Adele Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 - Og det gik faktisk imponerende godt! Sherlock gearede ikke for meget op, han maste ikke Pajko, og de havde det bare generelt vildt sjovt Sherlock og Pajko griner "Er du død?.." "Næ, snydt!" En noget eftertænksom Sherlock overvejer hvad der mon er galt med ham der Pajko :hmm: Hunde-lyskryds Pajko er dygtig og Sherlock er bare dum Smukke Pajko "Du fanger mig aldrig, na na!" Sherlock overvejer om han kan nå at bremse, før han ramler ind i Pajko Tand-pleje! Endnu mere fangeleg "Smut Sherlock, det er mig der skal være på dette her billede!" FINIS! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Oktober 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Nææææææææææh , hvor er de bare bedårende og nogle fine herrer ! Det ser virkelig ud til at de har haft en fest :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Hvor er dine billeder blevet gode, Adele... :hjerte: Jeg ligger bare mine i samme tråd, ikk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Ida_Asta skrev: Hvor er dine billeder blevet gode, Adele... :hjerte: Jeg ligger bare mine i samme tråd, ikk? Tak! Jo, kom bare med dem! Glæder mig til at se dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Hahaha hunde lyskryds Sikke nogle fine bisser Pajko kan vise :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Oktober 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Hvor ser det bare hyggeligt ud:klap: - og de ser virkelig til at nyde hiandens selskab. Super billeder - tak for kigget:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Så blev billederne endeligt oploadet.... Her kommer nogle af de billeder jeg tog af tosserne Danse, danse, dukke min.... Jubiiiiiiii Sherlock tuder og Pajko ruller med tungen Stirre konkurrence Leg er bedst ovenpå Adele Badutspring Løbe-lege :banan: I får lige billedet selvom det er meget uskarpt Smukke Sherlock Det blev vist til lidt mange Håber det er okay... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Yay, hvor er de gode! Især det med Sherlock der springer over Pajko og det hvor Sherlock tuder, haha! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Oktober 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Rigtig gode billeder i har taget... men de kunne da heller ikke blive andet når det er Sherlock og Pajko som er på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Oktober 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Ih, hvor er de skønne! :hjerte::hjerte: Kan godt lide at de leger ovenpå jer, hihi. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Trei skrev: Ih, hvor er de skønne! :hjerte::hjerte: Kan godt lide at de leger ovenpå jer, hihi. Hehe, knapt så sjovt når man sidder med en kop varm te Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Oktober 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Ejjj, hvor er de et godt match. Sikke de hygger sig. :klap: Dejlige hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2010 Åhr, dejlige billeder af lækre hunde! Og de hygger sig da tydeligvis! Dejligt :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts