Hop til indhold

HUNDESVØMNING ??? AHA HA HA !!!


Zaz-zaz
 Share

Recommended Posts

Altså nu er det på to dage lykkes mig at underholde tre forskellige mennesker bare ved at sige, at jeg skulle til svømning med hunden. Først måbede de. Så brød de ud i latterkramper. Jeg er ikke engang sikker på, at de tror på, at hunden går til svømning, har en instruktør og en svømmehal for sig selv.

 

Og så var det jeg tænkte: Er det kun mig, der oplever, at folk med vantro stirre på en eller bryder sammen af grin, når man siger et eller andet om noget, man går til med sin hund ?

 

Jeg er i hvert fald ret sikker på, at jeg hellere må medbringe kameraet, når vi skal til svømning igen. Mine omgivelser trænger til at få dokumenteret, at selvfølgelig kan hunde da gå til svømning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu er det på to dage lykkes mig at underholde tre forskellige mennesker bare ved at sige, at jeg skulle til svømning med hunden. Først måbede de. Så brød de ud i latterkramper. Jeg er ikke engang sikker på, at de tror på, at hunden går til svømning, har en instruktør og en svømmehal for sig selv.

 

Og så var det jeg tænkte: Er det kun mig, der oplever, at folk med vantro stirre på en eller bryder sammen af grin, når man siger et eller andet om noget, man går til med sin hund ?

 

Jeg er i hvert fald ret sikker på, at jeg hellere må medbringe kameraet, når vi skal til svømning igen. Mine omgivelser trænger til at få dokumenteret, at selvfølgelig kan hunde da gå til svømning :mrgreen:

 

Næ... Det er da osse meget skægt, ikke? Dengang jeg gik til svømning med Ramses, --for 10 år siden, da var det endnu mere sjældent... Og HAN havde osse eget månedskort til bus og tog med billede for at kunne komme frem og tilbage..:lol: Det kort har jeg endnu...

Det ER da skægt, ikke? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu er det på to dage lykkes mig at underholde tre forskellige mennesker bare ved at sige, at jeg skulle til svømning med hunden. Først måbede de. Så brød de ud i latterkramper. Jeg er ikke engang sikker på, at de tror på, at hunden går til svømning, har en instruktør og en svømmehal for sig selv.

 

Og så var det jeg tænkte: Er det kun mig, der oplever, at folk med vantro stirre på en eller bryder sammen af grin, når man siger et eller andet om noget, man går til med sin hund ?

 

Jeg er i hvert fald ret sikker på, at jeg hellere må medbringe kameraet, når vi skal til svømning igen. Mine omgivelser trænger til at få dokumenteret, at selvfølgelig kan hunde da gå til svømning :mrgreen:

 

Altså min steddatter på knap 15, kiggede også noget van(d)tro på mig da jeg spurgte om hun ville med mig og hundene i svømmehallen. Og hun troede først på mig da vi kom ind i svømmehallen. -altså ligner jeg måske en der fylder børn med løgn :engel:?

 

 

Mine kolleger og mand synes jeg er van(d)vittig at bruge penge på at hundene skal svømme. Så nej, du er ikke alene....

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu render ken jo ud på gaden når jeg ser nogen jeg kender og flår dem ind i butikken og tvinger dem til at se billeder på computeren af min hund som leger med får :mrgreen: Tror mest de grinede af ideen, nu synes de bare han er rå.

Har nok opdraget mine venner for godt.. men altså.. bag min ryg fniser de nok lidt endnu :genert:

 

I starten synes de jeg var totalt gak med alle mine hundeplaner, men efterhånden tror jeg de synes det er ret sejt, alt det man KAN gøre..

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu render ken jo ud på gaden når jeg ser nogen jeg kender og flår dem ind i butikken og tvinger dem til at se billeder på computeren af min hund som leger med får :mrgreen: Tror mest de grinede af ideen, nu synes de bare han er rå.

Har nok opdraget mine venner for godt.. men altså.. bag min ryg fniser de nok lidt endnu :genert:

 

I starten synes de jeg var totalt gak med alle mine hundeplaner, men efterhånden tror jeg de synes det er ret sejt, alt det man KAN gøre..

 

Glædelig-glædelig ! Jeg vil ikke være den eneste, der underholder folk utilsigtet :mrgreen: og det mest skøre er, at jeg slet ikke tænker over det, når jeg siger sådan noget. Det er jo f.eks. helt efter bogen her på HF...vores egen lille vovse-bobbel....der så ikke altid holder tæt, når den kommer ud i verden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nu er det på to dage lykkes mig at underholde tre forskellige mennesker bare ved at sige, at jeg skulle til svømning med hunden. Først måbede de. Så brød de ud i latterkramper. Jeg er ikke engang sikker på, at de tror på, at hunden går til svømning, har en instruktør og en svømmehal for sig selv.

 

Og så var det jeg tænkte: Er det kun mig, der oplever, at folk med vantro stirre på en eller bryder sammen af grin, når man siger et eller andet om noget, man går til med sin hund ?

 

Jeg er i hvert fald ret sikker på, at jeg hellere må medbringe kameraet, når vi skal til svømning igen. Mine omgivelser trænger til at få dokumenteret, at selvfølgelig kan hunde da gå til svømning :mrgreen:

 

Aldrig oplevet at folk faldt døde om af grin eller noget og de har faktisk troet helt og aldeles alvorligt på mig :mrgreen:

 

Ok, et par stykker har måske løftet øjenbrynene ved tanken om hundesvømning :engel: Men ellers intet!

 

Og hallooooo? Du lovede ligesom nogen billeder for længe siden! Og de kom ikke :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aldrig oplevet at folk faldt døde om af grin eller noget og de har faktisk troet helt og aldeles alvorligt på mig :mrgreen:

 

Ok, et par stykker har måske løftet øjenbrynene ved tanken om hundesvømning :engel: Men ellers intet!

 

Og hallooooo? Du lovede ligesom nogen billeder for længe siden! Og de kom ikke :confused:

 

Altså vi skal jo lige derned igen...fakkertisk. På fredag og det er i morgen tror jeg ikke det går at tage billeder. Der vil de bruge ham til instruktions-hund....noget med et samarbejde med en dyrlæge (Bent Iversen) fra Sjælland og noget med undervisning i massage og noget om at blive svømmeinstruktør. Hvad det nærmere går ud på må du ikke spørge mig om før i morgen, men altså gangen efter igen må det så blive. Så skal jeg nok tage et par billeder af den kornfede, der basker forvildet rundt i bølgen blå :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået en del løftede øjenbryn over, at Hayly går i water walker og til massage:roll:.

I starten følte jeg, at jeg skulle forsvare, hvor jeg havde valgt dette for min hund, men efterhånden er jeg blevet ligeglad:-D.

Folk kan helt klart ikke forstå, hvorfor jeg vil bruge så mange penge på vovse:vedikke:. Nå men må de selv - jeg gør, hvad jeg tror, er det bedste for Hayly:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså vi skal jo lige derned igen...fakkertisk. På fredag og det er i morgen tror jeg ikke det går at tage billeder. Der vil de bruge ham til instruktions-hund....noget med et samarbejde med en dyrlæge (Bent Iversen) fra Sjælland og noget med undervisning i massage og noget om at blive svømmeinstruktør. Hvad det nærmere går ud på må du ikke spørge mig om før i morgen, men altså gangen efter igen må det så blive. Så skal jeg nok tage et par billeder af den kornfede, der basker forvildet rundt i bølgen blå :mrgreen:

 

Så for søren - var det ikke anden gang i fredags? Og jeg sad og mente at det var tirsdag i dag også... Men det er jo torsdag (lidt endnu)...

 

Nej altså, må se at få mig et arbejde! Det går slet ikke, kan ikke finde ud af ugedagene! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået en del løftede øjenbryn over, at Hayly går i water walker og til massage:roll:.

I starten følte jeg, at jeg skulle forsvare, hvor jeg havde valgt dette for min hund, men efterhånden er jeg blevet ligeglad:-D.

Folk kan helt klart ikke forstå, hvorfor jeg vil bruge så mange penge på vovse:vedikke:. Nå men må de selv - jeg gør, hvad jeg tror, er det bedste for Hayly:5up:

 

Tja vi gør det for at forsøge at rette en fjollet bagpote ind, så den altid vender fremad som normale hundes poter gør, så det er ikke andet end forfængelighed...vores altså :mrgreen:

 

Jamen, jeg tror også det er noget om det med at bruge penge på det, folk synes er fjollet. De siger noget i retning af: Du kan da bare køre ud til stranden og smide ham i. Og så er der nogle, der simpelhen har svært ved at forestille sig en svømmehal til hunde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så for søren - var det ikke anden gang i fredags? Og jeg sad og mente at det var tirsdag i dag også... Men det er jo torsdag (lidt endnu)...

 

Nej altså, må se at få mig et arbejde! Det går slet ikke, kan ikke finde ud af ugedagene! :shock:

 

Hvor jeg kender den der og det er trods det, at jeg er i arbejde. Man kan sidde lige så fredelig og pludselig komme i tanke om, at man bare ikke aner, hvad dag det er i dag. Specielt slemt er det nu, hvor Kørekort-holdet er flyttet fra mandag til torsdag...jeg kan blive total forvirret over den slags :stupid: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor jeg kender den der og det er trods det, at jeg er i arbejde. Man kan sidde lige så fredelig og pludselig komme i tanke om, at man bare ikke aner, hvad dag det er i dag. Specielt slemt er det nu, hvor Kørekort-holdet er flyttet fra mandag til torsdag...jeg kan blive total forvirret over den slags :stupid: :mrgreen:

 

Haha! Jep, dens slags ting kan VIRKELIG forvirre én! Da min mor fik nye tider blev jeg også helt rundforvirret... Jamen, mor, det er jo tirsdag, for det havde først fri kl. - nå nej, du har fået nye tider :stupid::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha! Jep, dens slags ting kan VIRKELIG forvirre én! Da min mor fik nye tider blev jeg også helt rundforvirret... Jamen, mor, det er jo tirsdag, for det havde først fri kl. - nå nej, du har fået nye tider :stupid::mrgreen:

 

Jamen, sådan noget flytten rundt på ting og sager burde også være forbudt. Der er alt for meget bøvl med den slags ! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

....noget med et samarbejde med en dyrlæge (Bent Iversen) fra Sjælland og noget med undervisning i massage og noget om at blive svømmeinstruktør.

Ved ikke lige hvad Bente vil sige til at blive kaldt Bent :lol: men hun uddanner massører og kan desuden en masse andre ting (kommer der selv hver 14. dag).

 

Så skal jeg nok tage et par billeder af den kornfede, der basker forvildet rundt i bølgen blå :mrgreen:

:banan:

 

 

Generelt bliver jeg nok grinet en del af pga. den måde jeg har hund, men som jeg ser det, må folk selv om det. Jeg kan jo ikke gøre for at de ikke har set lyset endnu. :engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke lige hvad Bente vil sige til at blive kaldt Bent :lol: men hun uddanner massører og kan desuden en masse andre ting (kommer der selv hver 14. dag).

 

 

:banan:

 

 

Generelt bliver jeg nok grinet en del af pga. den måde jeg har hund, men som jeg ser det, må folk selv om det. Jeg kan jo ikke gøre for at de ikke har set lyset endnu. :engel::lol:

 

Hov ! Undskyld til bentE ha ha ha :mrgreen: ! Ja, sådan kan det gå, når man bare sidder og hakker løs i sit keyboard !

 

Men fortæl fortæl !!! Vi får sikkert ikke et ord indført i dag, hvis de skal prøve på at bikse Berneren i vandet, snakke fag og hvad har vi. Hvad kan damen siden du kommer der hver 14. dag ?!?

 

Og derudover: Det er jo sandt...fuldkommen sandt...grinehovederne mangler at se lyset. Det er det, der er i vejen med dem ! Tænkte nok der var et eller andet :mrgreen: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men fortæl fortæl !!! Vi får sikkert ikke et ord indført i dag, hvis de skal prøve på at bikse Berneren i vandet, snakke fag og hvad har vi. Hvad kan damen siden du kommer der hver 14. dag ?!?

Jo altså, foruden at være dyrlæge og uddanne massører, er hun akupunktør, bio- eller homøopat (kan ikke kende forskel) og selvom hun ikke er kiropraktor rettede hun Thailos bækken op sidste gang vi var der (det var fantastisk at se hoftebenet flytte sig næsten 2 cm i den ene side) :shock:

 

Jeg synes det er rart at have en alround alternativ dyrlæge i baghånden og kommer der dels for at få nogle andre øjne på udviklingen af hans rygproblem (som der jo ikke kan sættes en egentlig diagnose på) og dels for at få akupunktur.

 

Og derudover: Det er jo sandt...fuldkommen sandt...grinehovederne mangler at se lyset. Det er det, der er i vejen med dem ! Tænkte nok der var et eller andet :mrgreen: :5up:

Ja, vi burde melde dem ind her på HF. Tror det er den eneste måde de kan hjælpes,... stakler. :blink: :lol:

 

God svømning, glæder mig til at høre/ se hvordan det er gået. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu hår vi ikke til svømning, men folk griner og tror jegjoker når jeg skal have hunden til kiropraktor, massage eller anden behandling...

 

De fleste æder den igen, når jeg spørger om ikke alle andre toptunede atleter får den slags behandlinger efter en konkurrencesæson, men jeg tror nu stadig de synes jeg er godt tosset og "spilder" en hel masse penge... det er jo "bare" en hund...

 

Men som jeg ser det, så er hun jo altså en atlet, der træner hårdt og løber konkurrencer hver weekend, så må jeg jo sikre mig, at alting er i orden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anett001

Hej!

 

Jegsyntes faktisk det er dejligt at have legeaftaler med andre hunde. Vi går bevidst ture i Golfparken, Aalborg, for at møde andre med deres hunde. Har de dem ikke i snor så går vi hen og spørge om ikke hundene skal hilse på hinanden. Der er da ikke noget bedre end at se 2 hunde piske rundt og lege. Vores hund er en 4 mdr. gammel hvalp og han elsker det... og endnu bedre, han bliver så dejlig træt af sådan en løbe/legetur.

 

Mvh.

Anette

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih altså det er godt nok forunderligt, hvad der kan få andre mennesker, der som Ascha nævner, endnu ikke er kommet her i på HF, til at hæve øjnbrynene, trække på smilebåndet eller bryde sammen af grin :evil::mrgreen: Sandheden er, at de ikke aner, hvor sjovt man kan lave det sammen med sin vaps eller hvor mange gode ting man kan gøre for den :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi går ikke til svømning, men resten af min familie så sådan her ud::sjov: da jeg fortalte dem at Bonnie gik i (hvalpe)børnehave da hun var lille.

 

Og de ser stadig sådan ud: :sjov: når jeg fortæller at hun stadig går i legestue hver uge...:fornaermet:

 

Jeg er også "hunde-tossen" på arbejdet :engel:

 

Forøvrigt ville jeg ønske at din børnehave/legestue lå i nærheden af mig - for den er bare til :5up::5up::5up::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...