Lonny Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Luna eeeelsker Misja, og hun vil så gerne lege med hende, men Misja er en voksen dame, og sætter absolut ikke pris på Luna's måde at lege på Og indtil nu har det været sådan, at jo mere Misja har forsøgt at afvise Luna, jo mere desperat er Luna blevet for at overbevise hende om, at Luna da bare er en dejlig tøs som Misja absolut ikke kan lade være med at lege med :blink: I går kom Karina og Misja så på besøg, og de overnattede til i dag. Denne forlængede tid sammen har gjort noget rigtig godt for Luna og Misja's forhold, og det endte med, at Misja flere gange i dag selv opfordrede Luna til leg Når Luna bliver ivrig, så vil hun jo gerne hoppe på legekammeraten, og Misja legefacon går mere ud på at smånappe i hinanden, og de ting har indtil nu altså ikke helt harmoneret, men i løbet af disse to dage har de to tøser endelig afkodet hinanden og fundet melodien :hjerte: I starten af videoen ser vi stadig Luna's forsøg på at lokke Misja til at lege på hendes facon (og Karina der forsøger at holde lidt styr på tropperne :blink:), men kort inde i videoen (da de er kommet ned på gulvet), så har de fundet ud af at lege på samme måde, og Luna nøjes med at bide Misja i kindskægget og benene, og Misja elsker det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2010 hahaa :klap: det er katteleg :hjerte: den leg har Chap lært Izzie, så nu går Izzie også efter benene hmm...har Misja mon katte derhjemme? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2010 hahaa :klap: det er katteleg :hjerte: den leg har Chap lært Izzie, så nu går Izzie også efter benene hmm...har Misja mon katte derhjemme? :hmm: Misja kan bare ikke lide katte, så det er vist ikke derfra hun har det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2010 Jeg glemte lige at fortælle, at da Karina og Misja tog hjem, der stod Luna i havedøren og hylede de første 10 minutter "kom tilbage ). Og først da jeg havde taget hende med ud i haven, og vi havde tjekket at de ikke gemte sig derude, faldt hun igen til ro Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2010 Misja kan bare ikke lide katte, så det er vist ikke derfra hun har det huh underligt :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2010 hahaa :klap: det er katteleg :hjerte: den leg har Chap lært Izzie, så nu går Izzie også efter benene hmm...har Misja mon katte derhjemme? :hmm: Karla har altid gået efter benene - også når legekammeraten er i høj fart og vi har ikke kat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2010 :klap: hvor er det bare dejligt at se, at de to tøser hygger Men jeg syntes at have observeret på mine egne hunde, at når de leger starter de med løbelege, og når de så kender hinanden bedre så bliver det til bidelege - ved ikke om det holder i teorien Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2010 hahaa :klap: det er katteleg :hjerte: den leg har Chap lært Izzie, så nu går Izzie også efter benene hmm...har Misja mon katte derhjemme? :hmm: Misja lærte den form for fysisk leg af en Shiba tæve der insistererede på, at man godt kunne lege indefor og lege tæt, uden at det behøvede at blive "farligt" (Misja syntes fysisk leg på den måde, var for "farligt") og nu har Misja så lært Luna det The Misja Way :banan: Jeg glemte lige at fortælle, at da Karina og Misja tog hjem, der stod Luna i havedøren og hylede de første 10 minutter "kom tilbage ). Og først da jeg havde taget hende med ud i haven, og vi havde tjekket at de ikke gemte sig derude, faldt hun igen til ro Noorh Luna altsåå ......Men de har også hygget sig Big Time :klap: Det har jeg også og takker for et par rigtige hyggelige og afslappede dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Oktober 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2010 Dejlig video og perfekt musik ( når der nu SKAL være musik, i stedet for Lonnys herlige latter og hunde groullllll) Dejligt at se at Misja gad lege, den gamle sære, smukke, søde skatter :hjerte: Og Luna er bare i sit sædvanlige, super søde, es :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2010 Luna er en charme-bolle det er svært ikke at holde af, eller grine af når hun er mest kreativ :klap: Jeg elsker også at se når Misja endelig finder en hun gider at lege med og som gider hende, især når de så oven i hatten "finder samme melodi" selv om der er så store forskelle som udgangs punkt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Åhhr, hvor er de søde! Og sjovt, som man kan se, at Luna begrænser sig - hun vil bare sååååå gerne... Men nej! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Åhhr, hvor er de søde! Og sjovt, som man kan se, at Luna begrænser sig - hun vil bare sååååå gerne... Men nej! :hjerte: Tro mig, Luna var ved at slå knude på sig selv for at få Misja til at lege, nogen gange sad hun 15 cm fra Misja og snoede sig rundt, lagde sig på ryggen, væltede, gøede osv., og alt sammen helt uden at røre Misja, bare i håb om at hun nu ville lege Ind i mellem så gik det selvfølgelig over gevind, også selvom hun forsøgte at begrænse sig, så fik hun snoet sig så meget, at hun alligevel væltede ind over Misja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Tro mig, Luna var ved at slå knude på sig selv for at få Misja til at lege, nogen gange sad hun 15 cm fra Misja og snoede sig rundt, lagde sig på ryggen, væltede, gøede osv., og alt sammen helt uden at røre Misja, bare i håb om at hun nu ville lege Ind i mellem så gik det selvfølgelig over gevind, også selvom hun forsøgte at begrænse sig, så fik hun snoet sig så meget, at hun alligevel væltede ind over Misja Jeg var flad af grin de gange hvor Luna snoede, drejede og vendte sig over for Misja for at få Misja til at bløde op og de gange hun midt i det hele tumlede ned på gulvet fordi hun snoede sig FOR meget, var både sødt og utrolig klodset :stupid: For hold da fast, hun prøvede at mestre både impulskontrol (dæleme svært når man er en ivrig unghund) og at charme og invitere på en gang :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Oktober 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Ihhh... Hvor er de søde :lun: Hvis ikke Luna var så "stor" i forhold til Kaia, så ville deres legestil passe perfekt sammen - Og Bamse ville absolut elske Misja og hendes lidt mere afdæmpede måde at lege på Men det er så sjovt at se, når to forskellige hunde finder melodien og slår sig løs - Hvem ved, måske får Luna pludselig påvirket Misja, til at tumle Luna-style Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 hvor er de skønne sammen :hjerte: kan se Misja har cujo størrelse :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Jeg var flad af grin de gange hvor Luna snoede, drejede og vendte sig over for Misja for at få Misja til at bløde op og de gange hun midt i det hele tumlede ned på gulvet fordi hun snoede sig FOR meget, var både sødt og utrolig klodset :stupid: For hold da fast, hun prøvede at mestre både impulskontrol (dæleme svært når man er en ivrig unghund) og at charme og invitere på en gang :banan: Ja, hun var godt nok sjov i sin iver for at indynde sig Ihhh... Hvor er de søde :lun: Hvis ikke Luna var så "stor" i forhold til Kaia, så ville deres legestil passe perfekt sammen - Og Bamse ville absolut elske Misja og hendes lidt mere afdæmpede måde at lege på Men det er så sjovt at se, når to forskellige hunde finder melodien og slår sig løs - Hvem ved, måske får Luna pludselig påvirket Misja, til at tumle Luna-style Jeg tror at Misja er alt for lady-like til nogensinde at ønske sig at lege på Luna facon :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts