var da helt åndsvage i aftes de to:rolleyes: LOOOL gud hvor de hyggede!!! Ja, vi har også en træt hund, han putter hos sin moar lige nu. Jeg har prøvet at forklare ham at en faaaarlig vagt hund ikke putter så meget. Men det fiser ikke rigtig ind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2008 Dogue1 skrev: De var da helt åndsvage i aftes de to:rolleyes: LOOOL gud hvor de hyggede!!!Ja, vi har også en træt hund, han putter hos sin moar lige nu. Jeg har prøvet at forklare ham at en faaaarlig vagt hund ikke putter så meget. Men det fiser ikke rigtig ind. Jeg tror ikke Lexus mener hans job er at være farlig vagthund I har vist købt katten i sækken for i er kommet hjem med en kramme-bamse Tacco stod lige op for at få morgenmad og gå tur og har ligget i sengen lige siden, han holder weekend, tror jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juni 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2008 linda-hvid skrev: Jeg tror ikke Lexus mener hans job er at være farlig vagthund I har vist købt katten i sækken for i er kommet hjem med en kramme-bamse WHAT!! Jeg har købt ham som p-forlænger og mega-aggressiv vagthund:blink::lol: :hmm: mon jeg kan få ham byttet?? Citat Tacco stod lige op for at få morgenmad og gå tur og har ligget i sengen lige siden, han holder weekend, tror jeg Det er da også velfortjent med en slappe-af weekend synes jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2008 Dogue1 skrev: WHAT!! Jeg har købt ham som p-forlænger og mega-aggressiv vagthund:blink::lol: :hmm: mon jeg kan få ham byttet?? Ja selvfølgelig kan i det, jeg tager ham, ingen problem i det, så får i Jannik, han er rigtig god til at holde vagt, han har mange års erfaring :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juni 7, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2008 Dogue1 skrev: WHAT!! Jeg har købt ham som p-forlænger og mega-aggressiv vagthund:blink::lol: :hmm: mon jeg kan få ham byttet?? Jeg havde ihvertfald forsøgt, hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Juni 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2008 Det ser altså drabeligt ud ... og hygsomt Fik Lexus overbevist Tacco om, at det ikke var så farligt det der vand-noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2008 Freudika skrev: Det ser altså drabeligt ud ... og hygsomt Fik Lexus overbevist Tacco om, at det ikke var så farligt det der vand-noget? Det er fordi det er dræberhunde vi har de fleste dødsfald sker dog ved at folk falder om af slag fra halerne når hundene logrer Tacco havde smugtrænet lidt med hensyn til vand så det gik fint, frank må hjave nogler billeder af dem hvor de er i vandet, mine bukser var i hvert fald helt våde efter nærkontakt med en meget kælen lexus :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juni 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2008 linda-hvid skrev: Det er fordi det er dræberhunde vi har de fleste dødsfald sker dog ved at folk falder om af slag fra halerne når hundene logrer Tacco havde smugtrænet lidt med hensyn til vand så det gik fint, frank må hjave nogler billeder af dem hvor de er i vandet, mine bukser var i hvert fald helt våde efter nærkontakt med en meget kælen lexus :blink: Det er da noget sludder, Lexus er da ikke spor kælen:rolleyes: HAHAHAHahahahahaha... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2008 Dogue1 skrev: Det er da noget sludder, Lexus er da ikke spor kælen:rolleyes: HAHAHAHahahahahaha... Nåeh nej det er han da heller ikke så må det være fordi han var så kæmpe underernæret at han ikke kunne leve uden de bitte små godbidder jeg havde med :blink: Gik det godt i Karup?, jeg er sikker på jannik gerne vil billeder engang ved lejlighed og jeg har heller ikke glemt bade-dimsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juni 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2008 linda-hvid skrev: Nåeh nej det er han da heller ikke så må det være fordi han var så kæmpe underernæret at han ikke kunne leve uden de bitte små godbidder jeg havde med :blink: Gik det godt i Karup?, jeg er sikker på jannik gerne vil billeder engang ved lejlighed og jeg har heller ikke glemt bade-dimsen Jeg droppede Karup. Der var alt for varmt for mig. Der er jo ingen skygge overhovedet. Det foregik jo på den store militær-landingsbane Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juni 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2008 (rettet) Her er lidt vand billeder;-) Redigeret Juni 9, 2008 af Dogue1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2008 Det er altså et godt kamera du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juni 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2008 linda-hvid skrev: Det er altså et godt kamera du har JAmen så kan du vel også forstå Jannik er nød til at få sådan et..ikk!?:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juni 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2008 linda-hvid skrev: Ja selvfølgelig kan i det, jeg tager ham, ingen problem i det, så får i Jannik, han er rigtig god til at holde vagt, han har mange års erfaring :blink: Ja det ku' du tænke dig hva!?:blink: Lexus og jeg har holdt et forhandlingsmøde og den nye "overenskomst" er i hus:klap: Jeg tager mig af det med vagt her i huset, Lexus tager sig af det med at være hund....Dvs. alt er som det plejer at være:lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juni 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2008 admin skrev: Jeg havde ihvertfald forsøgt, hehe De vil ikke have ham tilbage, han er blevet alt for dårligt behandlet så nu siger de han er alt for venlig og god:blink: :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2008 Dogue1 skrev: JAmen så kan du vel også forstå Jannik er nød til at få sådan et..ikk!?:blink: Ha ha så enige i to kan blive Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2008 Dogue1 skrev: Ja det ku' du tænke dig hva!?:blink:Lexus og jeg har holdt et forhandlingsmøde og den nye "overenskomst" er i hus:klap: Jeg tager mig af det med vagt her i huset, Lexus tager sig af det med at være hund....Dvs. alt er som det plejer at være:lol::lol: Hold da op, sygeplejerskerne kunne lære lidt af jer Jeg beholder bare Jannik, egentlig er jeg jo også lidt glad for ham og han kysser i hvert fald mindre vådt end lexus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts